Stacje rowerowe, które uruchamiamy przy galeriach handlowych przede wszystkim są dołączane do naszego systemu rowerowego już działającego w mieście. Obecnie jesteśmy operatorem bezobsługowych wypożyczalni rowerowych w Warszawie, w Poznaniu, Opolu i Wrocławiu i tam właśnie dostawiamy stacje sponsorowane przez galerie.
Nasz system ze stacjami rowerowymi usytuowanymi w najpopularniejszych lokalizacjach miasta, jest dziś prawdziwą alternatywą i uzupełnieniem transportu miejskiego. Dlatego stacja rowerowa przy centrum handlowym jest tak samo niezbędna, jak przystanek autobusowy.
Przygotowaliśmy więc ofertę dedykowaną tej branży, dzięki której galerie zapewniają klientom – mieszkańcom miasta tani, zdrowy i ekologiczny środek transportu, a tym samym niestandardowo realizują swoje działania z obszaru CSR, zaznaczają swoją obecność i aktywne działanie na rzecz lokalnej społeczności.
Model współpracy, jaki proponujemy prywatnym inwestorom nie nakłada na galerię żadnych obowiązków. To my stawiamy stację, dostarczamy rowery i dbamy o ich prawidłowe działanie w okresie obowiązywania umowy. Na życzenie partnera realizujemy kampanie reklamowe na rowerach i stacjach czy też organizujemy wspólne akcje promocyjne. Na takiej współpracy galeria może więc jedynie zyskać i nie ma mowy o żadnych minusach.
Przygotowujemy ofertę na dzierżawę stacji rowerowej, w ramach której instalujemy tę stację, dostarczamy określoną liczbę rowerów i stojaków oraz zajmujemy się ich serwisem przez cały okres trwania umowy. Stacja nosi wówczas nazwę sponsora, jest także obrandowana według jego życzeń i sugestii. Jeśli partner tego wymaga – instalujemy także reklamę sponsora na rowerach przez niego zakupionych.
Pod względem technicznym sam proces przygotowania terenu, instalacji stacji, dostarczenie rowerów i udostępnienie ich w systemie miejskim, po podpisaniu umowy z partnerem trwa średnio kilka tygodni.
Liczba wszystkich użytkowników zarejestrowanych w naszych systemach to łącznie ponad 107 tys. Ci użytkownicy rowery wypożyczyli już ponad 700 tys. razy, z czego ponad 21 tys. to wypożyczenia odnotowane przy stacjach galerii handlowych we Wrocławiu i Warszawie.
Systemy rowerowe, których jesteśmy operatorem pojawiają się z inicjatywy władz miasta, które zakładają w swoim rocznym budżecie środki na uruchomienie wypożyczalni i ogłaszają przetarg. Cennik i zasady korzystania z rowerów są więc ściśle ustalane z przedstawicielami tych miast, jednak zazwyczaj wyglądają podobnie.
Żeby skorzystać z rowerów należy najpierw zarejestrować się w naszym systemie lub bezpośrednio przy stacji rowerowej oraz wpłacić tzw. opłatę inicjalną, która jest indywidualna dla każdego miasta (we Wrocławiu jest to 1 zł, w pozostałych naszych systemach – 10 zł). Pierwsze 20 minut jazdy jest zawsze, w każdym mieście, w którym jest Nextbike, bezpłatne. Kolejne minuty to koszt 2 zł i więcej (dla każdego miasta jest ustalany indywidualny cennik). Idea naszych wypożyczalni jest taka, by stacji w mieście było jak najwięcej – dzięki temu użytkownicy będą wypożyczać rowery na krótkie trasy, kilka razy dziennie, oszczędzając tym samym swoje pieniądze.
Tagi: