W ciągu ostatniego półrocza CH Fala odwiedziło 750 tys. klientów. Zasięg naszego centrum to Szczecin i okoliczne miejscowości w promieniu do 80 km, tj. Stargard Szczeciński, Goleniów, Pyrzyce nawet Łobez (100 km). Z badań przeprowadzonych w pierwszym kwartale 2012 roku na 2000 klientach wynika, że w weekend ilość odwiedzających dzieli się równo po 50% na osoby mieszkające w Szczecinie oraz poza nim. Odwiedzają nas również goście z Niemiec i Skandynawii, ale nie są to ilości, które w znacznym stopniu wpływają na przychody najemców, są to głównie klienci lokali gastronomicznych.
Tenant mix CH Fala to głównie firmy o zasięgu lokalnym, m.in. market spożywczy Mili – 800 mkw., dominują jednak pawilony z konfekcją damską, męską, dziecięcą, obuwiem, kosmetykami jak również punkty usługowe: pralnia chemiczna, kwiaciarnia, dorabianie kluczy, punkt krawiecki, poczta, salon urody, biuro podróży. Mamy również kilka sklepów sieciowych takich jak: Moodo, Bialcon, Cipo&Baxx.
Jesteśmy małym centrum o powierzchni 4500 mkw., posiadamy dobrze rozpoznawalną w Szczecinie restaurację grecką Akropolis oraz dwa mini bary. Ale główną cechą odróżniającą nas od dużych centrów handlowych jest krótki czas potrzebny na zakupy z uwagi na małą powierzchnię oraz bliski, łatwo dostępny parking, bezpłatny do 1,5 godz. Średni czas realizacji zakupów wynosi do 1,5 godz.
W Centrum Handlowym Fala były organizowane występy znanych artystów połączone z pokazem mody. Naszymi gośćmi byli: Jerzy Kryszak, Krzysztof Ibisz, Jacek Wójcik, Andrzej Grabowski, Adrianna Biedrzyńska, Krzysztof Piasecki i inni... Obecnie przeprowadzamy trzy rodzaje akcji promocyjnych:
a. powiązane z zakupami np. konkurs kup, zaloguj się i wygraj, gdzie klient robiąc zakupy dodatkowo bierze udział w premii w postaci atrakcyjnych nagród
b. rabatową np. w każdą niedzielę 10 % rabatu
c. wizerunkową np. pomoc dla schroniska dla zwierząt, promocja zdrowego stylu życia, bezpiecznej jazdy przez miasto na rowerze itp., pomoc dla domów dziecka, chorych osób.
Raz w roku uczestniczymy w dużej gali mody „Week&Mody” prezentując ofertę sklepów CH Fala.
Naszą przewagą konkurencyjną jest: mała powierzchnia i możliwość zrobienia szybkich i różnorodnych zakupów, ceny często niższe niż w dużych centrach handlowych, kolekcje butikowe (krótkie i niepowtarzalne), możliwość zamówień pod potrzeby klienta, elastyczność w zarządzaniu – wszelkie decyzje podejmujemy na miejscu. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów mamy poniżej 1,5 godz. bezpłatny parking, a w okresie wakacyjnym całkowicie wolny od opłat.
Przychody galerii są zgodne z planem. Powstanie Galerii Kaskada we wrześniu 2011 roku, zmniejszyło nam znacznie ilość odwiedzających klientów w okresie pierwszych trzech miesięcy (20%), jednak po I półroczu 2012 spadek ten osiągnął poziom już tylko 5%. Całą powierzchnię mamy wynajętą w 100 %, nie posiadamy wolnych miejsc. Jeśli zdarza się rotacja to odbywa się ona błyskawicznie z uwagi na duże zainteresowanie najemców. W latach 2000-2011 wskaźnik rotacji najemców kształtował się na poziomie 5%.
Dysponujemy opiniami najemców na temat centrum. Są zadowoleni z: organizacji akcji promocyjnych powiązanych z zakupami,z możliwości prezentowania swojej oferty na stronie internetowej CH Fala oraz na pylonach reklamowych bezpośrednio przy głównej ulicy Szczecina.
Tagi: