Nie można zapomnieć o tożsamości marki

2023-12-27 | 10:00

Facebook i Instagram to nadal najpopularniejsze social media, za pośrednictwem których centra handlowe kontaktują się ze swoimi klientami, choć do gry wkroczył także TIK TOK. Aby się wyróżnić i pozyskiwać nowych obserwujących trzeba bardzo uważnie dbać o atrakcyjność treści, ich różnorodność - podkreśla Dawid Prymas, CEO Golden Rocket Agency.


Ważne jest, aby komunikacja była spójna z wizerunkiem marki. Przygotowując strategię komunikacji w social mediach szukamy unikalnej wartości marki, aby wokół niej budować treści. Dzięki temu tworzymy autentyczną, zaangażowaną społeczność.

Bardzo ważne jest, aby komunikacja w SM przybierała różne formy: tekstów, zdjęć, infografik, video, co korzystanie wpływa na widoczność profilu w sieci. Staramy się publikować treści, które będą ciekawe i inspirujące, które będą zachęcać do interakcji. Współpraca z ciekawymi osobowościami to także skuteczny sposób na to, by uatrakcyjnić nasz profil.

Na pewno wyjątkowym wyzwaniem dla marek jest TIK TOK. To platforma przede wszystkim rozrywkowa, więc tworzenie kontentu, który zainteresuje użytkowników wymaga kreatywności i znajomości aktualnych trendów na Tik Toku. Rozrywka, edukacja, inspiracje i humor na Tik Toku doskonale pomagają budować społeczności, ale nie można zapominać o tożsamości naszej marki. Jak pokazuje wiele przykładów kont obiektów handlowych na Tik Toku, można robić to naprawdę w ciekawy sposób.

To, który rodzaj kontentu jest najskuteczniejszy pokazują nam reakcje naszych obserwatorów  w mediach społecznościowych. Nie znaczy to jednak, że powinniśmy wykorzystywać ten rodzaj kontentu, który zbiera najwięcej like’ów, czy komentarzy. W social mediach ważna jest różnorodność, kreatywność i dostosowanie przekazu do naszej grupy docelowej. Wiele mówi się o tym, że video i animacje to formy obecnie najbardziej pożądane przez internautów, ale czasami jedno proste zdjęcie lub krótki tekst może wywołać prawdziwą burzę pozytywnych emocji na naszym wallu.

Tagi: Dawid Prymas Golden Rocket Shopping Mall Marketing 2023
Oceń artykuł:

Fot: Golden Rocket Źródło: Golden Rocket

Nie można zapomnieć o tożsamości marki

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.