Najważniejszym zadaniem reklamy jest przyciągnięcie większej liczby klientów do sklepów stacjonarnych oraz do sklepu internetowego. Cel nie jest łatwy do osiągniecia na tak bardzo konkurencyjnym i zdefragmentowanym rynku, z jakim mamy do czynienia w Polsce - zauważa Norbert W. Scheele, Director of Country - C&A Mode Central Eastern Europe.
Komunikat skierowany do klienta za pośrednictwem różnych mediów musi być jasny, spójny i co bardzo ważne - znaleźć potwierdzenie w samym produkcie marki. Na przykład: C&A w 2018 roku wprowadziło kolekcję #BEST DEAL, czyli produkty „must have” w najlepszych cenach na rynku. Ta wyjątkowa oferta promowana była za pośrednictwem środków masowego przekazu: telewizji, Internetu oraz radia. Z powodzeniem zrealizowaliśmy wszystkie zakładane cele, w tym wyższy traffic oraz obrót.
W Polsce uważamy telewizję i Internet za najbardziej skuteczne sposoby dotarcia do naszej grupy docelowej. Wykorzystujemy także radio do wsparcia naszych akcji rabatowych. Do tej pory jesteśmy zadowoleni z wyników.
Firma C&A od wielu lat jest bardzo zaangażowana w zrównoważony rozwój. Jesteśmy liderem w sprzedaży produktów z biobawełny i podejmujemy wiele inicjatyw, aby moda stała się bardziej przyjazna dla środowiska. Dlatego doceniamy aktywność reklamową innych marek w tym temacie.