Zmiany w salonach z bielizną marki Triumph związane są z kilkoma czynnikami. Przede wszystkim założeniem firmy jest ujednolicenie standardów i spójna komunikacja brandu, jako marki fashion, Tak, jak nasza kolekcja, która w każdym sezonie zmienia się zgodnie z aktualnymi trendami. Firma Triumph wprowadzając dwa lata temu na rynek innowacyjną kolekcję bielizny modelującej – Shape Sensation, zapoczątkowała trend na tego typu produkty, Równocześnie promująca Shape Sensation kampania marketingowa przedstawia markę, jako nowoczesną, dynamiczną, komfortową a przede wszystkim modną. To wszystko znajduje odzwierciedlenie w nowej koncepcji wizerunku salonów.
Staramy się, żeby remodeling był czytelny dla konsumenta, zatem wprowadzamy go w jak najbardziej skondensowany sposób. Nie chcemy, żeby modernizacja była rozłożona w czasie na dłużej niż rok. Staramy się, żeby marka Triumph była rozpoznawana w kontekście nowego image′u salonów, jednak nie da się uniknąć sytuacji, w której równocześnie będzie egzystować poprzedni i nowy wizerunek. Marka już jest widoczna w nowej odsłonie w najlepszych miejscach kraju i z pewnością będziemy to kontynuować w dynamiczny sposób. Jako firma Triumph wciąż się rozwijamy, śledzimy najnowsze trendy rynku retail i staramy się wciąż odpowiadać na rosnące potrzeby konsumentów. Zmiana wizerunku jest podyktowana koniecznością wyodrębnienia salonów z grona innych, podobnych sklepów. Zauważyliśmy, że wprowadzając kilka lat temu motyw czerwieni do swoich salonów jako element dominujący byliśmy naśladowani przez inne brandy, niekoniecznie konkurencyjne. To z jednej strony bardzo ciekawe i pochlebiające, z drugiej jednak powodujące utratę tożsamości na rynku.
Nowy koncept salonów z bielizną Triumph to wizerunek bardziej premium, dopracowany stylistycznie. Powoli odchodzimy od klasyki i trochę uciekając bardziej w awangardowy wizerunek. Duże formaty reklamy, ciemne kolory, inna dyrektywa światła, nowoczesne formy – to wszystko ma być ukłonem w stronę konsumentki w stylu „style seeker”. Skupiamy się nad ciągłą poprawą oświetlenia, starając się w jak najlepszy i najbardziej wierny sposób pokazać zarówno wzór jak i kolor naszego produktu. Jednocześnie wprowadzamy element optyki drewna w podłodze, upodabniając środowisko sprzedaży do naturalnej egzystencji bielizny – domowej garderoby. Nie chcemy jednak dosłowności – sklep to nie szafa z produktem. Dosłowność nie jest wskazana, niedaleko w tym do kiczu. Ale nawiązanie do elementów domu w postaci podłogi drewnianej jest tym czego poszukiwaliśmy. Również oświetlenie dekoracyjne.
W nowym koncepcie salonów Triumph postawiliśmy również na lepszą prezentację produktu. Czytelny VM, właściwe grupowanie produktu, dobra dyrektywa oświetlenia, kontrast pomiędzy jasnymi ścianami z produktem i ciemne tło w postaci ścian to nasza identyfikacja. Relokowaliśmy również stanowisko kasowe pozostawiając strefę frontu sali sprzedaży i środka sklepu dla swobodnej komunikacji klienta. Staramy się również w sposób jak najprostszy wskazać grupy asortymentowe właściwie nawigując klienta. Wciąż udoskonalamy miejsce przymiarki produktu, dbamy o jego intymną atmosferę. W związku z tym zdecydowaliśmy wyposażyć przymierzalnie w luksusowe, ciemne tapety. Jednocześnie nie chcemy, aby ich wizerunek był nadto bogaty w formie. To rezerwujemy dla produktu. Sklep w ogóle ma być z założenia stonowany, ale nie nudy i zbyty klasyczny. Stonowany oznacza, że stosujemy mało wzorzyste elementy dekoracji, np. wspomniana tapeta. Właściwie komunikujemy brand poprzez lokowanie dużych grafik w centralnym, dominującym miejscu sklepu.
Koncept to zaangażowanie całego zespołu kreatywnego firmy. To ciągła wymiana informacji między marketingiem, dewelopmentem, architektami, zarządem, marketingiem, VM oraz centralą firmy. Tu w rejonie Polski oraz krajów nadbałtyckich sklepy i ich koncepty realizujemy przez wykorzystanie naszego wewnętrznego zespołu architektów, którym mam przyjemność zarządzać. Jednocześnie od wielu lat wkładamy swój czynny udział w tworzeniu koncepcji butików Triumph na polu międzynarodowym.
Koszty zależą od tego w jakim stopniu butik jest remodelowany. W niektórych przypadkach nie są to zawrotne kwoty, w innych zaś jest to kosztowna modernizacja całości sklepu, która związana również ze zmianą standardów technologii wykorzystanej w sklepie. Wszystkie aspekty techniczne kosztują. Także trudno określić w sposób jednoznaczny kosztowność modernizacji.