Nieustannie się rozwijamy, co miało odzwierciedlenie w ubiegłorocznych wzrostach sprzedaży. Konsekwentnie podążaliśmy drogą zapewnienia klientom unikalnego doświadczenia zakupowego. Zmienialiśmy się dla naszych konsumentów, remodelując istniejące sklepy. Zmieniliśmy wystrój naszego flagowego sklepu w Galerii Mokotów, dopasowując go jeszcze lepiej do potrzeb klientów oraz najnowszych trendów i wyników badań dotyczących zwyczajów zakupowych konsumentów. Konsekwentnie rozwijaliśmy sieć sprzedaży. Otworzyliśmy sklep w Galerii Rzeszów oraz zmieniliśmy lokalizację sklepu w CH Dąbrówka. Po raz pierwszy reklamowaliśmy w telewizji produkty użytkowe Tchibo, które można kupić w dwóch kanałach sprzedaży – sklepach stacjonarnych i e-sklepie Tchibo, co zaowocowało między innymi znacznym wzrostem świadomości naszego konceptu biznesowego. Skupiliśmy się na budowaniu synergii dwóch kanałów sprzedaży – stacjonarnych sklepów i e-sklepu. Nasz rozwój i konsekwencja zostały docenione przez branżę, czego wyrazem jest tytuł Multichannel Retailer of the Year 2013 dla naszej firmy, a także przez konsumentów, od których otrzymaliśmy Gwiazdę Jakości Obsługi 2013 w swojej kategorii.
Naszym celem jest rozważna ekspansja sieci sklepów Tchibo. Wybieramy tylko najlepsze lokalizacje, które spełniają przyjęte przez nas kryteria. W tym roku planujemy poszerzenie portfolio o kilka sklepów w miastach, w których widzimy duży potencjał wynikający z siły nabywczej i relatywnie niskiej reprezentacji naszych sklepów. Planujemy otworzyć je w centrach handlowych, które charakteryzują się stałą, wysoką odwiedzalnością. Nieustannie się rozwijamy i będziemy doskonalić, również w obszarze visual merchandisingu oraz wystroju sklepów. Będziemy inwestować w funkcjonujące sklepy.
Sklepy Tchibo zapewniają niepowtarzalne doświadczenie zakupowe, ponieważ nasz koncept biznesowy łączy doskonałej jakości kawę ze sprzedażą oryginalnych produktów w tematycznych, cotygodniowych kolekcjach. Wszystkie produkty Tchibo charakteryzują się wysoką jakością i przystępną ceną. Poza unikalnym konceptem biznesowym wyróżnia nas także charakterystyczne dla Tchibo doświadczenie zakupowe, które nieustannie doskonalimy. Wysoki standard obsługi potwierdzają klienci. W tym roku, po raz szósty z rzędu, otrzymaliśmy Gwiazdę Jakości Obsługi w swojej kategorii. Naszym kolejnym wyróżnikiem jest wielokanałowość. Poza sklepami stacjonarnymi klienci mogą robić zakupy w sklepie internetowym Tchibo. W tym roku planujemy kolejne działania, które będą integrować oba kanały sprzedaży dla wygody klientów.
Doskonalimy naszą ofertę produktów Tchibo, które znane są z wysokiej jakości i przystępnej ceny, a także obszar obsługi klienta. Sklepy Tchibo cieszą się dużym zaufaniem klientów i jesteśmy z tego faktu bardzo dumni. Nie spoczywamy na laurach i oprócz wewnętrznego doskonalenia standardów, poddajemy się również zewnętrznej, niezależnej weryfikacji naszych procesów. Przykładowo, na początku roku sklepy Tchibo jako pierwsze w Polsce otrzymały Certyfikat Zielony Sklep. Jest to niezależne potwierdzenie, że placówki te działają w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego i uwzględniają zasady społecznej odpowiedzialności. Stale doskonalimy ofertę w odpowiedzi na potrzeby klientów. Przykładowo, konsekwentnie zwiększamy udział tzw. zrównoważonych produktów. Od 2012 roku 7 z 10 wariantów kaw ziarnistych sprzedawanych w sklepach Tchibo oraz podstawowy asortyment kapsułek Cafissimo (12 wariantów) pochodzą z certyfikowanych zrównoważonych źródeł. Również na poziomie komunikacji dbamy o naszą wiarygodność. W reklamach telewizyjnych Tchibo występuje Weronika, doradczyni klienta ze sklepu Tchibo w CH Pestka w Poznaniu, która zwyciężyła w castingu wśród chętnych pracowników Tchibo.
Chcemy nadal oferować naszym konsumentom unikalne doświadczenie zakupowe. Dlatego będziemy inwestować w rozwój dwóch kanałów sprzedaży, sklepów stacjonarnych i sklepu internetowego. Będziemy uatrakcyjniać naszą ofertę produktową, zarówno w obszarze kawy i systemu Cafissimo, baru kawowego w sklepach, jak i produktów użytkowych Tchibo. Planujemy innowacyjne produkty, np. Cafissimo, które doskonale wpisują się w trend wygody przygotowania wysokiej jakości kawy 100% Arabika za przystępną cenę. Inwestujemy i będziemy inwestować w działania marketingowe, np. kontynuując reklamę telewizyjną produktów użytkowych dostępnych w dwóch naszych kanałach sprzedaży. Będziemy ulepszać i optymalizować procesy oraz kontynuować synergię kanałów sprzedaży: sklepów stacjonarnych i sklepu internetowego Tchibo.pl. Wszystko po to, aby jeszcze lepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów i doskonalić unikalne doświadczenie zakupów w Tchibo.
Tagi: