Paweł Ciszek, Czerwona Torebka: Na rynku tworzy się nisza dla nowych sieci w formacie dyskontowym

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-10-25 | 09:09
30 sierpnia br. spółka Czerwona Torebka przejęła 100% kapitału zakładowego Spółki Małpka S.A. Jest to kolejna perspektywa inwestycyjna grupy. O warunkach przejęcia i planach na przyszłość opowiedział Paweł Ciszek, prezes spółki Czerwona Torebka.

Przejęcie spółki nastąpiło 30 sierpnia. Dlaczego tak późno?
Przejęcie Małpki S.A nastąpiło w przewidywanym czasie, o czym spółka informowała w stosownych komunikatach.
A jak rozwiązała się sytuacja zakazu konkurencji z Jeronimo Martins?
Jeśli chodzi o zakaz konkurencji z Jeronimo Martins, wynikał on z transakcji sprzedaży sieci sklepów Biedronka, która stworzył, a następnie sprzedał Pan Mariusz Świtalski – obecnie główny akcjonariusz Czerwonej Torebki.
Jaka będzie ta nowa sieć sklepów detalicznych?
Rynek handlu detalicznego produktami FMCG w Polsce zdominowały sieci wywodzące się z segmentu dyskontów. Ewoluowały one jednak kierunku supermarketów. Proces ten sprawił, że obecnie na rynku tworzy się nisza dla nowych sieci w klasycznym formacie dyskontowym i taka też będzie nowa sieć, budowana przez Czerwoną Torebkę.
Czy faktycznie na początku roku zacznie się ta działalność?
Obecnie realizowane są prace przygotowawcze związane z rozpoczęciem budowy nowej sieci dyskontowej. Pierwsze placówki powinny zostać uruchomione na przełomie starego i nowego roku. Spółka będzie informować o postępach prac nad projektem.
Jakie warunki rozwoju musi spełnić Małpka S.A. aby doszło do finalizacji?
Małpka SA spełnia wszystkie niezbędne warunki, a transakcję przejęcia sfinalizowano 30 sierpnia br.
Z naszych informacji wynika, że chcą Państwo otworzyć kolejne 200-300 placówek Małpki Express czy plany nadal są aktualne?
Dziś pod szyldem Małpka Express działa 150 lokali, a do końca roku powstanie 50 kolejnych. W następnych latach dynamika rozwoju tej sieci jeszcze wzrośnie. W 2014 roku liczba sklepów podwoi się, a począwszy od 2015 r. sieć będzie otwierać 300 placówek rocznie.
Tagi:
Oceń artykuł:

Paweł Ciszek, Czerwona Torebka: Na rynku tworzy się nisza dla nowych sieci w formacie dyskontowym

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.