VIA Outlets na polskim rynku funkcjonuje stosunkowo krótko, bo od 2017 roku. Jesteśmy natomiast obecni na innych europejskich rynkach i naszą dewizą jest wprowadzanie nowej jakości na rynku outletów - mówi Ewa Pawłowska, Leasing Director, Wrocław Fashion Outlet.
Dzisiaj klient centrów, dawniej nazywanych wyprzedażowymi, oczekuje nie tylko atrakcyjnych cen, docenia także fakt, że może dokonywać zakupów w przyjaznej atmosferze, w estetycznych i funkcjonalnych wnętrzach. Z tego względu we wszystkich centrach VIA Outlets dbamy o wysoką jakość wykończenia części wspólnych, sklepów, przyjemną muzykę oraz odpowiednio dopasowaną ofertę restauracji i kawiarni.
Na polskim rynku na przestrzeni ostatnich lat widać ogromną przemianę. Same obiekty i oczekiwania klientów w zasadzie nie różnią się dzisiaj od tych, jakie możemy spotkać w krajach Europy Zachodniej. To my także często wyznaczamy branżowe trendy, bo przecież nie tylko Polacy są miłośnikami smart shoppingu, ale także chętnie korzystają z nowinek technologicznych, o czym świadczy chociażby olbrzymia popularność płatności zbliżeniowych.
Z całą pewnością po zawirowaniach wywołanych kryzysem na przełomie pierwszego dziesięciolecia XXI wieku obecnie sporym wyzwaniem dla całego sektora jest spadająca liczba niedziel handlowych. Klienci tłumnie odwiedzają centra w niedziele handlowe, co wskazuje, że kompromis w kwestii większej ilości niedziel handlowych byłby wart rozważenia.