Stefan Makowiecki, Multikino: Do każdego nietypowego pomysłu podchodzimy indywidualnie

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-12-27 | 09:51
Tegoroczne mikołajki w Multikinie w poznańskiej Galerii Malta zaskoczyły wszystkich. Przed seansem filmu "Listy do M." na ekranie kina wyświetlono profesjonalny trailer przygotowany na potrzeby... zaręczyn. O przebiegu całego przedsięwzięcia i innych niekonwencjonalnych pomysłach realizowanych przez sieć Multikino opowiada Stefan Makowiecki z Działu Sprzedaży Korporacyjnej Multikina w Poznaniu.

W przypadku tego typu akcji zwykle mija około miesiąca – tak jak w przypadku Michała. Czasami trwa to dłużej. Oczywiście to jak wiele czasu upłynie zanim dojdzie do realizacji zależy przede wszystkim od samego pomysłodawcy i tego jak poważnie podchodzi do kwestii zaręczyn, czy działa spontanicznie czy już od początku wie jaki to będzie dzień, godzina itp. Natomiast jeśli chodzi o możliwości kina, teraz, kiedy Multikino, jako pierwsza w Polsce sieć kin, jest całkowicie cyfrowe realizowania takich pomysłów jest możliwe bardzo szybko, nawet z dnia na dzień. Staramy się mieć na wszelki wypadek ok. 2 tygodnie zapasu, aby wszystko wyszło jak należy.
Sam zakres przygotowania to przede wszystkim ustalenie szczegółów przedsięwzięcia i dostosowanie pomysłu do warunków, jakie panują w kinie. Należy pamiętać o takich kwestach jak: czas trwania filmiku, przygotowanie materiałów odpowiednio do projekcji, ustalenie  seansu, wtajemniczenie pracowników kina. No i najważniejsze – trzeba działać tak, aby nie zepsuć niespodzianki.
Nasi klienci mają bardzo wiele świetnych pomysłów. Kiedy tylko możemy staramy się je realizować i dawać im możliwość współtworzenia ich ulubionego kina. W końcu w kinie wszystko jest możliwe. Do każdego takiego pomysłu podchodzimy bardzo indywidualnie.
Multikino znane jest ze swoich niestandardowych wydarzeń. Nasze hasło to „Więcej niż kino”. Od poniedziałku do piątku w kinach odbywają się konferencje i prezentacje biznesowe czym właśnie zajmuje się nasz dział. Odbywają się u nas najróżniejsze niestandardowe pokazy takie jak choćby koncerty, Noc Reklamożerców czy transmisje sportowe. Co prawda do tych wydarzeń widzowie już się przyzwyczaili, dlatego staramy się ich nieustannie zaskakiwać na nowo, choćby nietypowymi reklamami. W ubiegłym roku nasi widzowie, jako pierwsi w Polsce mieli okazję wziąć udział w interaktywnej grze tzw. Human Joystick, która polega na tym, że osoby siedzące na sali poruszając rękami sterują ruchem postaci wyświetlanej na ekranie. Ostatnio ku zaskoczeniu wielu widzów aktor grający w reklamie wychodził i pojawiał się na moment na sali, aby zadać widzom pytanie a następnie wrócić do reklamy. Myślę, że tego typu akcje zachęcają naszych indywidualnych klientów do dzielenia się z nami pomysłami takimi jak oświadczyny na ekranie.
Jesteśmy otwarci na ciekawe pomysły. Oczywiście nie realizujemy wszystkiego. Bardzo dużą wagę przywiązujemy do jakości filmu, który ma się pojawić na ekranie. Chcemy, aby wszystkie szczegóły były dopracowane z najwyższą starannością.
Oczywiście wszystkie reklamy, które powinny być emitowane w danym bloku zostają wyświetlone. Przydzielenie miejsca w bloku reklamowym to m.in. jeden z powodów, dla których wszystko zaplanowanej jest z wyprzedzeniem. Nie chcemy też nadużywać cierpliwości innych widzów obecnych na Sali, dlatego całe zaręczyny trwają ok. 2–3 minut. W przypadku oświadczyn Michała, jego filmik pojawił się zaraz po logo Multikina otwierającym blok reklamowy.
Jeśli ktoś ma dobry pomysł i zapał do jego realizacji to zawsze wychodzi. Jeśli ktoś przychodzi do nas i chce się oświadczyć w kinie najczęściej przedstawia nam całą swoją wizję. To dla nas podstawa. Jeśli pojawi się ktoś kto będzie chciał oświadczyć się w kinie i poza samą chęcią nie będzie miał pomysłu na realizację, to nic z tego nie wyjdzie. Oczywiście pomysł musi być dostosowany do naszych realiów.  Na pewno nie przerwiemy filmu w połowie i nie zgodzimy się aby zaręczyny zajęły 15 minut. Nie wyświetlimy także filmiku, który będzie kogoś obrażał. Musimy pamiętać, że sama organizacja w kinie to tylko połowa sukcesu. W końcu trzeba przygotować scenariusz, nakręcić film, zmontować go i kupić pierścionek.
Tagi:
Oceń artykuł:

Stefan Makowiecki, Multikino: Do każdego nietypowego pomysłu podchodzimy indywidualnie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.