Zuzanna Giersz, Wola Park: Marketing każdego centrum uzależniony jest od jego charakteru

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-03-19 | 08:21
Wola Park to warszawskie centrum handlowe słynące z bogatego kalendarza marketingowego skierowanego w dużej mierze na dwa typy działań: prospołeczne oraz ekologiczne. Intensywność tych drugich i ich oryginalność pozwoliły na uplasowanie się obiektu na wysokiej pozycji w rankingu eventów 2013 roku przygotowywanego przez zespół magazynu Galerie Handlowe. O szeregu działań ekologicznych, które przyczyniły się do sukcesu, ale również o planach na 2014 rok opowiedziała Zuzanna Giersz, marketing director centrum handlowego Wola Park.


Według tegorocznego raportu przygotowanego przez redakcję Galeriehandlowe.pl, w Galerii Wola Park przeważały wydarzenia o charakterze ekologicznym. Dlaczego nacisk został położony na tego typu wydarzenia?
Tworząc plan wydarzeń w centrum handlowym Wola Park kładziemy bardzo duży nacisk na akcje prospołeczne, a w tym edukację ekologiczną. Staramy się pomóc naszym Klientom rozwinąć ekologiczne nawyki i sposób myślenia. Chcemy dotrzeć do różnych grup wiekowych i angażować podczas naszych akcji całe rodziny, by dbanie o środowisko stało się ważnym elementem ich codziennego życia. Klienci dowiadują się np.: dlaczego i w jaki sposób segregować śmieci, jak wtórnie wykorzystać przedmioty codziennego użytku, zdrowo się odżywiać.  Proponujemy również naszym klientom edukacyjne programy, które pokazują, jak w prosty sposób zadbać o swoje zdrowie, jak przygotowywać zdrowe posiłki wykorzystując naturalne składniki.
Jaki elementy działań marketingowych gwarantuje sukces?
Nie ma jednej, stałej recepty na sukces. Moim zdaniem najważniejsze jest, by uważnie wsłuchiwać się w potrzeby i oczekiwania klientów. Oczywiście wszystkimi działaniami staramy się zwiększyć atrakcyjność centrum i przyciągnąć do niego jak największą liczbę osób. 
Jakie z wykorzystanych nośników reklamowych przy promocji wydarzeń odniosły największy sukces? Tradycyjne czy raczej Internet i social media?
Świat się digitalizuje w coraz szybszym tempie. Nie możemy pozostawać w tyle, dlatego też staramy się być obecni w Internecie i inwestować w kampanie on-line i social media. Oczywiście nie pomijamy tradycyjnej formy reklamy jak OOH czy prasy, ale wiedząc kim jest nasz Klient docieramy do niego tymi kanałami, które dla niego są najistotniejsze.
Jak na przełomie ostatnich 5 lat oceniają Państwo marketing polskich centrów handlowych?
Liczba centrów wciąż się zwiększa, rośnie także ich konkurencyjność. Marketing każdego centrum uzależniony jest od jego charakteru, pozycjonowania, lokalizacji oraz grupy docelowej. Inaczej planuje się kampanie dla centrum rodzinnego, inaczej dla ekskluzywnego domu mody. Planując strategię należy wziąć wiele czynników pod uwagę, czerpać z najlepszych wzorców i słuchać opinii Klientów. To przede wszystkim do nich skierowane są działania marketingowe.
Na jakich działaniach skupiali Państwo swoją uwagę w 2013 roku?
Wola Park słynie z organizowania licznych eventów, które cieszą się duża popularnością i są doceniane za  jakoś realizacji . Są to zarówno wydarzenia bezpośrednio kierowane do najmłodszych, jak i osób dorosłych. Organizujemy akcje o charakterze rozrywkowym, ale największy nacisk kładziemy na eventy z elementami edukacyjnymi i prospołecznymi dla osób w różnym wieku. Przykładem takiej działalności są cykle: „Jedź bezpiecznie”, „Szczęśliwa Mama Szczęśliwe  Dziecko” , „Targi wiedzy konsumenckiej”. Wspieramy również kampanie społeczne  „Rak to się leczy” czy  „Zdrowi Wiekowi”.  Organizowane przez nas eventy są odpowiedzią na potrzeby naszych klientów,  dlatego cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród mieszkańców Warszawy.  Podczas tych wydarzeń odnotowujemy zawsze znaczny wzrost odwiedzalności, co przekłada się na wymierny sukces centrum.
Jakie plany ma Galeria Wola Park na 2014 roku?
W roku 2014 chcemy kontynuować naszą dotychczasową strategię – edukacja i zabawa. Strategia ta przyświeca nam przy planowaniu akcji i jest ona zgodna z oczekiwaniami naszych klientów. Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w naszych akcjach.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zuzanna Giersz, Wola Park: Marketing każdego centrum uzależniony jest od jego charakteru

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.