Robert Jóźwiak, Graso Moda: Nasze salony mają charakter specjalistyczny a nie sieciowy

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-08-18 | 09:00
Marka Sempre specjalizująca się w projektowaniu spodni męskich stawia na rozwój firmy poprzez podejmowanie przemyślanych i roztropnych decyzji.  Poszerzanie oferty salonów o produkty innych marek, podążanie za bieżącymi trendami oraz rozwój w oparciu o potencjał partnerów biznesowych ma być receptą na sukces. O marce Sempre oraz planach z nią związanych opowiada Robert Jóźwiak, właściciel firmy Graso oraz marki Sempre.

Marka Sempre to spodnie. Spodnie dla każdego mężczyzny. Ceniąca komfort swobody i elegancji. W naszych wyrobach widać dbałość i detale aby było wygodnie, pięknie i kolorowo. Bardzo bogata oferta pokazuje że mamy do czynienia z firmą specjalistyczną, a nie sieciową.
Nasze spodnie są przeznaczone dla każdego klienta, nie chcemy się zaszufladkować w jakimś targecie (25-45) Są to spodnie dla klienta, który nie tylko ślepo patrzy na metkę ale chce się dobrze czuć w tym co ma na sobie. Sempre to elegancja na kant i modny, nowoczesny casual. Wszystko z aktualnymi tendencjami.
W naszych salonach będziemy starali się mieć charakter multibrandowy. Bo jak ktoś lubi jedną rzecz, to ma w tym duży potencjał. Rozmawiamy z kilkoma markami aby ich wyroby były sprzedawane w naszych salonach Sempre. W obecnych czasach trudno mówić o dynamicznym rozwoju sieci. Jeśli chce się być samodzielnie właścicielem (osobą decyzyjną), to trzeba to robić raczej ostrożnie. W naszej branży widać już było błyskotliwe wystrzały w górę i ostre pikowanie w dół najczęściej z bolesnym upadkiem.
Salony planujemy otwierać raczej w cantrach handlowych w różnych miastach, niekoniecznie największych. W galerii mamy większy przepływ osób, jest konkurencja, ale to dobrze. Galerie często robią akcje promocyjno-marketingowe które ściągają klientów. Rozwój chcemy oprzeć przede wszystkim na naszych partnerach, a tylko w jakimś stopniu na swoich salonach. Duża część naszych odbiorców ma wypracowane swoje salony, bazę stałych klientów i tylko trzeba odpowiedniego produktu marki Sempre.
Marketing będzie oparty na wykorzystaniu własnej strony, portalu Facebook, reklamie w prasie specjalistyczno-branżowej, a reklamy salonów poprzez kampanie radiowo-billboardowe.
Tagi:
Oceń artykuł:

Robert Jóźwiak, Graso Moda: Nasze salony mają charakter specjalistyczny a nie sieciowy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.