Salon w Galerii MM to pierwszy sklep stacjonarny marki Dr Taffi. Czy planowane jest uruchomienie kolejnych punktów sprzedaży stacjonarnej?
Sklep w Galerii MM został otwarty w marcu 2013. Plany rozwoju firmy zakładają otwarcie kolejnych punktów, najprawdopodobniej na terenie centrów handlowych, ale na chwilę obecną nie mogę wskazać konkretnego miejsca.
Skąd pomysł na sprzedaż włoskich kosmetyków w Polsce? Czym produkty te wyróżniają się wśród innych, dostępnych na rynku?
Pomysł zrodził się podczas kolejnego pobytu we Włoszech. Jako osobę zafascynowaną Włochami i ich wyjątkowym talentem w zakresie wzornictwa przemysłowego, sklepiki Dr Taffi od razu mnie zauroczyły i chciałam podzielić się tą fascynacją z klientami w Polsce. Do tego dochodzi niezmiernie istotny fakt, że kosmetyki te są produkowane z naturalnych substancji, co dla mnie, jako osoby walczącej od lat z alergiami miało bardzo duże znaczenie. Na własnej skórze przekonałam się o walorach produktów Dr Taffi. Podczas wizyty w siedzibie firmy, miałam okazję przyjrzeć się pracy laboratorium, a także procesom produkcyjnymi, aby mieć pewność, że kosmetyki powstają tylko z naturalnych substancji. Na tle konkurencji, produkty tej marki na pewno wyróżniają się dużym zróżnicowaniem asortymentu, a w ślad za tym dużym zróżnicowaniem cen, tak, aby każdy mógł być klientem naszych sklepów.
Jakie produkty znaleźć można w ofercie marki Dr Taffi? Które cieszą się największą popularnością wśród klientów?
Asortyment jest niezwykle szeroki: szampony i odżywki do włosów, pianki i żele do kąpieli, mydła, balsamy do ciała, kremy do twarzy, do rąk i do stóp, serie przeciwstarzeniowe, kosmetyki do opalania i ochrony przed słońcem, kosmetyki aloesowe dla dzieci i osób z bardzo wrażliwą skórą, olejki arganowe i migdałowe, perfumy, wody toaletowe i kolońskie, seria antycellulitowa, zapachy do pomieszczeń. Wszystkie kosmetyki dostępne są w wersjach dla Pań i dla Panów, posiadamy także specjalną serię dla dzieci.
Dużą popularnością cieszą się produkty aloesowe, mydła (posiadamy bardzo szeroką gamę mydeł, w tym Aleppo czy mydło marsylskie), olejki i ekskluzywna linia kosmetyków Acqua di Bolgheri.
Ciekawą inicjatywą z Państwa strony jest prowadzenie bloga. Skąd pomysł na taką formę promocji?
Prowadzenie bloga traktujemy jako kolejną możliwość dotarcia do nowych klientów, a także jako możliwość informowania tych, którzy już nas znają o zaletach i właściwościach naszych produktów, a także sposobów ich używania. Blog jest stosunkowo świeżą inicjatywą i dopiero się rozwija, zdobywając kolejnych czytelników.
Współpracują Państwo także z blogerkami przy testowaniu produktów Dr Taffi. Czy zainteresowanie tą akcją było duże?
Zainteresowanie akcją było bardzo duże. Panie, które zgłosiły się, aby wziąć w niej udział, otrzymały od nas kosmetyki, które mają wypróbować, a następnie podzielić się informacją z nami i innymi osobami, które śledzą nasz profil. Taka informacja jest dla nas bardzo cenna, ponieważ pochodzi bezpośrednio od użytkowników naszych produktów, możemy dowiedzieć się, które produkty podobają się najbardziej i dlaczego, aby móc lepiej dopasować się do oczekiwań klientek. Wiemy z doświadczeń innych krajów, gdzie można nabyć kosmetyki Dr Taffi, że "co kraj, to obyczaj" i w różnych krajach różne kosmetyki cieszą się największym powodzeniem, np. w Rosji ulubionym kosmetykiem jest krem do rąk Acqua di Bolgheri.
Posiadają Państwo również sklep internetowy. Który kanał sprzedaży - sklep stacjonarny czy internetowy - jest dla Państwa priorytetem?
Oba są bardzo ważne. W sklepie stacjonarnym, możemy "spotkać się" z naszymi klientami, poznać ich preferencje, aby jak najlepiej doradzić przy doborze kosmetyków. Sklep internetowy nie daje nam możliwości tak bliskiego kontaktu, ale możemy dzięki niemu dotrzeć do grupy odbiorców w całej Polsce.
Czy jesienią klienci spodziewać się mogą nowości w Państwa ofercie?
W środku lata, w naszym sklepie pojawiła się linia lawendowa, na jesieni zostanie ona wzbogacona o kolejne pozycje, a oprócz tego wielką premierę będzie miała w Polsce Camelia Rouge, linia kosmetyków o zapachu kamelii, róży i magnolii, z dodatkiem absyntu i piżma.
Tagi: