Obiekty Family Point, to centra tzw. wygodnych zakupów, których podstawowym zadaniem jest oszczędność czasu klientów. Szeroka oferta produktów z określonych branż, to element, który przyciąga odbiorców. O nowych lokalizacjach, kolejnych inwestycjach i promocji nowych obiektów opowiada Rainer Garger, Partner Zarządzający.
Obiekty Family Point są typowymi parkami handlowymi w lokalizacjach blisko osiedli mieszkaniowych, których mieszkańcy robią u nas zakupy. Obiekty Family Point koncentrują się na idei „wygodnych zakupów”- parking położony przed wejściem do lokalu, klienci mogą wejść bezpośrednio do sklepu bez przemierzania długich korytarzy, a sklepy o większej powierzchni posiadają szeroką ofertę handlową z wielu branży. Staramy się tak dobierać najemców, aby w naszych centrach można było zrobić zakupy dla całej rodziny.
Będziemy dążyć do tego, aby w naszych obiektach był interesujący profil najemców z różnych branży takich jak m.in. moda (np. Pepco, Takko Fashion, KIK, NKD, Textil Market), obuwie (np. CCC, Deichmann), drogerie (np. Rossmann, Drogeria Natura, Hebe), elektronika (np. Media Expert, EURO RTV AGD, Neonet), sport (np. Martes Sport) i sklepy dla dzieci (np. Smyk, Toys"R"Us).
Tak jak wspomniałem wyżej, koncentrujemy się na „wygodnych zakupach”. Nasi klienci to głównie osoby chcące kupić określone towary i nie planujące poświęcić na to zbyt dużej ilości czasu. Nasi najemcy oferują szeroki wybór produktów z określonych branży i tym samym umożliwiają klientom podjęcie świadomej decyzji zakupowej.
Na otwarcie każdego centrum będziemy organizować ceremonię otwarcia z poczęstunkiem dla gości, a nasi najemcy zapewne również będą przygotowywać na tę okazję specjalne oferty.
Nasz plan inwestycyjny zakłada otwarcie około 25 centrów na przestrzeni następnych 4 lat. Zabezpieczyliśmy działki pod kolejne 3 projekty i obecnie jesteśmy w trakcie potwierdzania zainteresowania tymi lokalizacjami wśród kluczowych najemców, z którymi współpracujemy. Zanim zaczynamy prace nad kolejnym projektem, staramy się uzyskać potwierdzenie zainteresowania najemców dla ponad 70% powierzchni najmu danego projektu.
Oprócz wspomnianej wyżej ceremonii otwarcia, będziemy promować nasze obiekty poprzez artykuły prasowe w ogólnopolskich i lokalnych mediach.
Przy pomocy naszych najemców ostrożnie wybieramy potencjalne lokalizacje pod nowe centra Family Point. Nasze oczekiwania są takie, że mieszkający w strefie oddziaływania centrum ludzie pozytywnie ocenią ofertę handlową centrum i będą dokonywać w nim częstych zakupów.
Tagi: