Sieć sklepów Tchibo w Polsce ma już ponad 50 placówek. Firma reprezentuje model biznesowy łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych produktów użytkowych, oferowanych w tygodniowym cyklu w sklepach oraz w sklepie internetowym. O koncepcie prowadzenia biznesu, rozwoju sieci w Polsce i dotychczasowych sukcesach opowiada Wojciech Kamiński, dyrektor sklepów w Tchibo Warszawa.
Od ponad sześciu lat Tchibo systematycznie rozbudowuje sieć swoich sklepów w Polsce. W ciągu sześciu lat otworzyliśmy w Polsce ponad pięćdziesiąt sklepów, realizując tym samym założenia biznesowe, które zakładają konsekwentny rozwój sieci sprzedaży. Rocznie nasze sklepy odwiedza kilkadziesiąt milionów klientów. Sprzedaliśmy kilkanaście milionów artykułów użytkowych, więc, statystycznie ujmując, w każdym polskim gospodarstwie domowym znajduje się przynajmniej jednej z naszych produktów.
Sklepy Tchibo to pierwsze, i jak dotąd jedyne miejsca w Polsce, w których oferowane są wyjątkowe mieszanki kaw, a asortyment produktów użytkowych zmienia się 52 razy w roku. Na klientów czekają cotygodniowe, tematyczne kolekcje, należące do różnorodnych kategorii, takich jak odzież, artykuły wyposażenia wnętrz, czy sprzęt elektroniczny. Uzupełnieniem tradycyjnego kanału sprzedaży Tchibo jest sklep internetowy, który według najnowszych badań, po trzech latach funkcjonowania, zajmuje piątą pozycję pod względem zasięgu wśród sklepów internetowych w Polsce.
Sklepy Tchibo to także ważny kanał sprzedaży kaw Tchibo. W asortymencie punktów handlowych Tchibo, oprócz kaw dostępnych na rynku detalicznym, znajdują się również kawy ziarniste pochodzące z wybranych przez ekspertów Tchibo plantacji. Napoje kawowe serwowane w sklepach Tchibo powstają na bazie kawy Tchibo Fairtrade Espresso, produkowanej według zasad sprawiedliwego handlu i zrównoważonego rozwoju. Sklepy Tchibo to również kluczowy kanał sprzedaży ekspresu i kaw w kapsułkach Tchibo Cafissimo. Od października br. mamy w ofercie najnowszy model ekspresu Cafissimo – Tchibo Cafissimo DUO, który jest najmniejszym na świecie ekspresem na kapsułki.
Rosnąca popularność sklepów Tchibo to także zasługa wysokiego poziomu obsługi klientów. Orientacja na klienta jest jedną z wartości, którą kieruje się Tchibo. Docenili to konsumenci, czterokrotnie przyznając sklepom Tchibo Godło „Jakość Obsługi 2008, 2009, 2010, 2011”.
Tchibo to solidny i wartościowy najemca. Unikalny koncept sklepu, wysoki poziom obsługi klienta, niespotykana atmosfera panująca w sklepie są gwarancją lojalności klientów.
Tagi: