Wojciech Czernek, Toys "R" Us: Chcemy, aby do 2016 roku nasze sklepy były w całej Polsce

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-06-15 | 08:00
W Polsce coraz więcej pojawia się marek przeznaczonych dla najbardziej wymagających klientów, jakimi są dzieci. Obecna w 36 krajach marka Toys "R" Us zawitała do Polski w 2011 i od razu zyskała sobie rzeszę klientów. O planach rozwoju i dotychczasowej działalności oraz konkurencji opowiedział Wojciech Czernek, prezes zarządu Toys "R" Us Poland Sp. z o.o


Jak Państwo podsumowują swoją dotychczasową działalność?
Klienci bardzo pozytywnie zareagowali na pojawienie się na polskim rynku marki Toys”R”Us - nowego sklepu z zabawkami i artykułami dla maluchów (niemowląt), potwierdzając strategiczne założenia. Każdy z dotychczas otwartych, czterech sklepów spełnia nasze oczekiwania, my zaś ciągle intensywnie pracujemy nad formatem sklepu i asortymentem, tak żeby jak najlepiej dostosować naszą formułę biznesową do wymagań polskiego rynku.
Ile sklepów Toys”R”Us działa na świecie?
Toys”R”Us to sieć sklepów z zabawkami i artykułami dla dzieci o globalnym zasięgu, która obecna jest w 36 krajach i ma ponad 1600 sklepów. Założycielem firmy był Charles Lazarus, który w 1948 r. otworzył pierwszy sklep o nazwie Children’s Bergain Town. Dziesięć lat później rozwijający się koncept sklepów otrzymał nazwę Toys”R”Us, z charakterystyczną odwróconą literką, która w wolnym tłumaczeniu oznacza „Zabawki to my”.
Dlaczego zdecydowali się Państwo na ekspansję marki w Polsce?
Pierwszy sklep w Polsce otworzyliśmy w listopadzie 2011, w Warszawie w centrum handlowym Blue City. Nasz kraj jest dużym, liczącym się w Europie rynkiem nie tylko w branży zabawkarskiej, stwarza tym samym doskonałe możliwości rozwoju naszego biznesu.
Jak Państwo oceniają potencjał polskiego rynku i konkurencję?
Polski rynek naszej branży ma ogromny potencjał i jest jeszcze nie do końca uformowany zarówno w sferze tradycyjnych form sprzedaży – sklepów i ich sieci, jak i handlu internetowego. Sadzę, że nasze ponad sześćdziesięcioletnie doświadczenia biznesowe, zbierane na całym niemal świecie stanowią wartość dodaną, którą wnosimy na rynek, stymulując jego rozwój. Z szacunkiem i uwagą patrzymy na naszych konkurentów, mając jednak za cel przede wszystkim zdobycie akceptacji i przychylności klientów. Kiedy myślimy o konkurencji, to w charakterze inspiracyjnym i motywacyjnym.
Czym wyróżnia się Państwa oferta na tle konkurencji?
Na tle konkurencji wyróżniają nas trzy rzeczy: unikalny format dużego sklepu z zabawkami i artykułami dla dzieci i niemowląt, szeroka oferta, której znaczną część tworzą niespotykane gdzie indziej produkty własnych marek, wprowadzane na rynek przez Toys”R”Us, a także markowe zabawki w wersjach dostępnych wyłącznie w sklepach naszej sieci oraz atrakcyjne, niskie ceny, gwarantowane przez globalny zasięg i potężną siłę zakupową.
Ile sklepów Toys”R”Us działa w centrach handlowych?
Obecnie na rynku polskim zostały otwarte cztery sklepy Toys „R” Us – w Warszawie w CH Blue City, w Gdańsku na CH Auchan, na Bielanach Wrocławskich w PH Auchan Bielany oraz w Rzeszowie w centrum kulturalno-handlowym Millenium Hall.
Babies”R”Us i Toys”R”Us mają rozwijać się w systemie Side-by-Side. Czym się charakteryzuje system Side-by-Side?
Sklep side-by-side, to jak gdyby dwa sklepy pod jednym dachem. Jeden typowy sklep dla dzieci i, z asortymentem służącym zabawie i wspierającym rozwój intelektualny i fizyczny. Drugi to sklep z asortymentem dedykowanym maluchom, niemowlakom i ich rodzicom.
Czy zamierzają Państwo otwierać nowe sklepy?
W zeszłym roku sklepy Toys”R”Us pojawiły się w Rzeszowie i Gdańsku. W tym roku 27 kwietnia otworzyliśmy się na Bielanach Wrocławskich. Przed końcem planujemy jeszcze kilka otwarć, tak by do 2016 roku marka Toys”R”Us była obecna w całej Polsce. W niektórych miastach, np. w Warszawie nie chcielibyśmy poprzestać tylko i wyłącznie na jednej placówce. Potencjał stolicy sprawia, że w ramach realizacji planu 5-letniego chcielibyśmy zaistnieć tutaj w szerszym wymiarze.
Tagi:
Oceń artykuł:

Wojciech Czernek, Toys "R" Us: Chcemy, aby do 2016 roku nasze sklepy były w całej Polsce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.