Barbora nawiązuje współpracę ze specjalistką ds. żywienia

2022-10-20 | 08:00
<p>Magdalena Jarzynka-Jendrzejewska</p>

Barbora.pl to więcej niż firma e-grocery. Wśród swoich klientów stara się promować m.in. zdrowe odżywianie, oszczędność pieniędzy i żywności oraz rodzinne wartości. Właśnie nawiązała długoterminową współpracę z dyplomowaną dietetyczką Magdaleną Jarzynką-Jendrzejewską.

Prywatnie Magdalena Jarzynka-Jendrzejewska to mama dwójki dzieci i wielbicielka kulinarnych podróży. Zawodowo od ponad 20 lat pracuje z pacjentami jako dietetyczka oraz współwłaścicielka poradni Dietosfera. Ukończyła studia na Wydziale Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW, ze specjalizacją dietetyka, a ponadto posiada uprawnienia pedagogiczne. Specjalizuje się w dietoprofilaktyce i dietoterapii chorób cywilizacyjnych (tj. cukrzyca, insulinooporność, choroby układu krążenia, otyłość). Od wielu lat występuje w mediach jako ekspert żywieniowy, m.in. w telewizjach śniadaniowych i audycjach radiowych. Jest również autorką wielu książek i artykułów.

Dzięki współpracy z Barborą – firmą z Top 5 rankingu sklepów internetowych z żywnością – konsumenci będą mogli przeczytać dostosowane pod aktualne tematy eksperckie artykuły z zakresu wiedzy o prawidłowym odżywianiu, a na profilach społecznościowych Barbory otrzymać skondensowaną porcję wiedzy i porad, przygotowanych przez specjalistkę.

– Od początku działalności stawiamy na świeżość produktów, zdrowe odżywianie oraz komfort i wygodę naszych klientów. Rola Barbory nie kończy się jednak na dostarczeniu warzyw, owoców, artykułów spożywczych czy tych codziennego użytku. Chcemy wspierać naszych klientów w podejmowaniu świadomych wyborów oraz dostarczać wartościowych treści z zakresu zdrowego żywienia. Dlatego rozpoczęliśmy współpracę z Magdaleną Jarzynką-Jendrzejewską, ekspertem w tej dziedzinie, która będzie wspierać nas od strony merytorycznej.  Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca jest nieocenioną wartością dodaną do usługi zakupów online, a nasi klienci wiele na tym zyskają

– mówi Agnieszka Śliwka-Stachowiak, Kierownik Marketingu i PR, Barbora.pl. 

Tagi: Barbora.pl E-commerce / Omnichanel Agnieszka Śliwka-Stachowiak
Oceń artykuł:

Źródło: Barbora.pl

Barbora nawiązuje współpracę ze specjalistką ds. żywienia

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.