Wojciech Kruk jr, Ania Kruk: Obecnie chcemy skupić się na rozwoju w Polsce

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-02-23 | 09:00
Przygotowania do projektu Ania Kruk trwały dwa lata. Otwarcie pierwszego butiku w Starym Browarze w 2012 r. poprzedzała dokładna analiza rynku, oferty oraz budowa relacji handlowych z potencjalnymi partnerami. Marka proponuje klientom oryginalne wzornictwo, niestandardowe materiały i bardzo atrakcyjną cenę swojej biżuterii. O dalszych planach rozwoju i charakterystyce rynku mówi Wojciech Kruk jr, prezes zarządu.

Jest to bardzo osobisty, autentyczny projekt piątego pokolenia rodziny Kruków. Ania Kruk jest projektantką biżuterii oraz odpowiada za wszelkie sprawy graficzne i wizualne, Wojciech Kruk jr nadzoruje organizacje i zarządzanie w firmie. Jest to nowa marka, więc na sukces trzeba jeszcze poczekać. W 2012 roku uruchomiliśmy 5 salonów, przedstawiliśmy się klientom oraz mediom, a teraz jest czas, aby zakorzenić się na rynku na stałe. Ania Kruk to nie tylko marka, ale przede wszystkim projektantka, więc nasza strategia skupia się na pokazaniu nie tylko produktu, ale filozofii tworzenia, procesu jego powstawania.
Ze względu na skalę naszej działalności skupiamy się na internetowych narzędziach promocji. Social Media pozwalają nam na optymalne wykorzystanie środków na obecnym etapie rozwoju firmy.
Sklep internetowy uruchomiliśmy od początku działania firmy. Jest to uzupełnienie, dodatkowa możliwość kontaktu z klientem. Wartość sprzedaży kształtuje się na poziomie średnich wyników realizowanych przez salony w centrach handlowych. Cały czas borykamy się z problemem rozpoznawalności i skali działania, gdyż jako zupełnie nowa marka dotarliśmy dopiero do bardzo niewielkiej grupy odbiorców. Sklep internetowy jest dla nas też doskonałym miernikiem skuteczności działań, ponieważ możemy obserwować zmiany w sprzedaży przy każdej wzmiance o naszej marce w mediach oraz wyraźny wzrost zainteresowania marka wraz z rozbudową sieci.
Na chwilę obecną nie rozważamy współpracy franczyzowej. Budujemy dopiero swoją pozycje na rynku, wizerunek firmy więc chcemy mieć pełen wpływ na wszystkich etapach działalności firmy. W perspektywie kilku lat, gdy Ania Kruk będzie już dojrzałym projektem, nie wykluczamy zmiany strategii.
W 2012 roku uruchomiliśmy 5 salonów. Rok 2013 chcemy zamknąć prowadząc kilkanaście punktów. Priorytetem są dla nas galerie handlowe w największych polskich miastach.
Nasza grupa docelowa to osoby poszukujące oryginalnej, odważnej biżuterii. Posiadamy bardzo różnorodne, szerokie kolekcje wykonane z wielu ciekawych materiałów.
Klienci szukają oryginalności oraz autentyczności. Odpowiadając na to zapotrzebowanie tworzymy autorskie, bardzo różnorodne kolekcje, które pozwalają klientom na spersonalizowanie biżuterii i dopasowanie jej to ich konkretnych stylizacji.
Jesteśmy wiarygodni w tym co robimy. Nie oferujemy samego produktu, ale emocje, filozofie noszenia biżuteria, możliwość zabawy ze stylami, materiałami oraz kolorami.
Każdy produkt ma swojego odbiorcę. Nie wyobrażam sobie by Panie nagle przestały pożądać brylantów, albo by obrączki ślubne czy pierścionek zaręczynowy wyszedł z mody. Oferta Ani Kruk oraz tradycyjnego jubilera bardziej się uzupełnia niż ze sobą konkuruje.
Obecnie chcemy skupić się na rozwoju na rynku polskim. Gdy pozycja Ani Kruk w Polsce będzie silna możemy rozważać ekspansje na rynki zagraniczne.
Tagi:
Oceń artykuł:

Wojciech Kruk jr, Ania Kruk: Obecnie chcemy skupić się na rozwoju w Polsce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.