Szymon Tylman, Triumph: Staramy się, żeby remodeling był czytelny dla konsumenta

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-11-26 | 10:02
Marka Triumph jest w trakcie przeprowadzania remodelingu swoich salonów firmowych. Ostatnia zmiana aranżacji miała miejsce 10 listopada w Galerii Łódzkiej, w której lokal oprócz większej powierzchni uzyskał także nowoczesny i dynamiczny wygląd zgodny z aktualnymi trendami. O szczegółach nowego konceptu salonów opowiada Szymon Tylman, Head of Store Development/Coordinator CEE firmy Triumph.

Zmiany w salonach z bielizną marki Triumph związane są z kilkoma czynnikami. Przede wszystkim założeniem firmy jest ujednolicenie standardów i spójna komunikacja brandu, jako marki fashion, Tak, jak nasza kolekcja, która w każdym sezonie zmienia się zgodnie z aktualnymi trendami. Firma Triumph wprowadzając dwa lata temu na rynek innowacyjną kolekcję bielizny modelującej – Shape Sensation, zapoczątkowała trend na tego typu produkty, Równocześnie promująca Shape Sensation kampania marketingowa przedstawia markę, jako nowoczesną, dynamiczną, komfortową a przede wszystkim modną. To wszystko znajduje odzwierciedlenie w nowej koncepcji wizerunku salonów.
Staramy się, żeby remodeling był czytelny dla konsumenta, zatem wprowadzamy go w jak najbardziej skondensowany sposób. Nie chcemy, żeby modernizacja była rozłożona w czasie na dłużej niż rok. Staramy się, żeby marka Triumph była rozpoznawana w kontekście nowego image′u salonów, jednak nie da się uniknąć sytuacji, w której równocześnie będzie egzystować poprzedni i nowy wizerunek. Marka już jest widoczna w nowej odsłonie w najlepszych miejscach kraju i z pewnością będziemy to kontynuować w dynamiczny sposób. Jako firma Triumph wciąż się rozwijamy, śledzimy najnowsze trendy rynku retail i staramy się wciąż odpowiadać na rosnące potrzeby konsumentów. Zmiana wizerunku jest podyktowana koniecznością wyodrębnienia salonów z grona innych, podobnych sklepów. Zauważyliśmy, że wprowadzając kilka lat temu motyw czerwieni do swoich salonów jako element dominujący byliśmy naśladowani przez inne brandy, niekoniecznie konkurencyjne. To z jednej strony bardzo ciekawe i pochlebiające, z drugiej jednak powodujące utratę tożsamości na rynku.
Nowy koncept salonów z bielizną Triumph to wizerunek bardziej premium, dopracowany stylistycznie. Powoli odchodzimy od klasyki i trochę uciekając bardziej w awangardowy wizerunek. Duże formaty reklamy, ciemne kolory, inna dyrektywa światła, nowoczesne formy – to wszystko ma być ukłonem w stronę konsumentki w stylu „style seeker”. Skupiamy się nad ciągłą poprawą oświetlenia, starając się w jak najlepszy i najbardziej wierny sposób pokazać zarówno wzór jak i kolor naszego produktu. Jednocześnie wprowadzamy element optyki drewna w podłodze, upodabniając środowisko sprzedaży do naturalnej egzystencji bielizny – domowej garderoby. Nie chcemy jednak dosłowności – sklep to nie szafa z produktem. Dosłowność nie jest wskazana, niedaleko w tym do kiczu. Ale nawiązanie do elementów domu w postaci podłogi drewnianej jest tym czego poszukiwaliśmy. Również oświetlenie dekoracyjne.
W nowym koncepcie salonów Triumph postawiliśmy również na lepszą prezentację produktu. Czytelny VM, właściwe grupowanie produktu, dobra dyrektywa oświetlenia, kontrast pomiędzy jasnymi ścianami z produktem i ciemne tło w postaci ścian to nasza identyfikacja. Relokowaliśmy również stanowisko kasowe pozostawiając strefę frontu sali sprzedaży i środka sklepu dla swobodnej komunikacji klienta. Staramy się również w sposób jak najprostszy wskazać grupy asortymentowe właściwie nawigując klienta. Wciąż udoskonalamy miejsce przymiarki produktu, dbamy o jego intymną atmosferę. W związku z tym zdecydowaliśmy wyposażyć przymierzalnie w luksusowe, ciemne tapety. Jednocześnie nie chcemy, aby ich wizerunek był nadto bogaty w formie. To rezerwujemy dla produktu. Sklep w ogóle ma być z założenia stonowany, ale nie nudy i zbyty klasyczny. Stonowany oznacza, że stosujemy mało wzorzyste elementy dekoracji, np. wspomniana tapeta. Właściwie komunikujemy brand poprzez lokowanie dużych grafik w centralnym, dominującym miejscu sklepu.
Koncept to zaangażowanie całego zespołu kreatywnego firmy. To ciągła wymiana informacji między marketingiem, dewelopmentem, architektami, zarządem, marketingiem, VM oraz centralą firmy. Tu w rejonie Polski oraz krajów nadbałtyckich sklepy i ich koncepty realizujemy przez wykorzystanie naszego wewnętrznego zespołu architektów, którym mam przyjemność zarządzać. Jednocześnie od wielu lat wkładamy swój czynny udział w tworzeniu koncepcji butików Triumph na polu międzynarodowym.
Koszty zależą od tego w jakim stopniu butik jest remodelowany. W niektórych przypadkach nie są to zawrotne kwoty, w innych zaś jest to kosztowna modernizacja całości sklepu, która  związana również ze zmianą standardów technologii wykorzystanej w sklepie. Wszystkie aspekty techniczne kosztują. Także trudno określić w sposób jednoznaczny kosztowność modernizacji.
Tagi:
Oceń artykuł:

Szymon Tylman, Triumph: Staramy się, żeby remodeling był czytelny dla konsumenta

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.