Tomasz Dziubek: Chcieliśmy, aby nowa strona internetowa odzwierciedlała charakter biżuterii By Dziubeka

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-06-24 | 08:00
Oryginalne naszyjniki, topowe bransoletki, okazałe kolczyki, kokieteryjne wisiory, eleganckie broszki, to produkty wyróżniające markę By Dziubeka na tle innych sieci. Od 2 miesięcy również strona internetowa zmieniła wygląd. To nie jedyna aktywność marki w sieci. W czerwcu profil By Dziubeki jest również dostępny na portalach Pinterest oraz Instagram. O szczegółach i zmianach opowiedział Tomasz Dziubek, właściciel marki By Dziubeka.

Co było przyczyną zmiany strony www - opinia klientów, trend czy może odświeżenie wizerunku?
Wszystkie te czynniki z pewnością miały wpływ na decyzję o zmianie wyglądu strony. Pragnęliśmy, by w pełni odzwierciedlała ona charakter biżuterii By Dziubeka – elegancję, stylowość i jednocześnie lekkość – oraz by była w maksymalnym stopniu funkcjonalna i wygodna w obsłudze dla klienta.
W jakim celu wykorzystują Państwo swoją stronę www?
Oczywiście strona nie służy tylko „suchej” reklamie marki. Aktywnie współpracujemy z wieloma blogerkami modowymi, każda z nich posiada profil na naszej stronie, gdzie prezentowane są ich stylizacje z wykorzystaniem biżuterii By Dziubeka. Dział „Bloggers” aktualizowany jest na bieżąco, dzięki czemu klientki odwiedzające naszą stronę mają w jednym podgląd aktualnych trendów.
Czy współpraca z blogerkami to długofalowe przedsięwzięcie?
Niedługo ruszamy z blogiem By Dziubeka, gdzie będziemy pisać nie tylko o biżuterii, ale również o szeroko pojętej modzie, aktualnościach, historii trendów, fotografii – każdy zainteresowany tą tematyką z pewnością znajdzie tam coś dla siebie.
Jakimi zasadami kierują się Państwo w prowadzeniu strony www?
Za wygląd i aktualności na stronie odpowiada Agencja Fotograficzno-Reklamowa aFOTO, która ponadto dba o pozytywny wizerunek marki By Dziubeka w mediach. Chcemy, żeby nasza oferta trafiała do jak najbardziej zróżnicowanej grupy odbiorców, potrzebujemy więc bardzo rzetelnej współpracy z klientami i mediami.
W dobie szybkiego rozwoju social mediów Państwa marka posiada również profil na Facebooku. Czy stał się on alternatywą dla strony internetowej marki, czy może jest jedynie jej uzupełnieniem?
Profil na Facebooku to zdecydowanie coś więcej, niż tylko dodatek do prawdziwej strony internetowej. Przede wszystkim za jego pośrednictwem mamy możliwość tworzenia bliższej relacji z naszymi klientkami. Jest to ponadto medium, które zdecydowanie szybciej dociera do odbiorcy, ponieważ odwiedza się je wielokrotnie każdego dnia – dzięki temu każda nasza klientka może być na bieżąco z nowościami.
W ostatnim czasie marka By Dziubeka aktywowała również konto na Pintereście. Co zadecydowała o zamieszczaniu informacji na tym portalu?
Pinterest to portal, który zdobywa sobie ostatnio coraz większą popularność wśród internautów, podjęcie decyzji o założeniu tam profilu było zatem czymś całkowicie naturalnym. Dla każdej marki liczy się ilość odbiorców, do jakich może dotrzeć w danym środowisku – Pinterest również jest pewnym zróżnicowanym środowiskiem, im wcześniej się w nim pojawimy, tym większy staje się krąg potencjalnych odbiorców naszej marki. Co więcej w czerwcu ruszył oficjalny profil marki na Instagram. Również przez ten kanał bardziej za pomocą obrazów niż słów chcemy kontaktować się na naszymi klientkami.
Jakiej komunikacji marketingowej przypisują Państwo większą wagę (internetowa czy tradycyjna)?
Obie mają swoje wady i zalety, każda sprawdza się w innych sytuacjach.
Wraz ze zmianą strony również metamorfozę przeszedł Państwa e-sklep. Jakie nowe elementy zostały wprowadzone (czym różni się nowy e-sklep od poprzedniego)?
Przede wszystkim zwraca uwagę wizualna strona sklepu, która została dostosowana do potrzeb klientów. Kupując produkt klient ma możliwość łatwego dobrania biżuterii do kompletu, dzięki przygotowanemu przez nas wyborowi. Strona pozwala również na sortowanie wyników wyszukiwania na podstawie rodzaju biżuterii, jej koloru, materiału z jakiego została wykonana, rozmiaru, a wreszcie zakresu cenowego – to bardzo przydatne narzędzia.
Jaką część (%) rocznych przychodów generuje Państwa e-sklep?
Sklep internetowy to dodatkowe źródło przychodu. Największą sprzedaż notujemy na stoiskach.
Czy asortyment e-sklepu jest większy/mniejszy od asortymentu oferowanego przez Państwa w sklepach stacjonarnych?
Nie ma różnicy w asortymencie. Każdy produkt z e-sklepu można nabyć również na stoiskach firmowych, trzeba się jedynie liczyć z tym, że po prostu w danej chwili może zabraknąć konkretnego produktu z powodu wyczerpania się stanów magazynowych.
Jakie możliwości ofert specjalnych lub zniżek przygotowują Państwo w sklepie internetowym dla klientów?
Naszą stałą ofertą specjalną są tzw. rabaty czwartkowe – w każdy czwartek wybieramy jeden produkt, który tylko tego dnia można nabyć o 50% taniej. Bardzo często nasi klienci mają okazję korzystać ze specjalnych promocji i dostać prezent od By Dziubeka, każda okazja jest ku temu dobra – Dzień Mamy, Dzień Dziecka czy też otwarcie nowego firmowego stoiska.
Oferują Państwo również możliwość realizacji zakupów za pośrednictwem paczkomatów InPost. Dlaczego zdecydowali się Państwo wprowadzić tę usługę?
Paczkomaty to popularna forma dostawy, zwłaszcza dla klientek z dużych miast. Jest stosunkowo niedroga i wygodna dla Kienta, który w dogodnym dla siebie czasie może odebrać przesyłkę.
Jakie plany ma marka By Dziubeka na 2013 rok?
Nasz nowy sklep internetowy jest przyjazny i wygodny. Od momentu premiery nowej strony mijają dopiero 2 miesiące – to zbyt krótki czas by myśleć o kolejnych innowacyjnych rozwiązaniach.
Jakie działania marketingowe zamierzają Państwo wdrożyć, aby zyskać nowych klientów?
Plany marketingowe na najbliższy czas obejmują intensywne działania w Internecie (portale z modą, portale poradnikowe i zakupowe), nowe media, kampanie reklamową w prasie kobiecej oraz akcję: Inspiruj się z By Dziubeka, która ma na celu pokazanie jak zestawiać ze sobą produkty marki, by uzyskać stylizację, której nie powstydziłyby się celebrytki i stylistki.
Tagi:
Oceń artykuł:

Tomasz Dziubek: Chcieliśmy, aby nowa strona internetowa odzwierciedlała charakter biżuterii By Dziubeka

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.