Urszula Dorożalska, Dr Taffi: Prowadzenie bloga traktujemy jako możliwość dotarcia do klientów

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-09-04 | 08:00
Dr Taffi to włoskie, ekologiczne kosmetyki. Marka ta istnieje na rynku już ponad 25 lat, a powstała z miłości do piękna ziemi i natury toskańskiej. Dziś znana jest już nie tylko we Włoszech, ale także w niemal całej Europie, Stanach Zjednoczonych, Chinach czy Australii, a obecnie podbija również polski rynek. O atutach włoskich kosmetyków, planach rozwoju w Polsce i ofercie marki rozmawiamy z Urszulą Dorożalską z ADB Invest Sp. z o.o., właściciela marki Dr Taffi w Polsce.

Salon w Galerii MM to pierwszy sklep stacjonarny marki Dr Taffi. Czy planowane jest uruchomienie kolejnych punktów sprzedaży stacjonarnej?
Sklep w Galerii MM został otwarty w marcu 2013. Plany rozwoju firmy zakładają otwarcie kolejnych punktów, najprawdopodobniej na terenie centrów handlowych, ale na chwilę obecną nie mogę wskazać konkretnego miejsca.
Skąd pomysł na sprzedaż włoskich kosmetyków w Polsce? Czym produkty te wyróżniają się wśród innych, dostępnych na rynku?
Pomysł zrodził się podczas kolejnego pobytu we Włoszech. Jako osobę zafascynowaną Włochami i ich wyjątkowym talentem w zakresie wzornictwa przemysłowego, sklepiki Dr Taffi od razu mnie zauroczyły i chciałam podzielić się tą fascynacją z klientami w Polsce. Do tego dochodzi niezmiernie istotny fakt, że kosmetyki te są produkowane z naturalnych substancji, co dla mnie, jako osoby walczącej od lat z alergiami miało bardzo duże znaczenie. Na własnej skórze przekonałam się o walorach produktów Dr Taffi. Podczas wizyty w siedzibie firmy, miałam okazję przyjrzeć się pracy laboratorium, a także procesom produkcyjnymi, aby mieć pewność, że kosmetyki powstają tylko z naturalnych substancji. Na tle konkurencji, produkty tej marki na pewno wyróżniają się dużym zróżnicowaniem asortymentu, a w ślad za tym dużym zróżnicowaniem cen, tak, aby każdy mógł być klientem naszych sklepów.
Jakie produkty znaleźć można w ofercie marki Dr Taffi? Które cieszą się największą popularnością wśród klientów?
             
Asortyment jest niezwykle szeroki: szampony i odżywki do włosów, pianki i żele do kąpieli, mydła, balsamy do ciała, kremy do twarzy, do rąk i do stóp, serie przeciwstarzeniowe, kosmetyki do opalania i ochrony przed słońcem, kosmetyki aloesowe dla dzieci i osób z bardzo wrażliwą skórą, olejki arganowe i migdałowe, perfumy, wody toaletowe i kolońskie, seria antycellulitowa, zapachy do pomieszczeń. Wszystkie kosmetyki dostępne są w wersjach dla Pań i dla Panów, posiadamy także specjalną serię dla dzieci.
Dużą popularnością cieszą się produkty aloesowe, mydła (posiadamy bardzo szeroką gamę mydeł, w tym Aleppo czy mydło marsylskie), olejki i ekskluzywna linia kosmetyków Acqua di Bolgheri.
Ciekawą inicjatywą z Państwa strony jest prowadzenie bloga. Skąd pomysł na taką formę promocji?
Prowadzenie bloga traktujemy jako kolejną możliwość dotarcia do nowych klientów, a także jako możliwość informowania tych, którzy już nas znają o zaletach i właściwościach naszych produktów, a także sposobów ich używania. Blog jest stosunkowo świeżą inicjatywą i dopiero się rozwija, zdobywając kolejnych czytelników.    
Współpracują Państwo także z blogerkami przy testowaniu produktów Dr Taffi. Czy zainteresowanie tą akcją było duże?
Zainteresowanie akcją było bardzo duże. Panie, które zgłosiły się, aby wziąć w niej udział, otrzymały od nas kosmetyki, które mają wypróbować, a następnie podzielić się informacją z nami i innymi osobami, które śledzą nasz profil. Taka informacja jest dla nas bardzo cenna, ponieważ pochodzi bezpośrednio od użytkowników naszych produktów, możemy dowiedzieć się, które produkty podobają się najbardziej i dlaczego, aby móc lepiej dopasować się do oczekiwań klientek. Wiemy z doświadczeń innych krajów, gdzie można nabyć kosmetyki Dr Taffi, że "co kraj, to obyczaj" i w różnych krajach różne kosmetyki cieszą się największym powodzeniem, np. w Rosji ulubionym kosmetykiem jest krem do rąk Acqua di Bolgheri.
Posiadają Państwo również sklep internetowy. Który kanał sprzedaży - sklep stacjonarny czy internetowy - jest dla Państwa priorytetem?
Oba są bardzo ważne. W sklepie stacjonarnym, możemy "spotkać się" z naszymi klientami, poznać ich preferencje, aby jak najlepiej doradzić przy doborze kosmetyków. Sklep internetowy nie daje nam możliwości tak bliskiego kontaktu, ale możemy dzięki niemu dotrzeć do grupy odbiorców w całej Polsce.
Czy jesienią klienci spodziewać się mogą nowości w Państwa ofercie?
W środku lata, w naszym sklepie pojawiła się linia lawendowa, na jesieni zostanie ona wzbogacona o kolejne pozycje, a oprócz tego wielką premierę będzie miała w Polsce Camelia Rouge, linia kosmetyków o zapachu kamelii, róży i magnolii, z dodatkiem absyntu i piżma.
Tagi:
Oceń artykuł:

Urszula Dorożalska, Dr Taffi: Prowadzenie bloga traktujemy jako możliwość dotarcia do klientów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.