Myślenie outside the box często się opłaca

2019-06-26 | 09:00

Według Marty Kocik, Managera ds. Marketingu i PR w Magnolia Park aby zmaksymalizować skuteczność reklamy, należy zadbać o spójność z marką i jej strategią oraz w jak największym stopniu dopasować kampanię do grupy docelowej. Kluczem do sukcesu jest precyzyjna komunikacja z klientami, dostosowana do ich profilu. Warto stworzyć wspólną strategię komunikacji i działań marketingowych we wszystkich kanałach: w kampaniach zewnętrznych, internetowych, medialnych i w mediach społecznościowych. 

Dobrą drogą do efektywnego komunikowania się z klientami jest zbieranie danych, ich analiza i umiejętne wykorzystanie. Już prawie 80 proc. społeczeństwa korzysta z Internetu, a konwergencja świata rzeczywistego i świata online umożliwia szybsze i dokładniejsze dotarcie do klientów z konkretnym przekazem. Reklama powinna być estetyczna, a czasami warto, aby była zaskakująca. Naszą najnowszą odsłonę akcji kreatywnej „Magnolia Inspiruje” oparliśmy na tzw. storytellingu. Opowiadamy historię kobiety, która jest naturalna, spontaniczna, lubi zakupy i spotkania z przyjaciółkami. Nasz bohaterka jest uśmiechnięta i pełna energii. Taka jak wrocławianki i mieszkanki Dolnego Śląska, które kupują w Magnolia Park. Kampanie marketingowe są elementem naszej strategii wzmacniania konkurencyjności. Inne to np. urozmaicony i nieustannie rozwijany tenant mix, a także modernizacje oraz ulepszenia wewnątrz naszego multifunkcyjnego centrum.

Celem Magnolia Park jest docieranie do wszystkich klientów i grup docelowych. Informujemy ich, inspirujemy, chcemy, żeby byli zawsze na bieżąco. Kilka razy w roku przeprowadzamy zewnętrzne kampanie wizerunkowe. Kładziemy duży nacisk na komunikowanie się z klientami poprzez radio, ponieważ zależy nam, aby docierać do mieszkańców z całego Dolnego Śląska. Z tego samego powodu bardzo ważny jest dla nas także Internet. Prowadzimy stronę www i jesteśmy aktywni na portalach społecznościowych takich jak Facebook i Instagram, które są platformą do wymiany informacji, opinii i sugestii. Radio i Internet umożliwiają nam budowanie dużego zasięgu komunikacji przy efektywnie wykorzystanym budżecie. Dodatkową korzyścią narzędzi online jest ich precyzyjność i mierzalność efektów. Warto dodać, że udało nam się stworzyć wspólną strategię komunikacji i działań marketingowych we wszystkich kanałach. To umożliwia nam również docieranie do najemców, którzy chcą otwierać nowe salony w naszym centrum i rozwijać istniejące. Dzięki temu nasza oferta jest różnorodna, co doceniają klienci, którzy chcą do nas wracać.

Ciekawym przykładem reklam, opartych na wykorzystywanym także przez nas storytellingu, są produkcje Allegro. Moim zdaniem ich poruszające filmy są skutecznym narzędziem. Pomimo swojej długości, trzymają widza przed ekranem do samego końca, a niejednego doprowadzają do wzruszenia i łez. To tylko pokazuje, że warto być odważnym w tworzeniu reklam i wychodzić poza schemat. Myślenie outside the box często się opłaca.

Tagi: Magnolia Park Marta Kocik
Oceń artykuł:

Źródło: Magnolia Park

Myślenie outside the box często się opłaca

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.