Przede wszystkim staramy się przywiązywać ogromną wagę do jakości proponowanych przez nas produktów. W związku z tym na ich projekty, dobór odpowiednich tkanin i fasonów poświęcamy sporo czasu. Ponadto ważnym czynnikiem, który nas wyróżnia jest kwestia jakości obsługi w naszych salonach sprzedaży. Posiadamy personel, który nastawiony jest na zadowolenie naszych Klientów. Są to osoby przeszkolone w standardach obsługi oraz kwestiach związanych z produktem. Dzięki temu zdobywamy rynek odzieży męskiej, poprzez uznanie rosnącego grona stałych Klientów marki Giacomo Conti.
Obroty, które udało nam się osiągnąć w roku 2011 kształtują się na bardzo podobnym poziomie, tak jak w roku ubiegłym. Nie odnotowaliśmy drastycznych wzrostów, ale nie możemy też narzekać.
Jesteśmy w trakcie wdrażanie platformy sklepu internetowego. Jest on aktualnie w fazie testowania gdyż pragniemy dostosować go rosnących oczekiwań użytkowników. Docelowo chcemy, aby był to równorzędny kanał sprzedaży, tak jak sieć salonów stacjonarnych. Pokładamy ogromne nadzieje w kwestii rozwoju dystrybucji w Internecie. Wielu naszych stałych odbiorców już czeka na uruchomienie sklepu, co oszczędzi im konieczności wędrówek do miast, w których mieszczą się centra handlowe.
W roku 2011 wdrożyliśmy nowy system komputerowy, który usprawnił kwestię rotacji produktów.
Do kwestii nowych lokalizacji podchodzimy bardzo ostrożnie. Staramy się wybierać najbardziej prestiżowe i atrakcyjne centra handlowe, by zminimalizować ryzyko niepowodzenia inwestycji. Na najbliższe miesiące planowane są trzy otwarcia – Stargard Szczeciński – Galeria Starówka; Słupsk – Galeria Jantar; Wrocław – Sky Tower. Życzylibyśmy sobie poszerzenia naszej sieci we wschodniej i centralnej części Polski. Prowadzimy kilka aktywnych rozmów, które zbliżają nas do osiągnięcia zamierzonych planów.
Branża eleganckiej odzieży męskiej, jaką reprezentujemy będzie się nadal rozwijać. Wydaje nam się, że kompleksowo wyposażone sklepy proponujące odzież zarówno męską jak i damską nie wyprą sieci wyspecjalizowanych w jednej grupie asortymentowej. Polacy przywiązują coraz większą wagę do swego wizerunku, stąd przypuszczalnie marki takie jak nasza będą miały się całkiem dobrze. Dla każdego znajdzie się miejsce na rynku, wszystko jest kwestią odpowiedniego podejścia i szacunku dla Klienta oraz najwyższej jakości produktu. Aktualnie nie posiadamy salonów poza Polską. Kwestię tę weźmiemy pod uwagę za kilka lat, gdy nasza pozycja na rodzimym rynku będzie ugruntowana.
Tagi: