Obecnie coraz więcej centrów handlowych widzi potrzebę wyróżnienia się na tle szybko rosnącej konkurencji. Możliwość zrobienia zakupów, często dosłownie dwie ulice dalej sprawia, że inwestorzy poszukują sposobów jak skutecznie przyciągnąć klientów właśnie do ich centrum i jak sprawić żeby zostali tam jak najdłużej. Oczywiście oryginalny, niespotykany do tej pory i przyjazny zakupom projekt galerii to na pewno jeden z atutów, ale coraz bardziej staje się oczywiste, że oferta samych sklepów to już dzisiaj za mało. Dlatego też od jakiegoś już czasu centra handlowe poza tzw. foodcourtem czyli propozycją restauracji wprowadzają do swojej oferty multipleksy, fitness cluby czy centra rozrywki takie jak nasza sieć Fantasy Park. Rozrywka zwiększa bowiem atrakcyjność galerii.
Ważne jest aby rozrywkę w centrum handlowym planować już od samego początku, na etapie projektowania galerii. Nierzadko, podczas przygotowania projektu galerii powstaje możliwość stworzenia dodatkowej przestrzeni, która może dla sklepu mogłaby być nieatrakcyjna natomiast świetnie nadawałaby się na rozrywkę. Mam tu na myśli np. poziom -1 lub +2.
Centra rozrywki to propozycja czegoś zupełnie innego niż tradycyjnych zakupów. Biorąc pod uwagę, że według ostatnich badań aż do 70% klientów galerii stanowią kobiety, centra rozrywki są świetnym sposobem żeby przyciągnąć pozostałe grupy nabywców. Stanowią one bowiem bogatą propozycję dla mężczyzn, rodzin i dzieci, którzy niekoniecznie w ogóle lub w danym dniu myślą o robieniu zakupów. Pamiętajmy jednak, że i oni wraz ze swoimi przyjaciółmi lub rodzinami często będą musieli przejść przez pasaż galerii, obok wystaw kuszących promocjami czy nowymi kolekcjami. A poza tym mająca ochotę na zakupy żona łatwiej namówi męża i dzieci na zakupy w centrum, w którym oni będą mieli jakąś alternatywę i będą mogli aktywnie spędzić czas nie chodząc jedynie od sklepu do sklepu.
Większość Fantasy Parków oferuje także rozrywkę dla najmłodszych klientów – na placu zabaw dzieci mogą bawić się pod okiem doświadczonego personelu, dlatego każda mama spokojnie może napić się kawy lub zrobić zakupy.
Fantasy Park współdziała z centrami handlowymi wspierając lub wręcz wspólnie budując politykę marketingową. Z racji dużej przestrzeni naszych centrów, średnio około 2000 metrów kwadratowych, profesjonalnego sprzętu nagłośnieniowego, oczywiście nowoczesnego bowlingu, stołów bilardowych, placów zabaw, gier video oraz szerokiej oferty cateringowej istnieje możliwość organizacji różnego rodzaju wspólnych eventów, świątecznych imprez, koncertów czy turniejów wpływających na dobry wizerunek i pozytywne postrzeganie całego centrum handlowego na zewnątrz. Oczywiście nie można zapomnieć, że każda kampania reklamująca eventy, które Fantasy Park organizuje bardzo często, jest automatycznie reklamą galerii.
Atutem naszej sieci jest bogata oferta, która skierowana jest właściwie do wszystkich grup klientów. Każdy może tu znaleźć coś dla siebie. Plac zabaw to oczywiście propozycja dla najmłodszych tzn. maluchów do 10 roku życia. W ostatnich latach coraz popularniejsze staje się organizowanie urodzin poza domem, a Fantasy Park może zaproponować naprawdę wiele atrakcji takim klientom. Rodzice z dziećmi mają do dyspozycji salki urodzinowe, które wraz z szeroką ofertą przeróżnych gier zręcznościowych, parkietu do tańczenia, oczywiście placu zabaw czy kręgli dla starszych dzieci, tortów i cateringu stanowią atrakcyjną formę świętowania imienin czy urodzin w gronie najbliższych. Kręgle to wspaniała rozrywka dla dzieci i dorosłych, dla nastolatków, studentów, dla klientów indywidualnych i grup zorganizowanych jak szkoły, uniwersytety, agencje turystyczne czy w końcu firmy, które bardzo chętnie organizują w naszych centrach imprezy integracyjne.
Gra w bowling, proponowana w naszych placówkach, jest przede wszystkim bardzo prosta. Nie wymaga ona szczególnych umiejętności czy dużej sprawności fizycznej, ale jednocześnie jest aktywną formą spędzania wolnego czasu. Poza tym co ważne, żeby zagrać w bowling nie trzeba się przebierać w specjalny strój. Można oczywiście traktować ją bardzo poważnie w kategoriach sportowych, ale bardzo często ludzie traktują ją po prostu jako dobrą zabawę i okazję do spotkania się z przyjaciółmi zamiast przy stole w restauracji to na torze bowlingowym. Fakt, że każdy może grać w bowling i świetnie się bawić stanowi o sukcesie tej gry a element rywalizacji i powtarzalności sprawia, że ludzie chcą wracać aby poprawić swój wynik czy też zrewanżować się przyjaciołom za ostatnią przegraną.
Tagi: