Paweł Białek, Galeria Piastów: Narzędzia dobiera się do celów, które chce się osiągnąć

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-03-31 | 09:00
Nowa strona internetowa Galerii Piastów to jedna z wielu zmian jaką ostatnio klienci obiektu mogli zauważyć. Kilka miesięcy temu liftingu zostało poddane logo, potem claim, a teraz przyszła pora na odświeżenie strony www. O powodach tak zakrojonych zmian i potencjale komunikacji internetowej nad tradycyjną opowiedział Paweł Białek, dyrektor Galerii Piastów

Pierwszy etap budowy Galerii Piastów zakończył się w 2006 roku, a kolejny w 2009. Od tego czasu galeria ugruntowała swoją pozycję nie tylko na rynku, ale również w świadomości klientów. Decyzja o lekkim liftingu wizerunku centrum została podjęta kilka miesięcy temu. W pierwszej kolejności odświeżyliśmy logo galerii – pojawiła się bardziej wyrazista kolorystyka i dynamiczna czcionka. Zapadła także decyzja o zmianie claimu, który brzmi teraz: „Galeria Piastów – zawsze w modzie!”. Kolejny etap zakładał wzmocnienie kontaktu z odbiorcą poprzez zmianę naszej strony www i szerszego wykorzystania narzędzi social media. Serwis Galerii Piastów ma nowy mechanizm, bardziej przyjazny odbiorcy oraz daje zdecydowanie większe możliwościami promowania oferty naszych najemców.
Strona internetowa jest jednym z narzędzi komunikacji z naszymi klientami. Oprócz zamieszczania aktualności o bieżących wydarzeniach i promocjach, prowadzone są tam różnego rodzaju konkursy i akcje. Strona jest także miejscem interakcji z naszymi klientami. Z tego też powodu analizujemy odwiedzalność stron internetowych naszych centrów handlowych. Największą popularnością cieszą się działy związane z promocjami/rabatami od najemców oraz informujące o najbliższych atrakcjach w centrum.
Każde z naszych centrów handlowych, w tym także Galeria Piastów, posiada dział marketingu. Jego pracownicy są odpowiedzialni między innymi za realizację planu działań komunikacyjnych, także poprzez nasze serwisy internetowe. Marketing centrów jest wspierany również przez zewnętrzną agencję.
Dynamicznie rosnąca liczba użytkowników portali społecznościowych daje nam szansę na bezpośrednią komunikację z naszymi klientami. Dzięki zaplanowanym działaniom komunikacyjnym oraz umiejętnemu korzystaniu z narzędzi promocyjnych w social media, Facebook jest dopełnieniem strony www.
Obecnie działania wykorzystujące komunikację internetową są jedną z najbardziej efektywnych form dotarcia do naszych klientów. Należy jednak pamiętać, że narzędzia dobiera się do celów, które chce się osiągnąć. Dlatego zarówno tradycyjna, jak i internetowa komunikacja są ważne w prowadzeniu dialogu z klientem.
Tagi:
Oceń artykuł:

Paweł Białek, Galeria Piastów: Narzędzia dobiera się do celów, które chce się osiągnąć

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.