Sławomir Jasiński, CH Fala: W ciągu ostatniego półrocza nasze centrum odwiedziło 750 tys. klientów

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-09-03 | 08:00
CH Fala w ciągu ostatniego półrocza odwiedziło 750 tys. klientów. Pojawiają się w nim także goście z zagranicy. Czym charakteryzuje się tenant mix CH Fala? W jaki sposób klienci mogą spędzić wolny czas w galerii? Czym charakteryzują się eventy organizowane na terenie obiektu? O podsumowaniu ostatniego półrocza oraz o działalności centrum opowiada Sławomir Jasiński, prezes Zarządu Finka Sp. z o. o, która jest właścicielem CH Fala.

W ciągu ostatniego półrocza CH Fala odwiedziło 750 tys. klientów. Zasięg naszego centrum to Szczecin i okoliczne miejscowości w promieniu do 80 km, tj. Stargard Szczeciński, Goleniów, Pyrzyce nawet Łobez (100 km). Z badań przeprowadzonych w pierwszym kwartale 2012 roku na 2000 klientach wynika, że w weekend ilość odwiedzających dzieli się równo po 50% na osoby mieszkające w Szczecinie oraz poza nim. Odwiedzają nas również goście z Niemiec i Skandynawii, ale nie są to ilości, które w znacznym stopniu wpływają na przychody najemców, są to głównie klienci lokali gastronomicznych.
Tenant mix CH Fala to głównie firmy o zasięgu lokalnym, m.in. market spożywczy Mili – 800 mkw., dominują jednak pawilony z konfekcją damską, męską, dziecięcą, obuwiem, kosmetykami jak również punkty usługowe: pralnia chemiczna, kwiaciarnia, dorabianie kluczy, punkt krawiecki, poczta, salon urody, biuro podróży. Mamy również kilka sklepów sieciowych takich jak: Moodo, Bialcon, Cipo&Baxx.
Jesteśmy małym centrum o powierzchni 4500 mkw., posiadamy dobrze rozpoznawalną w Szczecinie restaurację grecką Akropolis oraz dwa mini bary. Ale główną cechą odróżniającą nas od dużych centrów handlowych jest krótki czas potrzebny na zakupy z uwagi na małą powierzchnię oraz bliski, łatwo dostępny parking, bezpłatny do 1,5 godz. Średni czas realizacji zakupów wynosi do 1,5 godz.
W Centrum Handlowym Fala były organizowane występy znanych artystów połączone z pokazem mody. Naszymi gośćmi byli: Jerzy Kryszak, Krzysztof Ibisz, Jacek Wójcik, Andrzej Grabowski, Adrianna Biedrzyńska, Krzysztof Piasecki i inni... Obecnie przeprowadzamy trzy rodzaje akcji promocyjnych:
a. powiązane z zakupami np. konkurs kup, zaloguj się i wygraj, gdzie klient robiąc zakupy dodatkowo bierze udział w premii w postaci atrakcyjnych nagród
b. rabatową np. w każdą niedzielę 10 % rabatu
c. wizerunkową np. pomoc dla schroniska dla zwierząt, promocja zdrowego stylu życia, bezpiecznej jazdy przez miasto na rowerze itp., pomoc dla domów dziecka, chorych osób.
Raz w roku uczestniczymy w dużej gali mody „Week&Mody” prezentując ofertę sklepów CH Fala.
Naszą przewagą konkurencyjną jest: mała powierzchnia i możliwość zrobienia szybkich i różnorodnych zakupów, ceny często niższe niż w dużych centrach handlowych, kolekcje butikowe (krótkie i niepowtarzalne), możliwość zamówień pod potrzeby klienta, elastyczność w zarządzaniu – wszelkie decyzje podejmujemy na miejscu. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów mamy poniżej 1,5 godz. bezpłatny parking, a w okresie wakacyjnym całkowicie wolny od opłat.
Przychody galerii są zgodne z planem. Powstanie Galerii Kaskada we wrześniu 2011 roku, zmniejszyło nam znacznie ilość odwiedzających klientów w okresie pierwszych trzech miesięcy (20%), jednak po I półroczu 2012 spadek ten osiągnął poziom już tylko 5%. Całą powierzchnię mamy wynajętą w 100 %, nie posiadamy wolnych miejsc. Jeśli zdarza się rotacja to odbywa się ona błyskawicznie z uwagi na duże zainteresowanie najemców. W latach 2000-2011 wskaźnik rotacji najemców kształtował się na poziomie 5%.
Dysponujemy opiniami najemców na temat centrum. Są zadowoleni z: organizacji akcji promocyjnych powiązanych z zakupami,z możliwości prezentowania swojej oferty na stronie internetowej CH Fala oraz na pylonach reklamowych bezpośrednio przy głównej ulicy Szczecina.
Tagi:
Oceń artykuł:

Sławomir Jasiński, CH Fala: W ciągu ostatniego półrocza nasze centrum odwiedziło 750 tys. klientów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.