Nakładem inwestycyjnym około 60 milionów Euro, powstał pierwszy w Polsce projekt europejskiego dewelopera Liebrecht & wooD, łączący centrum typu outlet z tradycyjnym parkiem handlowym. Morski Park Handlowy w Gdańsku otwarty zostanie dziś, tj. 15 kwietnia. O tym nowym formacie sprzedaży opowiada Patrick Van Den Bossche, Dyrektor Zarządzający Liebrecht & wooD.
Morski Park Handlowy w Gdańsku ma doskonałą lokalizację, w bardzo perspektywicznym obszarze, w kierunku którego rozwija się miasto. Dlatego też postanowiliśmy wzbogacić dotychczasową formułę sprzedaży outletowej o tradycyjny park handlowy. Teraz już nie tylko markowa odzież i obuwie, ale również hipermarket spożywczy, artykuły dla domu i ogrodu, i wiele innych – dostępne będą w jednym miejscu.
Połączenie formuły outletu i parku handlowego w jednym kompleksie jest pierwszym takim rozwiązaniem realizowanym przez Liebrecht & wooD w Polsce, sprawdzonym już wcześniej przez dewelopera w parku handlowym West Park w stolicy Rumunii, Bukareszcie.
Morski Park Handlowy tworzyć będą trzy niezależne obiekty, w których zlokalizowane zostaną wielkopowierzchniowe sklepy, galeria handlowa, lokale gastronomiczne i pomieszczenia biurowe pod najem. Łącznie dla około 35 sklepów powierzchnia handlowa wyniesie 63 000 m², z powierzchnią Fashion House Outlet Centre będzie to ponad 86 000 m².
Druga faza Morskiego Parku Handlowego obejmie powierzchnie typu „big-box”, stację benzynową, myjnię samochodową i restaurację typu „drive-thru”. Jej rozpoczęcie planowane jest na wiosnę roku 2012 r. Jedną z głównych marek tej fazy inwestycji będzie Agata Meble, z powierzchnią handlową około 17 000 m². Całkowita powierzchnia działki Morskiego Parku Handlowego to 160 247 m². W jej skład wejdzie także parking na 1500 samochodów. Deweloper zapowiada zakończenie prac przy drugiej fazie inwestycji pod koniec 2012 roku.
Wprowadzając koncepcję sprzedaży outletowej, a teraz rozwijając ją o parki handlowe pokazaliśmy, że nie boimy się wyzwań, odważnie wpływamy na nowe, szerokie wody. Podobnymi cechami wykazują się rekiny. Inteligencja, wytrwałość w dążeniu do celu, szybkość w działaniu – to pożądane wyróżniki również w otoczeniu biznesowym. Dlatego, widząc pewne podobieństwa w charakterach rekina i naszej firmy, zdecydowaliśmy się na symboliczną „adopcję” tej wyjątkowej ryby. Chcemy obalić towarzyszące mity i pomóc w lepszym zrozumieniu tych istot, które powinny być chronione w celu utrzymania odpowiedniej równowagi w oceanach. Czas przyjąć inną wizję, również w stosunku do rekinów.
Tagi: