Tomasz Drobiński, Giacomo Conti: Marki takie jak nasza będą miały się całkiem dobrze

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-05-14 | 08:00
Jakie elementy strategii marketingowej/ filozofii zarządzania wyróżniają firmę na tle konkurencji? Jakie są plany rozwoju firmy i jak będzie wyglądał rynek odzieży męskiej za kilka lat? O tym opowiada Tomasz Drobiński, specjalista ds. marketingu Giacomo Conti.

Przede wszystkim staramy się przywiązywać ogromną wagę do jakości proponowanych przez nas produktów. W związku z tym na ich projekty, dobór odpowiednich tkanin i fasonów poświęcamy sporo czasu. Ponadto ważnym czynnikiem, który nas wyróżnia jest kwestia jakości obsługi w naszych salonach sprzedaży. Posiadamy personel, który nastawiony jest na zadowolenie naszych Klientów. Są to osoby przeszkolone w standardach obsługi oraz kwestiach związanych z produktem. Dzięki temu zdobywamy rynek odzieży męskiej, poprzez uznanie rosnącego grona stałych Klientów marki Giacomo Conti.
Obroty, które udało nam się osiągnąć w roku 2011 kształtują się na bardzo podobnym poziomie, tak jak w roku ubiegłym. Nie odnotowaliśmy drastycznych wzrostów, ale nie możemy też narzekać.
Jesteśmy w trakcie wdrażanie platformy sklepu internetowego. Jest on aktualnie w fazie testowania gdyż pragniemy dostosować go rosnących oczekiwań użytkowników. Docelowo chcemy, aby był to równorzędny kanał sprzedaży, tak jak sieć salonów stacjonarnych. Pokładamy ogromne nadzieje w kwestii rozwoju dystrybucji w Internecie. Wielu naszych stałych odbiorców już czeka na uruchomienie sklepu, co oszczędzi im konieczności wędrówek do miast, w których mieszczą się centra handlowe.
W roku 2011 wdrożyliśmy nowy system komputerowy, który usprawnił kwestię rotacji produktów.
Do kwestii nowych lokalizacji podchodzimy bardzo ostrożnie. Staramy się wybierać najbardziej prestiżowe i atrakcyjne centra handlowe, by zminimalizować ryzyko niepowodzenia inwestycji. Na najbliższe miesiące planowane są trzy otwarcia – Stargard Szczeciński – Galeria Starówka; Słupsk – Galeria Jantar; Wrocław – Sky Tower. Życzylibyśmy sobie poszerzenia naszej sieci we wschodniej i centralnej części Polski. Prowadzimy kilka aktywnych rozmów, które zbliżają nas do osiągnięcia zamierzonych planów.
Branża eleganckiej odzieży męskiej, jaką reprezentujemy będzie się nadal rozwijać. Wydaje nam się, że kompleksowo wyposażone sklepy proponujące odzież zarówno męską jak i damską nie wyprą sieci wyspecjalizowanych w jednej grupie asortymentowej. Polacy przywiązują coraz większą wagę do swego wizerunku, stąd przypuszczalnie marki takie jak nasza będą miały się całkiem dobrze. Dla każdego znajdzie się miejsce na rynku, wszystko jest kwestią odpowiedniego podejścia i szacunku dla Klienta oraz najwyższej jakości produktu. Aktualnie nie posiadamy salonów poza Polską. Kwestię tę weźmiemy pod uwagę za kilka lat, gdy nasza pozycja na rodzimym rynku będzie ugruntowana.
Tagi:
Oceń artykuł:

Tomasz Drobiński, Giacomo Conti: Marki takie jak nasza będą miały się całkiem dobrze

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.