Piotr Karpiński, Jones Lang La Salle: 25 mln klientów podczas sześciu lat działalności Pasażu Świętokrzyskiego

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-10-29 | 08:28
Przez 6. lat funkcjonowania Pasażu Świętokrzyskiego, obiekt odwiedziło ponad 25 mln klientów. Na kieleckim rynku komercyjnym prezentuje on swoją ofertę obok dwóch innych galerii z bogatą ofertą handlową i rozrywkową. O konkurencji biznesowej oraz podsumowaniu dotychczasowej działalności opowiedział Piotr Karpiński, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami handlowymi Jones Lang LaSalle.


Pasaż Świętokrzyski został uruchomiony w listopadzie 2006 roku, jednak na początku jego funkcjonowania system liczący nie był zainstalowany. Bazując jednak na obecnych danych możemy założyć, że w ciągu tych 6. lat Pasaż Świętokrzyski odwiedziło około 25. milionów klientów.
Pasaż Świętokrzyski ze względu na swoją wielkość, charakter i położenie jest centrum silnie dominującym w Kielcach Zachodnich oraz od niedawna – dzięki obwodnicy Warszawa - Kraków – i lokalizacji znajdującej się w obszarze zainteresowania mieszkańców miejscowości położonych przy obwodnicy- centrum oddziałującym także na miejscowości ościenne.
Dobór najemców gwarantuje wygodne, rodzinne zakupy zapewniające realizację praktycznie wszystkich potrzeb Klientów – poza hipermarketem E. Leclerc w Pasażu Świętokrzyskim są obecne takie marki, jak RTV-Euro-AGD, Rossmann, CCC, Top Secret, House, Active, Monnari, Orsay, Apart, Gino Rossi, Wojas, Janus, Ecco i inne, dodatkowo funkcjonuje grupa punktów usługowych i food court. Szeroka oferta zarówno hipermarketu, jak i sklepów modowych w połączeniu z wygodą i czytelnym układem architektonicznym powoduje, że Klienci często nad długotrwałe, męczące wizyty w bardzo dużych obiektach przedkładają zakupy w mniejszym, ale wygodniejszym i bardziej przyjaznym Pasażu Świętokrzyskim.
W działaniach prowadzanych w tym właśnie centrum koncentrujemy się na zaspakajaniu potrzeb Klientów poprzez prowadzenie akcji o charakterze lokalnym z udziałem lokalnych partnerów – biznesu lokalnego, szkół, ośrodków zdrowia, przedstawicieli lokalnych służb, fundacji, instytucji oraz poprzez działania prosprzedażowe o różnorodnym charakterze. Jest tu też sporo akcji z elementami polityki odpowiedzialności społecznej (akcje dotyczące bezpieczeństwa, , bezpłatne badania, porady i profilaktyka pro-zdrowotna, zbiórki elektrośmieci).
Musimy pamiętać, ze od wiosny tego roku Kielce ze wskaźnikiem 735 metrów kwadratowych powierzchni centrów handlowych na 1000 mieszkańców (dla porównania w Radomiu wskaźnik ten wynosi 609, w Częstochowie 576, a największe aglomeracje, jak Wrocław czy Trójmiasto nie osiągają 700. metrów odpowiednio dla Wrocławia czy 600. metrów kwadratowych dla Trójmiasta). Dwaj główni gracze na rynku kieleckim prezentują pełną ofertę handlową i rozrywkową. Na aspekt konkurencji biznesowej nakłada się kolejny czynnik - kryzys ekonomiczny. Wszystko to razem powoduje, ze Pasaż Świętokrzyski musi poszukiwać własnego modelu budowania strategii, który z jednej strony będzie satysfakcjonujący dla Klientów, z drugiej zaś pozwoli Najemcom realizować ich plany sprzedażowe. Dlatego prowadzimy intensywne prace zmierzające do realizacji rozbudowy Pasażu Świętokrzyskiego i uzupełnienia dotychczasowej oferty o obiekt typu DIY, co samo w sobie podniesie atrakcyjność tej lokalizacji. Dodatkowo kontynuujemy strategię lokalnego zaangażowania, aktywizacji Najemców i partnerów lokalnych w celu pełnego zaspokojenia potrzeb Klientów - stąd wydarzenia o charakterze pro-zdrowotym, edukacyjnym, społecznym skierowane do dorosłych i dzieci, a także kiermasze i kampanie pro-sprzedażowe.
Tagi:
Oceń artykuł:

Piotr Karpiński, Jones Lang La Salle: 25 mln klientów podczas sześciu lat działalności Pasażu Świętokrzyskiego

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.