Firma C&C Partners posiada własny dział wdrożeń i serwisu, który pozwala zaoferować klientom wsparcie na wszystkich etapach inwestycji – od projektowania, przez wdrażanie systemów, po serwisowanie. Swoim klientom spółka oferuje możliwość indywidualnego dostosowania rozwiązań w taki sposób, aby jak najlepiej spełniły ich oczekiwania. Firma C&C Partners jest obecna nie tylko na rynku polskim, ale także w krajach bałtyckich.
Firma C&C Partners powstała w 1992 r., rozpoczynając działalność od branży telekomunikacyjnej. Obecnie spółka oferuje klientom kompleksowe rozwiązania budynkowe, telekomunikacyjne oraz systemy wizji maszynowej. Co wyróżnia firmę C&C Partners od konkurencji funkcjonującej na polskim rynku?
Siłą firmy C&C Partners jest wykwalifikowany zespół inżynierów, dzięki któremu nasza firma nie tylko firma dystrybucyjna, ale również dostawca kompletnych rozwiązań zaspokajających najbardziej zaawansowane technicznie potrzeby klienta. C&C Partners jest w wielu przypadkach innowatorem rozwiązań wyprzedzających dostępne technologie na rynku, w tworzeniu których bezpośredni udział ma użytkownik końcowy. Rozwijając, firma C&C Partners w ponad 50% składa się z inżynierów, którzy w codziennej pracy są odpowiedzialni za wsparcie techniczne, tworzenie koncepcji i projektowanie we współpracy z klientem końcowym, integratorem oraz projektantami. Takie działanie pozwala na tworzenie wysokich kompetencji technicznych i projektowych, które przekładają się na wysoką rzetelność techniczną dostarczanych systemów oraz efektywną współpracę podczas wdrożenia. Dodatkowo duży udział w naszych działaniach ma zespół ponad 45 programistów pracujących w siostrzanej firmie C&C Technology.
Spółka C&C Partners realizuje projekty dla wielu różnych podmiotów, m.in. szpitali, uniwersytetów czy jednostek administracji państwowej. Wśród klientów firmy są także centra handlowe oraz sieci handlowe. Jakiego typu przedsięwzięcia realizujecie Państwo dla tej grupy odbiorców?
Firma C&C Partners jest technologiczną spółką wchodzącą w skład holdingu TKH. Dzięki temu mamy możliwość korzystania z bogatej wiedzy i doświadczenia kolegów nie tylko z Europy, ale i innych kontynentów.
W naszej ofercie posiadamy kilka produktów, które wdrażamy w branży sieci handlowych. Jednym z nich jest system wskazywania i lokalizacji samochodów w garażach podziemnych Park Assist. System ten, w odróżnieniu od istniejących, opiera się na konstrukcji sensora z wbudowanymi kamerami, które obserwują do czterech miejsc parkingowych. Podstawową korzyścią dla kierowcy przyjeżdżającego do galerii handlowej jest szybkie znalezienie miejsca poprzez kierowanie się do sensorów z zielonym kolorem lampki, który wskazuje wolne miejsce parkingowe. Dodatkowa funkcjonalność to możliwość znalezienia swojego samochodu po wpisaniu numeru rejestracyjnego w specjalnych infokioskach lub aplikacji mobilnej w telefonie. System automatycznie wyszuka nasze auto, poda jego położenie względem poziomu parkingu oraz wskaże dokładnie numer miejsca parkingowego, gdzie ono jest zaparkowane. Główne korzyści dla właściciela pojazdu to nadzór video nad każdym pojedynczym autem, co zwiększa bezpieczeństwo zaparkowanych samochodów.
Innym ważnym elementem jest tworzenie stref krótkiego postoju na przykład dla podwożących lub odbierających bliskich z zakupów czy na czas pakowania dużych zakupów tuż przy wejściu na parking. Dzięki wyznaczaniu stref możemy nadawać uprawnienia do parkowania na konkretnych miejscach parkingowych, np. dla pracowników czy dostawców, aby nie zajmowali najlepszych miejsc parkingowych. System jest oparty na czytaniu numerów tablic rejestracyjnych, które dają nam informację o odwiedzających galerię, takich jak: miasto, powiat, długość parkowania, częstotliwość odwiedzin, długość parkowania, itp. Jakiekolwiek złamanie zasad ustalonych w systemie Park Assist jest natychmiast przekazywane drogą mailową do obsługi parkingu celem szybkiego reagowania. System Park Assist doskonale współpracuje z systemem parkingowym. Możemy wyznaczyć strefę Premium bliżej wejścia, która będzie inaczej taryfikowana niż pozostała część parkingu, a system Park Assist przekaże dane auta do systemu parkowania z określeniem stosowanej stawki godzinowej. Jeśli na przykład ktoś zaparkował zajmując dwa miejsca, system odczyta jego tablicę i podpowie, aby zastosować podwójną stawkę za parkowanie. Takie rozwiązania generują dodatkowy przychód bez inwestowania w kolejne rozwiązania parkingowe.
Oprócz tego mamy doskonały system odczytu tablic rejestracyjnych na wjeździe na parking tzw. LPR. Odpowiednia jego konfiguracja pozwala na automatyczne podnoszenie szlabanu bez konieczności zatrzymania samochodu po wcześniejszym opłaceniu biletu w kasie płatniczej. Usprawnia to ruch i przyspiesza wyjazd klientów z parkingu. Nie poprzestajemy jednak na aplikacji do znajdowania pojazdów. Stworzyliśmy aplikację do wyszukiwania sklepów wraz z mapą wskazującą drogę do niego. Często odwiedzając centrum handlowe mamy sprecyzowane cele zakupowe, dlatego wyszukiwanie sklepów w infokioskach znacznie ułatwia poruszanie się podczas robienia zakupów. Nowością do aplikacji stacjonarnej jest aplikacja mobilna znajdowana sklepów, którą wystarczy uruchomić w smartfonie, by pokazała nam drogę do ulubionego sklepu. Dodatkowo instalujemy system małych czujników tzw. beaconów, które zamontowane przy sklepach same wysyłają do aplikacji informacje o bieżących promocjach, przecenach czy innych ofertach.
Co stanowi dla Państwa największe wyzwanie podczas realizacji projektów dla wielkopowierzchniowych obiektów handlowych?
W krajach Europy Zachodniej występuje ewolucja systemów czy produktów, które stopniowo wypierają stare generacje rozwiązań. W Polsce często następuje skok technologiczny, wówczas rozwiązania, które proponujemy są mocno zaawansowane technologicznie i musimy dołożyć wszelkich starań, aby klient był świadomy zakupu takich rozwiązań. Największym wyzwaniem jest zaoferowanie innowacyjnych rozwiązań przy istniejących systemach czy produktach. Często okazuje się, że rozwiązanie, które przygotowujemy dla konkretnego klienta jest nowe na polskim rynku i wymaga wielu uzgodnień, a nawet integracji celem scalenia wielu rozwiązań w jedno. Najważniejsze cele firmy to zadowolenie klientów ze stosowania rozwiązań, które proponujemy oraz satysfakcja inwestorów ze spełnienia wszystkich wymagań, które przed nami postawili.