W przypadku tego typu akcji zwykle mija około miesiąca – tak jak w przypadku Michała. Czasami trwa to dłużej. Oczywiście to jak wiele czasu upłynie zanim dojdzie do realizacji zależy przede wszystkim od samego pomysłodawcy i tego jak poważnie podchodzi do kwestii zaręczyn, czy działa spontanicznie czy już od początku wie jaki to będzie dzień, godzina itp. Natomiast jeśli chodzi o możliwości kina, teraz, kiedy Multikino, jako pierwsza w Polsce sieć kin, jest całkowicie cyfrowe realizowania takich pomysłów jest możliwe bardzo szybko, nawet z dnia na dzień. Staramy się mieć na wszelki wypadek ok. 2 tygodnie zapasu, aby wszystko wyszło jak należy.
Sam zakres przygotowania to przede wszystkim ustalenie szczegółów przedsięwzięcia i dostosowanie pomysłu do warunków, jakie panują w kinie. Należy pamiętać o takich kwestach jak: czas trwania filmiku, przygotowanie materiałów odpowiednio do projekcji, ustalenie seansu, wtajemniczenie pracowników kina. No i najważniejsze – trzeba działać tak, aby nie zepsuć niespodzianki.
Nasi klienci mają bardzo wiele świetnych pomysłów. Kiedy tylko możemy staramy się je realizować i dawać im możliwość współtworzenia ich ulubionego kina. W końcu w kinie wszystko jest możliwe. Do każdego takiego pomysłu podchodzimy bardzo indywidualnie.
Multikino znane jest ze swoich niestandardowych wydarzeń. Nasze hasło to „Więcej niż kino”. Od poniedziałku do piątku w kinach odbywają się konferencje i prezentacje biznesowe czym właśnie zajmuje się nasz dział. Odbywają się u nas najróżniejsze niestandardowe pokazy takie jak choćby koncerty, Noc Reklamożerców czy transmisje sportowe. Co prawda do tych wydarzeń widzowie już się przyzwyczaili, dlatego staramy się ich nieustannie zaskakiwać na nowo, choćby nietypowymi reklamami. W ubiegłym roku nasi widzowie, jako pierwsi w Polsce mieli okazję wziąć udział w interaktywnej grze tzw. Human Joystick, która polega na tym, że osoby siedzące na sali poruszając rękami sterują ruchem postaci wyświetlanej na ekranie. Ostatnio ku zaskoczeniu wielu widzów aktor grający w reklamie wychodził i pojawiał się na moment na sali, aby zadać widzom pytanie a następnie wrócić do reklamy. Myślę, że tego typu akcje zachęcają naszych indywidualnych klientów do dzielenia się z nami pomysłami takimi jak oświadczyny na ekranie.
Jesteśmy otwarci na ciekawe pomysły. Oczywiście nie realizujemy wszystkiego. Bardzo dużą wagę przywiązujemy do jakości filmu, który ma się pojawić na ekranie. Chcemy, aby wszystkie szczegóły były dopracowane z najwyższą starannością.
Oczywiście wszystkie reklamy, które powinny być emitowane w danym bloku zostają wyświetlone. Przydzielenie miejsca w bloku reklamowym to m.in. jeden z powodów, dla których wszystko zaplanowanej jest z wyprzedzeniem. Nie chcemy też nadużywać cierpliwości innych widzów obecnych na Sali, dlatego całe zaręczyny trwają ok. 2–3 minut. W przypadku oświadczyn Michała, jego filmik pojawił się zaraz po logo Multikina otwierającym blok reklamowy.
Jeśli ktoś ma dobry pomysł i zapał do jego realizacji to zawsze wychodzi. Jeśli ktoś przychodzi do nas i chce się oświadczyć w kinie najczęściej przedstawia nam całą swoją wizję. To dla nas podstawa. Jeśli pojawi się ktoś kto będzie chciał oświadczyć się w kinie i poza samą chęcią nie będzie miał pomysłu na realizację, to nic z tego nie wyjdzie. Oczywiście pomysł musi być dostosowany do naszych realiów. Na pewno nie przerwiemy filmu w połowie i nie zgodzimy się aby zaręczyny zajęły 15 minut. Nie wyświetlimy także filmiku, który będzie kogoś obrażał. Musimy pamiętać, że sama organizacja w kinie to tylko połowa sukcesu. W końcu trzeba przygotować scenariusz, nakręcić film, zmontować go i kupić pierścionek.
Tagi: