Niecały rok temu otwarty został pierwszy salon Crown Home, oferujący produkty wyposażenia wnętrz. To jednak dopiero początek rozwoju tej sieci. Jak zapowiada Rafał Korona, marketing manager marki, wkrótce powstaną kolejne punkty sprzedaży, a w najbliższym czasie klienci mogą spodziewać się także uruchomienia internetowej platformy sprzedaży.
Od kiedy działają Państwo na rynku?
Pierwszy salon Crown Home powstał w sierpniu ubiegłego roku, jednak działalność związana ze sprzedażą artykułów do wyposażenia wnętrz rozwijała się już wcześniej.
Co zadecydowało o otwarciu sklepu?
Nowe galerie handlowe powstałe w naszym regionie zainspirowały nas do otwarcia sklepów firmowych.
Czy planują Państwo kolejne?
Dalszy rozwój uwarunkowany
będzie koniunkturą na rynku. Do tej pory powstały 3 salony firmowe i
jeszcze w 2013 roku planowane są następne otwarcia.
Kolejne sklepy firmowe Crown Home
będą mieścić się centrach handlowych. Celem na najbliższe lata jest
dynamiczny rozwój sieci w szczególności w największych polskich
miastach.
Prowadzą Państwo sprzedaż wyłącznie we własnej sieci sklepów, czy może proponują również współpracę franczyzową?
W tej chwili zależy nam na rozwoju
sieci sklepów własnych i pozyskiwania nowych lokalizacji. Oczywiście
trwają już wstępne plany współpracy na zasadzie działalności
franczyzowej. Na razie jest to jednak faza projektu.
Czy biorą Państwo pod uwagę również otwarcie e-sklepu?
Tak, trwają ostatnie prace nad jego wdrożeniem. Niebawem nasi klienci będą mogli robić zakupy również za
pośrednictwem sklepu internetowego crownhome.pl. Sklep internetowy
pozwoli nam przede wszystkim dotrzeć do klientów mieszkających poza
regionem małopolskim.
Do kogo kierują Państwo swoją ofertę?
Ideą Crown Home jest stwarzanie przyjaznych i modnych wnętrz, a więc nasza oferta skierowana jest do ludzi lubiących nowe, kreatywne rozwiązania w swoich domach i mieszkaniach.
Czy uważa Pan, że zainteresowanie Polaków dodatkami wyposażenia wnętrz rośnie?
Rynek artykułów wyposażenia wnętrz jest bardzo dynamiczny. Wpływ na to mają zmieniające się gusta Polaków, ale przede wszystkim trendy napływające zza granicy. Niestety czas kryzysu gospodarczego spowalnia rynek, dlatego staramy się oferować klientom bardzo wyselekcjonowany i modny towar.
Czy na rynku istnieje jeszcze miejsce dla kolejnych firm takich, jak Crown Home?
Oczywiście jak już zaznaczyłem branża wyposażenia wnętrz jest dynamiczna, a więc firmy produkujące artykuły wyposażenia zapewne znajdą swoje miejsce na rynku.
Tagi: