Wojciech Miszkin, Media Markt: Pomysł na wprowadzenie wideotelefonów narodził się rok temu

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-08-13 | 08:00
Sieci Media Markt i Saturn wprowadziły udogodnienie dla osób niesłyszących i głuchoniemych: wszystkie markety sieci zostały wyposażone w wideotelefony, które umożliwią kontakt z tłumaczem języka migowego. O szczegółach tego przedsięwzięcia opowie Wojciech Miszkin, dyrektor marketu Media Markt w Galerii Łódzkiej, odpowiedzialny za wdrożenie rozwiązania w całej sieci.

Skąd decyzja o wprowadzeniu wideo-rozmów?
Środowisko osób niesłyszących jest mi bardzo bliskie. Mam w rodzinie osobę niesłyszącą, dlatego wiem jakie trudności mogą pojawić się podczas wizyty w sklepie. Pomysł na wprowadzenie obsługi w języku migowym z wykorzystaniem wideo-połączenia narodził się rok temu. Zaproponowałem, aby uruchomić testowo obsługę w swoim markecie Media Markt w Galerii Łódzkiej. Projekt rozpoczęliśmy w połowie ubiegłego roku.
Wygląda na to, że próby wypadły pomyślnie?
Tak, zdecydowanie. Proponowane przez nas rozwiązanie spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem. Wprowadzenie wideofonów zapewnia osobie niesłyszącej maksymalny komfort podczas wizyty w markecie i jest kolejną usługą pozwalającą zaspokajać potrzeby naszych konsumentów. Doświadczenia zebrane w łódzkim sklepie Media Markt są teraz wykorzystywane w pozostałych punktach sieci. Teraz wideofony są dostępne w całej Polsce. W ślad za Media Markt poszły również sklepy sieci Saturn.
Jak przebiega proces komunikacji za pomocą wideo-telefonu?
W sytuacji, gdy konsument używa języka migowego, nasz pracownik zaprasza go do punktu obsługi klienta, gdzie za pomocą wideo-telefonu łączy się z call center. Rozmowa z tłumaczem języka migowego jest widoczna na ekranie urządzenia. Klient poszukujący sprzętu lub porady dotyczącej zakupów zadaje swoje pytania tłumaczowi, a ten – pełniąc w pewnym sensie rolę pośrednika – przekazuje je pracownikowi. Dzięki temu rozwiązaniu, rozmowa pomiędzy trzema osobami: pracownikiem, klientem oraz tłumaczem przebiega sprawnie i w przyjemnej atmosferze.
Kiedy można korzystać z wideofonów?
Pracownicy call center posługujący się językiem migowym są do dyspozycji klientów codziennie w godzinach 09:30-18:00.
Tagi:
Oceń artykuł:

Wojciech Miszkin, Media Markt: Pomysł na wprowadzenie wideotelefonów narodził się rok temu

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.