Piotr Niemiec, Olimp: Nasza sieć jest prekursorem zmian w postrzeganiu systemu jedzenia na wagę

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-06-05 | 08:24
Sieć restauracji Olimp, należąca do grupy Gastromall działa na rynku gastronomicznym od 1995 roku. Obecnie posiada 19 lokali własnych (łącznie marki Olimp, Cesare Ristorante, Lovit, Point Frappe) oraz intensywnie rozbudowuje także sieć franczyzową na terenie Małopolski, Podkarpacia i Śląska. O planach rozwoju, udogodnieniach dla klienta i konkurencji opowiedział Piotr Niemiec, właściciel grupy Gastromall, zarządzającej siecią restauracji Olimp.

Czy restauracja Olimp to jedyna marka gastronomiczna należąca do grupy Gastromall?
Jako Grupa Gastromall posiadamy w swoim portfolio 4 marki gastronomiczne– sieć restauracji samoobsługowych Olimp, restauracje włoskie Cesare Ristorante, kawiarnie Point Frappe oraz lodziarnie Lovit.
Czym charakteryzują się restauracje Olimp?
Najpopularniejszy koncept gastronomiczny grupy to restauracje Olimp ze zdrowym jedzeniem na wagę, w stałej cenie za 100 g. Obecnie cena wynosi 3,29 zł za 100 g. Jedzenie sprzedawane w Olimpie, jest dostępne dla Klientów w pojemnikach chłodzących (surówki, sałatki) lub bemarach podgrzewanych (dania na ciepło) na zasadzie szwedzkiego stołu. Klient samodzielnie i w dowolnych proporcjach może komponować swój talerz z ulubionym zestawem potraw. Potrawy są przygotowywane codziennie, na miejscu przez naszych doświadczonych kucharzy, ze świeżych produktów i utrzymywane w optymalnych temperaturach. Menu Olimpu jest starannie skomponowane - bazujemy na świeżych warzywach i owocach, codziennie oferujemy pieczone i grillowanie mięso, ryby, drób, potrawy wegetariańskie, makarony, sałatki z niskokalorycznymi sosami. Proponujemy kuchnię polską i środziemnomorską oraz elementy kuchni świata. W chwili obecnej restauracje Olimp to rozpoznawalna marka gastronomiczna na mapie kulinarnej Małopolski, Śląska i Podkarpacia. Współpracę z siecią cenią sobie operatorzy centrów handlowych, pracownicy biur, klienci indywidualni oraz Franczyzobiorcy.
Ile lokali w roku 2012 udało się otworzyć?
Obecnie w sieci działa 13 restauracji w tym 4 franczyzowe (Gliwice (2), Kielce, Rzeszów). W styczniu 2013 r. otwarto największą jak do tej pory restaurację Olimp w Enterprise Park w Krakowie o powierchni 400 mkw, w marcu 2013 r. kolejną, w Galerii Europa Centralna (Gliwice punkt franczyzowy), w kolejnych miesiącach br. planowane jest otwarcie w Poznaniu (Poznań City Center - punkt franczyzowy).
Czy zamierzają Państwo otwierać nowe lokale?
W kwietniu br. podpisano umowy na wynajem powierzchni w Galerii Atrium Felicity w Lublinie (punkt franczyzowy), Galerii Solnej w Inowrocławiu (punkt franczyzowy), kompleksie biurowym Green Office Kraków (punkt własny - otwarcie w czerwcu 2013) oraz w centrum handlowym Krokus w Krakowie (punkt własny - otwarcie w czerwcu 2013). Kolejne umowy są w ostatnich fazach negocjacji.
Czym wyróżnia się oferta marki Olimp na tle konkurencji?
Nasza sieć jest prekursorem zmian w postrzeganiu systemu jedzenia na wagę; w ciągu poprzedniego roku do menu restauracji Olimp wprowadzono dania wzbogacone błonnikiem, potrawy przygotowane dla osób czynnie uprawiających sport oraz dania czysto wegetariańskie.
Jakie działania Państwo podejmują, aby zyskać nowych klientów?
Posiadamy Karty Klienta uprawniające do uzyskania zniżek na posiłki (standardowa zniżka to 10 % rabatu), system pre paidowy pozwalający zwiększyć rabat przy doładowaniu Karty (nawet do 25 %), wdrażamy Panel Klienta kompatybilny z naszą strona internetową pozwalający kontrolować swoje transakcje Kartą a także uzyskiwać dodatkowe bonusy i gratis oraz dostęp do promocji specjalnych.
Jakie są oczekiwania Olimpu w roku 2013?
Realizujemy równolegle aż 4 projekty dofinansowane z funduszy unijnych w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Działanie 2.1 Rozwój i podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstw Schemat A – Bezpośrednie wsparcie inwestycji w MŚP, ostatni projekt dotyczy budowy tzw. kuchni centralnej pozwalającej ujednolicić procedury przygotowywania potraw oraz utrzymać ich wysoką jakość.
Tagi:
Oceń artykuł:

Piotr Niemiec, Olimp: Nasza sieć jest prekursorem zmian w postrzeganiu systemu jedzenia na wagę

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.