Budowa nowej strony internetowej jest jednym z elementów szeregu zmian w PDT, który realizujemy od 2011 roku. Przeprowadzaliśmy remont wnętrz, odświeżyliśmy system identyfikacji wizualnej, wzbogaciliśmy nasze narzędzia marketingowe o nowe wydarzenia specjalne, zmieniamy profil naszych najemców, a także rozszerzamy działania promocyjne o Internet – reklamę i fanpage. W takim układzie strona internetowa odpowiadająca aktualnym gustom i funkcjonalna z punktu widzenia klienta to podstawa i nasza wizytówka w sieci.
Strona internetowa ma być przede wszystkim odpowiedzią na wszystkie pytania, które przychodzą na myśl naszym klientom, kiedy wybierają się na zakupy. Poczynając od tych najprostszych: w jakich godzinach będą otwarte sklepy, gdzie znajdę określone marki, czy otrzymam jakieś dodatkowe bonusy oraz czy jest to miejsce, które lubię, miejsce, w którym mogę czuć się dobrze w gronie znanych mi osób? Dlatego dbamy, aby na nowej stronie ukazywały się zawsze aktualne wydarzenia oraz promocje. Dzięki nowej stronie możemy również prowadzić statystki i badać potrzeby naszych klientów.
Nowa strona wiąże się również z budową nowego zespołu, który w świeży sposób spojrzał na naszą 12-letnią działalność i będzie na bieżąco obserwował trendy, wyłuskując z nich wartościowe z punktu widzenia PDT tendencje. Nieodzowna jest dobra współpraca zespołu: programisty, grafika i specjalisty ds. e-commerce, który koordynuje wszystkie działania. Nie muszą to być wyłącznie nasi pracownicy, a nawet uważamy za wartościowe korzystanie na poszczególnych etapach pracy z usług zewnętrznych agencji. Mamy bardzo dobre doświadczenie współpracy w tym zakresie z Agencją UP!Media.
Aktualne informacje na stronie to podstawa. Warto jednak także zadbać o promocję najemców i ich produktów oraz usług. W tym celu wykorzystujemy banery na stronie głównej, przekierowania i podstronę galeria. Nowa strona daje nam również możliwość zmiany całego tła strony w zależności od bieżących potrzeb. Chcemy nią nie tylko informować, ale również zaskakiwać, wzbudzać emocje i budować więź z naszymi klientami – tego nie można osiągnąć aktualizując jedynie bieżące wydarzenia.
Budowa nowej strony wiązała się również z utworzeniem profilu na FB. Wraz z wprowadzeniem kampanii promocyjnej, na początku czerwca i września 2012 będziemy mogli obserwować efekty naszej pracy. Postrzegamy fanpage, jako żywą i dynamiczną alternatywę, otwartą na komentarze i spontaniczne akcje, w tym przeprowadzoną na jej starcie: Dołącz do PDT na FB, a będziesz mógł podglądać kulisy spotu telewizyjnego.
Wybieramy narzędzia marketingowe stosownie do grupy odbiorców. W związku z tym zarówno komunikacja tradycyjna, jak i internetowa jest dla nas tak samo cenna.
Tagi: