Włoska dusza morskiego konika

2017-09-29 | 09:00

Graso Moda to firma stworzona przez pasjonatów i profesjonalistów z branży odzieżowej. Jej kolekcje charakteryzują się wysoką jakością, niepowtarzalnym wzornictwem oraz spójnością stylistyczną. Wiodącą rolę w tworzonych produktach odgrywają kolory. O rynku odzieży męskiej, światowych trendach i potrzebach współczesnych klientów rozmawiamy z Robertem Jóźwiakiem, właścicielem Graso Moda sp. z o.o., firmy produkującej spodnie męskie marki Sempre

Co oznacza nazwa marki Sempre? Co symbolizuje? 

Nazwa „Sempre” w dowolnym tłumaczeniu z języka włoskiego oznacza „zawsze” lub też „w każdej chwili”. Jest to nawiązanie do motto, jakim kierujemy się każdego dnia. Chcemy, aby nasza firma zawsze kojarzyła się z najwyższą jakością, zaangażowaniem i pasją, z którą tworzymy modę męską. Uzupełnieniem nazwy jest konik morski znajdujący się w naszym logo.

Czy ma on jakieś szczególne znaczenie?

Dla Włochów jest on często symbolem opiekuńczości i dojrzałości. Oznacza to, że nie tylko pracujemy z największym poświęceniem, ale też posiadamy olbrzymie doświadczenie i system wartości, którym się kierujemy.

Czym Sempre wyróżnia się na rynku wśród producentów odzieży męskiej?

Wdrażamy przede wszystkim sprawdzone i innowacyjne metody w oparciu o naszą pasję i wyobraźnię. Warto wspomnieć, że cały proces produkcji naszych spodni odbywa się na terenie Polski ze starannie wyselekcjonowanych materiałów. Dostosowujemy się do najnowszych światowych trendów, lecz przede wszystkim staramy się je ulepszać w oparciu o potrzeby naszych klientów. Dlatego każda para opuszczająca nasze szwalnie jest wyjątkowa. Nasza nowa strategia marketingowa uwzględnia motto „Sempre spodnie, które polubisz" – a to nie rzucone na wiatr hasło, lecz poważne zobowiązanie. Dzisiaj każdy chce się wyróżniać na tle konkurencji, stosując najrozmaitsze działania. Podstawą jest pokazanie konsumentom swojej wyjątkowości, ale nie może się ona opierać wyłącznie na stosowaniu odmiennych rozwiązań w porównaniu z działaniami prowadzonymi przez konkurencję lub na wykazywaniu nietrafionych działań dominujących na rynku.

Niektórzy twierdzą, że w modzie wszystko już było. Czy zgadza się Pan z tą opinią?

Stwierdzenie, że moda widziała już wszystko jest nieprawdziwe. Moda i trendy, czyli pewne wytyczne, które mówią co nosić tu i teraz zrodziły się z zastosowania nowych rozwiązań w dotychczasowych wyrobach odzieżowych. Każdego dnia setki projektantów na całym świecie tworzą tysiące nowych pomysłów, połączeń kolorów, fasonów i innowacyjnych rozwiązań. Większość ich pomysłów nie znajdzie akceptacji lub po prostu musi poczekać na swoją kolej w bliższej lub dalszej przyszłości. I tak właśnie działa moda. Choćby dwie pary spodni różniły się tylko jednym detalem, to jest już to podstawą do kreowania nowego nurtu stylistycznego, który może inspirować setki nowych kreacji.

Rozumiem, zatem świat mody widział już wiele.

Tak, ale możemy przecież dokonać pewnego refreshingu, ukazać klasyczne rozwiązanie w zupełnie nowej odsłonie. W ten sposób staramy się także tworzyć nasze ubrania. Moda to fenomen socjologiczny, który w bardzo elastyczny sposób dostosowuje się do otaczającej nas rzeczywistości. A tej nie możemy przewidzieć. Dlatego też świat mody jeszcze wiele zobaczy i nie raz zaskoczy swoich odbiorców.

Jakie jest Pana podejście do mody? Trampki do garnituru lub t-shirt do eleganckich spodni to według Pana połączenia niedopuszczalne i rażące czy raczej przejaw zabawy modą, coś ciekawego i odważnego?

Ekstrawagancja to zjawisko niezwykle powszechne. Jak już wcześniej wspominałem, moda to naprawdę szeroki zakres fasonów i połączeń, które często trudno sobie wyobrazić przeciętnemu Kowalskiemu. Przede wszystkim każdy z nas powinien zadać sobie pytanie jak się czuje w danym ubiorze. Moda jest dla mnie, a nie ja dla mody. Uważam, że dziś wychodząc na ulicę w trampkach i garniturze będziemy różnie odbierani, ale jest to przecież rzecz gustu. Najważniejsze jest nasze samopoczucie. W ten właśnie sposób działa i tworzy się moda. Nasze niecodzienny strój może stać się inspiracją dla innych lub przekonać kogoś do podjęcia ryzykownego doboru kolorów, czego skutkiem będzie fantastyczne i nowatorskie połączenie.

Cały wywiad można przeczytać na łamach wrześniowego wydania Magazynu Galerie Handlowe

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Graso Moda

Włoska dusza morskiego konika

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.