W. Rogala: Wzrost odwiedzalności CH Marino podczas „Nocnych Zakupów” osiąga poziom do 20%

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-07-14 | 10:00
Nocne Zakupy to jedna z najciekawszych propozycji prosprzedażowych pojawiających się w centrach handlowych w okresie kilku ostatnich lat i w dalszym ciągu jest skutecznym magnesem przyciągającym klientów. 17 czerwca klienci Centrum Handlowego Marino mogli skorzystać z atrakcyjnych rabatów i obniżek cenowych przygotowanych z okazji "Niezwykłej Nocy Zakupów". O szczegółach tej formy promocji opowiada Wojciech Rogala, Dyrektor Zarządzający Centrum Handlowym Marino.

Noc Zakupów zorganizowana ostatnio w Centrum Handlowym Marino cieszyła się dużym zainteresowaniem. Tak jak w przypadku poprzednich tego typu akcji zanotowaliśmy wzrost odwiedzalności naszego centrum. Podczas Nocnych Zakupów wskaźnik ten osiąga poziom do 20%, natomiast wzrost obrotów zależny jest od poszczególnych ofert Najemców i waha się od 0% do nawet 25% w skali miesiąca.
Dodatkowe atrakcje jak np. eventy, konkursy stanowią otoczkę Nocnych Zakupów najczęściej z kulminacją pod koniec akcji i są bodźcem przyciągającym i umilającym czas klientów. Z mojego doświadczenia i obserwacji wynika jednak, że największą siłą przyciągania są nie konkursy, loterii czy eventy ale oferty handlowe Najemców. Im wyższe rabaty na całą kolekcje tym większe zainteresowanie klientów i zadowolenie wszystkich stron. Ponadto na akcję Noc Zakupów wybraliśmy piątek bowiem w tym właśnie dniu odnotowujemy największą odwiedzalność naszego centrum. Jest to specyfika CH Marino obserwowana od długiego okresu czasu.
Każda organizowana impreza pochłania wiele czasu oraz wymaga nakładów finansowych. W Centrum Handlowym Marino w 2011 roku zaplanowaliśmy comiesięczne akcje marketingowe, wśród nich dwa razy pojawi się Noc Zakupów. Budżet przeznaczony na te akcje jest proporcjonalny do ilości tych eventów w stosunku do całego kalendarza akcji.
Nie zapominamy również o promocji akcji. Noc Zakupów jest nagłośniana poprzez dwie stacje radiowe, dwie gazety lokalne, gazetki CH Marino oraz poprzez materiały informacyjne i dekoracyjne wewnątrz centrum. Ponadto od kilku lat współpracujemy z agencją marketingową Advertica. Niemniej jednak sukces akcji opiera się przede wszystkim na zaangażowaniu Najemców. Większość Najemców CH Marino przygotowała znaczące rabaty cenowe. Widzimy, że najbardziej skuteczne są najprostsze narzędzia – wysoki rabat na cały asortyment. Oferty typu 15% obniżki, 50% rabatu na zakup drugiego produktu itp. nie przyciągają klientów i Najemcy oferujący tego typu rabaty nie osiągają wysokich poziomów sprzedaży.
Tagi:
Oceń artykuł:

W. Rogala: Wzrost odwiedzalności CH Marino podczas „Nocnych Zakupów” osiąga poziom do 20%

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.