„See more. Be more”, czyli jak być liderem w wymagających czasach?

2023-08-21 | 08:00

Za sprawą dynamicznej ekspansji, ponad 18 mln Polaków może skorzystać z usług Vision Express docierając do salonu w mniej niż 30 minut. Równolegle firma poszerza swój asortyment, także o najbardziej cenione światowe marki, otwierając się na nowych odbiorców. W utrzymaniu i zaangażowaniu klienta pomaga program kompleksowej opieki nad wzrokiem Vision Care.


Wyznaczanie trendów fashion oraz dalsza profesjonalna opieka nad wzrokiem Polaków – takie wyzwanie postawiło przed sobą Vision Express, wprowadzając w ubiegłym roku nową strategię komunikacyjną. Kolejne salony powstają w nowym koncepcie, który jeszcze bardziej zwraca uwagę na produkt. Spoty w telewizji i internecie, działania w social mediach, w tym współpraca z influencerami, również wzmocniły wizerunek firmy, podkreślając znajomość trendów i wysuwając na pierwszy plan szeroką ofertę, także produkty marek premium, których ambasadorami są znane twarze, jak Kylie Jenner (Dolce & Gabbana), Hailey Bieber (Vogue), Emily Ratajkowski (Tory Burch) czy Kylian Mbappe (Oakley).

Jakie cele na bieżący rok wyznaczyło sobie Vision Express?
Andrzej Dalkowski, CMO Vision Express: Pozycjonujemy siebie i chcemy nadal pozycjonować się jako marka dostępna dla każdego. Za tym stoi przede wszystkim coraz szerszy asortyment, zróżnicowany cenowo. W kampaniach promocyjnych stawiamy na produkt, wykorzystujemy niestandardowe pomysły, zaciekawiamy i inspirujemy, dzięki temu angażujemy grupy odbiorców, do których wcześniej trudniej było dotrzeć. Punktem wyjścia dla nas jest zawsze koncentracja na klientach, dlatego od roku w naszych komunikatach, materiałach promocyjnych, a nawet logotypie powtarzamy „Do zobaczenia w Vision Express”. Rozumiemy trendy, ale znamy także potrzeby naszych klientów. To pozwala utrzymać nam od lat pozycję lidera w branży.   

W całości działań Vision Express jedną z kluczowych ról ogrywa program kompleksowej opieki nad wzrokiem Vision Care. Ponad 50% klientów, którzy z niego skorzystali, wraca po kolejny zakup lub ponownie korzysta z badania wzroku. Ponadto, liczba uczestników programu lojalnościowego Vision Care przekroczyła kilkaset tysięcy osób. Dane Vision Express pokazują, że co czwarty klient dokonujący zakupów optycznych w salonach dołącza do programu.

Jak stworzyć program lojalnościowy, który rzeczywiście angażuje klientów?
A.D.: Stawiamy na spersonalizowaną komunikację oraz treści, które faktycznie są wartością dodaną dla klienta. Nie bazujemy wyłącznie na komunikatach dotyczących aktualnych promocji i ofert, ale odnosimy się także do kwestii zdrowotnych, jak przypomnienia o wizytach i konieczności wykonania badania wzroku. Dlatego Vision Care nazywamy programem kompleksowej opieki nad wzrokiem. Uczestnicy cieszą się również dodatkowymi korzyściami, jak oferty specjalne czy rabaty na zakupy. Zauważyliśmy, że średnia wartość koszyka członka programu jest wyższa niż w przypadku klienta, który do Vision Care nie dołączył. Wpływ na to ma relacja, jaką budujemy z klientem. Chcemy go poznać i odpowiadać na jego potrzeby.

Vision Express już od 29 lat konsekwentnie realizuje swoje działania, troszcząc się o wzrok i jakość życia Polaków. Działania marki w 2023 roku wyraźnie wskazują na ambitne plany i dążenie do utrzymania pozycji lidera w branży optycznej oraz chęć budowania trwałych i opartych na zaufaniu relacji z klientami.

Tagi: Shopping Mall Marketing 2023 Vision Express Andrzej Dalkowski
Oceń artykuł:

Fot: Vision Express Źródło: Vision Express

„See more. Be more”, czyli jak być liderem w wymagających czasach?

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.