Marka Sempre specjalizująca się w projektowaniu spodni męskich stawia na rozwój firmy poprzez podejmowanie przemyślanych i roztropnych decyzji. Poszerzanie oferty salonów o produkty innych marek, podążanie za bieżącymi trendami oraz rozwój w oparciu o potencjał partnerów biznesowych ma być receptą na sukces. O marce Sempre oraz planach z nią związanych opowiada Robert Jóźwiak, właściciel firmy Graso oraz marki Sempre.
Marka Sempre to spodnie. Spodnie dla każdego mężczyzny. Ceniąca komfort swobody i elegancji. W naszych wyrobach widać dbałość i detale aby było wygodnie, pięknie i kolorowo. Bardzo bogata oferta pokazuje że mamy do czynienia z firmą specjalistyczną, a nie sieciową.
Nasze spodnie są przeznaczone dla każdego klienta, nie chcemy się zaszufladkować w jakimś targecie (25-45) Są to spodnie dla klienta, który nie tylko ślepo patrzy na metkę ale chce się dobrze czuć w tym co ma na sobie. Sempre to elegancja na kant i modny, nowoczesny casual. Wszystko z aktualnymi tendencjami.
W naszych salonach będziemy starali się mieć charakter multibrandowy. Bo jak ktoś lubi jedną rzecz, to ma w tym duży potencjał. Rozmawiamy z kilkoma markami aby ich wyroby były sprzedawane w naszych salonach Sempre. W obecnych czasach trudno mówić o dynamicznym rozwoju sieci. Jeśli chce się być samodzielnie właścicielem (osobą decyzyjną), to trzeba to robić raczej ostrożnie. W naszej branży widać już było błyskotliwe wystrzały w górę i ostre pikowanie w dół najczęściej z bolesnym upadkiem.
Salony planujemy otwierać raczej w cantrach handlowych w różnych miastach, niekoniecznie największych. W galerii mamy większy przepływ osób, jest konkurencja, ale to dobrze. Galerie często robią akcje promocyjno-marketingowe które ściągają klientów. Rozwój chcemy oprzeć przede wszystkim na naszych partnerach, a tylko w jakimś stopniu na swoich salonach. Duża część naszych odbiorców ma wypracowane swoje salony, bazę stałych klientów i tylko trzeba odpowiedniego produktu marki Sempre.
Marketing będzie oparty na wykorzystaniu własnej strony, portalu Facebook, reklamie w prasie specjalistyczno-branżowej, a reklamy salonów poprzez kampanie radiowo-billboardowe.
Tagi: