TALLY WEiJL to marka z 30-letnią tradycją, reprezentowana w ponad 38 krajach na świecie i zatrudniająca ponad 3 tys. pracowników. Mimo tak dużego dorobku firma nie zwalnia tempa i dynamicznie się rozwija - jest bardzo aktywna w Social Mediach, a w zeszłym roku rozpoczęto wdrażanie nowego konceptu w sklepach. O pomyśle na specjalną strefę "Best friend area", odpowiednim doborze lokalizacji sklepów i atutach marki opowiada Szymon Stadnik, dyrektor finansowy i administracyjny TALLY WEiJl Polska.
W zeszłym roku wprowadzili Państwo w Polsce nowy koncept sklepów. Czym się on charakteryzuje?
Nowy koncept sklepów to większa powierzchnia handlowa i odmieniona aranżacja wnętrza. Wprowadzając zmiany w otoczeniu marki skoncentrowaliśmy się na stworzeniu sklepu z wyjątkową atmosferą, sprzyjającą komfortowym zakupom. Większa powierzchnia sklepu umożliwiła nam atrakcyjniejszą ekspozycję kolekcji oraz stworzenie specjalnej strefy „best friend area”, która powstała na skutek obserwacji zachowań konsumenckich. Klienci coraz częściej szukają w sklepach dodatkowych funkcji, które urozmaicają proces zakupów.
Czym zatem charakteryzuje się ta specjalna strefa?
Strefa „best friend area” to pomieszczenie sąsiadujące ze strefą przymierzalni, wyposażone w wygodne sofy, meble vintage i obrazy. Podczas gdy wiele konkurencyjnych marek powiela minimalistyczny wystrój sklepów, my zdecydowaliśmy się na odważne połączenia faktur i kolorów. Naszym celem było stworzenie wnętrza, w którym przenikają się moda, sztuka i design - zaskakującego i inspirującego dla naszych klientek.
Marka TALLY WEiJL obecna jest w ponad 38 krajach. Czy sklepy zlokalizowane w poszczególnych państwach są takie same czy różnią się między sobą?
TALLY WEiJL ze szczególną starannością dba o to, aby każdy klient, który odwiedzi nasz sklep w Krakowie, Paryżu czy Mediolanie czuł ten sam klimat i z łatwością odnajdywał się w naszych wnętrzach. Dlatego wszystkie sklepy TALLY WEiJL projektowane są przez wysokiej klasy specjalistów, którzy czerpiąc z najnowszych inspiracji na rynku komponują klimatyczne wnętrza naszych sklepów. Całość dopełnia fantastyczna muzyka, specjalnie skomponowana przez naszego firmowego DJ’a.
A w oparciu o jakie kryteria wybierają Państwo lokalizacje dla swoich sklepów?
Decydując o usytuowaniu naszych salonów w Polsce prowadzimy szereg analiz, zarówno regionu, miasta jak i samej lokalizacji w mieście. Jest to złożony proces, który przynosi nam bardzo korzystne rezultaty. Ważne są dla nas zarówno warunki lokalizacyjne, decyzje naszych konkurentów, jak i poziom oferowanych warunków finansowych. Jesteśmy gotowi prowadzić salony TALLY WEiJL w centrach handlowych oraz na głównych ulicach miast.
Do kogo kierują Państwo swoją ofertę?
Klientka TALLY WEiJL to dziś młoda, niezależna i pewna siebie kobieta w wieku 20+ lat. Jestem przekonany ze ugruntowana pozycja TALLY WEiJL pozwoli nam także w przyszłości zachować wysoki poziom sprzedaży oraz stale rosnącą liczbę odwiedzin naszych sklepów.
Tagi: