Nowa strona internetowa Galerii Piastów to jedna z wielu zmian jaką ostatnio klienci obiektu mogli zauważyć. Kilka miesięcy temu liftingu zostało poddane logo, potem claim, a teraz przyszła pora na odświeżenie strony www. O powodach tak zakrojonych zmian i potencjale komunikacji internetowej nad tradycyjną opowiedział Paweł Białek, dyrektor Galerii Piastów
Pierwszy etap budowy Galerii Piastów zakończył się w 2006 roku, a kolejny w 2009. Od tego czasu galeria ugruntowała swoją pozycję nie tylko na rynku, ale również w świadomości klientów. Decyzja o lekkim liftingu wizerunku centrum została podjęta kilka miesięcy temu. W pierwszej kolejności odświeżyliśmy logo galerii – pojawiła się bardziej wyrazista kolorystyka i dynamiczna czcionka. Zapadła także decyzja o zmianie claimu, który brzmi teraz: „Galeria Piastów – zawsze w modzie!”. Kolejny etap zakładał wzmocnienie kontaktu z odbiorcą poprzez zmianę naszej strony www i szerszego wykorzystania narzędzi social media. Serwis Galerii Piastów ma nowy mechanizm, bardziej przyjazny odbiorcy oraz daje zdecydowanie większe możliwościami promowania oferty naszych najemców.
Strona internetowa jest jednym z narzędzi komunikacji z naszymi klientami. Oprócz zamieszczania aktualności o bieżących wydarzeniach i promocjach, prowadzone są tam różnego rodzaju konkursy i akcje. Strona jest także miejscem interakcji z naszymi klientami. Z tego też powodu analizujemy odwiedzalność stron internetowych naszych centrów handlowych. Największą popularnością cieszą się działy związane z promocjami/rabatami od najemców oraz informujące o najbliższych atrakcjach w centrum.
Każde z naszych centrów handlowych, w tym także Galeria Piastów, posiada dział marketingu. Jego pracownicy są odpowiedzialni między innymi za realizację planu działań komunikacyjnych, także poprzez nasze serwisy internetowe. Marketing centrów jest wspierany również przez zewnętrzną agencję.
Dynamicznie rosnąca liczba użytkowników portali społecznościowych daje nam szansę na bezpośrednią komunikację z naszymi klientami. Dzięki zaplanowanym działaniom komunikacyjnym oraz umiejętnemu korzystaniu z narzędzi promocyjnych w social media, Facebook jest dopełnieniem strony www.
Obecnie działania wykorzystujące komunikację internetową są jedną z najbardziej efektywnych form dotarcia do naszych klientów. Należy jednak pamiętać, że narzędzia dobiera się do celów, które chce się osiągnąć. Dlatego zarówno tradycyjna, jak i internetowa komunikacja są ważne w prowadzeniu dialogu z klientem.
Tagi: