- W pełni zgadzam się z opinią SMB na temat rosnącej wagi bezpieczeństwa i reputacji na polskim rynku sprzedaży przez Internet. Polskie prawo zapewnia klientom bardzo dobrą ochronę. W efekcie zakupy w markowych, działających nawet po kilkanaście lat e-sklepach, są gwarancją udanej transakcji - mówi Wojciech Buczkowski, prezes zarządu Komputronik SA.
Spowolnienie gospodarcze spowodowało, że klienci sklepów internetowych
mają coraz większą potrzebę bezpieczeństwa, a niska cena nie zawsze jest
najlepszym kryterium wyboru - wynika z raportu Stowarzyszenia
Marketingu Bezpośredniego na temat polskiego rynku e-commerce. Według
analityków SMB będziemy obserwować postępujące rozdrobnienie tego
sektora gospodarki, co spowoduje wzrost znaczenia reputacji
poszczególnych sklepów w wyścigu o klientów. W sytuacji, gdy sieć będzie
notować rosnącą liczbę dostawców, klienci będą coraz częściej wybierać
sklepy, co do których mają pełne zaufanie.
Tagi: