Podstawą skutecznej relacji biznesowej jest wzajemne zaufanie. Pozwala ono na tworzenie planów biznesowych o długoterminowym horyzoncie, które nie są obciążone ryzkiem związanym z działaniami naszych partnerów. Łączy się to nierozerwalnie również z innymi wartościami oraz cechami, takimi jak efektywna komunikacja oraz przewidywalność. Dają one gwarancję stabilności relacji biznesowych, co stanowi niezwykle ważny – choć niewymierny – kapitał przedsiębiorstwa - twierdzi Marek Kowalski, Przewodniczący Federacji Przedsiębiorców Polskich.
Najistotniejsze znaczenie ma szybkie reagowanie na zachodzące zmiany zachowań konsumenckich determinowanych zarówno przez rynkowe trendy, jak i regulacje prawne. Dotyczy to m.in. kwestii związanych z organizacją sprawnej obsługi Klientów w okresach kumulującego się ruchu, a także dostosowań związanych z wpływem nowych ograniczeń prawnych na rentowność najmowanych obiektów. Niewątpliwie sprawna współpraca między centrami a sieciami handlowymi stanowi czynnik decydujący o skutecznym dostosowaniu do nowych warunków.