Robert Dworak: New Men Style to w 100% polska marka

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-07-31 | 08:00
New Men Style jest największą polską firmą produkującą męską odzież ślubną. Poza tym marka wypracowała swoją renomę również poza granicami kraju. O ciągłej chęci rozwoju, a także planach na 2014 r. opowiedział portalowi Galeriehandlowe.pl Robert Dworak, manager ds. sprzedaży i rozwoju sieci.

Dla kogo szyją Państwo ubrania?
New Men Style to w 100% polska marka. Nasza oferta dzięki swojemu zróżnicowaniu stylistycznemu skierowana jest do każdego mężczyzny, który u nas znajdzie odpowiedni strój, stosowny do wieku, gustu i upodobań. Nasz klient to zarówno młody mężczyzna kupujący swoje pierwsze wizytowe ubranie jaki i senior chcący podkreślić swoją elegancję. Jednak tym co wyróżnia naszą markę jest szycie  ubrań na miarę dla sylwetek nietypowych w dużych i bardzo dużych rozmiarach. Zajmujemy się również produkcją strojów dla różnych branż: hoteli, restauracji,zespołów muzycznych, bractw historycznych, teatrów i telewizji. Spektrum naszego działania jest dalece rozbudowane i daje nam ciągle nowe możliwości rozwoju.
Czy branża mody ślubnej jest opłacalna?
Sektor mody ślubnej jest wciąż niedoceniany w modzie męskiej. Nowocześni mężczyźni chcą wyglądać równie niepowtarzalnie jak ich wybranki serca. Nie mówię tu o ubraniach typu biznesowego z ozdobną kamizelką, ale o odrębnej kolekcji strojów ceremonialnych szytych z efektownych tkanin w nie standardowych fasonach. Dzięki takiej kolekcji jesteśmy liderem na polskim rynku męskiej mody ślubnej. Nie mogę zdradzić obrotów generowanych przez tą część kolekcji ale powiem krótko....jest opłacalna.
Czy stawiają Państwo na otwarcia salonów w centrach handlowych, czy też wolą inne lokalizacje?
Posiadamy ponad 20 salonów. Od dwóch lat intensywnie wchodzimy w centra handlowe . Najbardziej interesujące są miasta powyżej 100 000 mieszkańców jednakże widzimy również potencjał w miastach mniejszych. Obecnie nasze sklepy  znajdują się C.H. Arkady Wrocław, C.H. Plaza Zgorzelec, Galeria Olimp Lublin, C.H. Graffica Rzeszów, C.H. Europa Nowy Sącz, C.H. Maximus Nadarzyn, C.H. M1 Łódź, C.H. Gemini Park Bielsko – Biała.
Ile otwarć planują Państwo do końca 2013 roku? W jakich centrach handlowych?
Konsekwentnie planujemy rozwój obejmujący również modernizację lokalizacji, które funkcjonują już od lat. Dzięki coraz większej rozpoznawalności naszych produktów na rynku polskim i wzrostowi sprzedaży mimo panującego kryzysu jesteśmy w stanie otwierać jeden salon w każdym miesiącu. Jedynym ograniczeniem jest dobór odpowiedniej lokalizacji oraz partnera w biznesie. Na potrzeby budowy tej sieci został przez nas opracowany system obsługi serwisowej, polegający na ścisłej współpracy dwóch niezależnych pod względem prawnym i finansowym podmiotów. Zapraszamy do współpracy osoby chcące zostać przedsiębiorcą i właścicielem salonu mody męskiej.W najbliższym czasie planujemy ekspansje w kierunku północnej i wschodniej części polski w miastach takich jak Gdańsk, Gdynia, Białystok, Bydgoszcz, Poznań, Szczecin, Lublin, Chełm.
W jakich krajach posiadają Państwo swoje salony? Na jakich rynkach kolekcja cieszy się największym powodzeniem?
Obecnie marka New Men Style, a szczególnie kolekcja ślubna mocno rozwija się w Niemczech, Rosji, Litwie , Łotwie, Czechach, Portugalii, Belgi, Ukrainie, Finlandii, Francji. Zdecydowanie największym rynkiem sprzedaży są Niemcy. Zapewne ze względu na odbywające się największe targi ślubne w Europie, gdzie wystawiamy się cyklicznie.
Czy łatwiej jest funkcjonować na rynku polskim, czy zagranicznym?
Myślę, że tak jak w Polsce tak i za granicą funkcjonowanie na rynku tak nasyconym modą męską jest dosyć trudne. Tym co wyróżnia naszą markę zarówno w Polsce, jak i zagranicą jest program ekskluzywnego szycia miarowego, który pozwala na stworzenie spersonalizowanego i jedynego w swoim rodzaju produktu. To wszystko za przystępną cenę w najwyższej jakości wykonania.
Na jaki rodzaj promocji Państwo kładą nacisk? Social Media, czy bezpośredni kontakt z klientem?
Największą promocją jest zadowolony klient, w myśl powiedzenia: ”jeden zadowolony klient poleci produkt czterem kolejnym." Nie zapominamy jednak o roli social mediów współpracujemy z teatrami, telewizją oraz kabaretami.
Jak wygląda konkurencja na rynku odzieży ślubnej?
Jeśli chodzi o ślubną  modę męską nie mamy konkurencji krajowej. Jedyną marką, która tworzy rozbudowane kolekcje ślubne jest niemiecka marka Wilvorst. Zdecydowana większość firm stosuje prosty zabieg ozdabiania garnituru klasycznego dekoracyjną kamizelką. Marka New Men Style idzie o krok dalej tworzy kolekcję ubrań ceromonialnych atrakcyjnych wzorniczo i stylistycznie.
Planują Państwo wprowadzenie damskiej kolekcji, czy jednak nazwa marki zobowiązuje?
Jak najbardziej nazwa zobowiązuje. Jesteśmy firmą odzieżową identyfikującą się z planetą Mars, bo przecież z tej planety wywodzą się mężczyźni.
Czy wypożyczalnia strojów cieszy się dużą popularnością?
Pomysł wypożyczalni strojów jest jak najbardziej trafiony, cieszy się dużym zainteresowaniem do tego stopnia, że rezerwacji stroju klient dokonuje z dużym wyprzedzeniem. Ubranie można zamówić on-line i przymierzyć w każdym salonie firmowym na terenie Polski.
Jakie mają Państwo plany rozwoju na najbliższą przyszłość?
W najbliższym czasie marka New Men Style przejdzie wiele zmian powodujących duży rozwój firmy, jednak jest za wcześnie żeby o tym mówić. Na pewno wydarzenia, które nastąpią w 2014 r. spowodują, iż staniemy się marką jeszcze bardziej rozpoznawalną na rynku polskim, jak i zagranicznym.
Tagi:
Oceń artykuł:

Robert Dworak: New Men Style to w 100% polska marka

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.