Monika Olejnik-Okuniewska, NEINVER: Kampania otwarcia Factory Warszawa Annopol ma wiele płaszczyzn

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-03-05 | 09:27
Otwarcie centrum handlowego to nie lada atrakcje dla jego klientów. Już 13 marca swoją działalność rozpocznie Factory Warszawa Annopol - piąte centrum Factory w Polsce i drugie w stolicy. Przedstawiciele obiektu spodziewają się 3 mln potencjalnych klientów i zapewniają, że znajdzie się tam rozrywka zarówno dla najmłodszych, jak również tych starszych klientów. O wszystkich atrakcjach, które czekają na odwiedzających Factory Warszawa Annopol, pokoju, w którym śpiewają ptaki oraz sposobie na niepotrzebne ubrania opowiada Monika Olejnik-Okuniewska, marketing&PR senior manager NEINVER Polska.

Factory Warszawa Annopol będzie przede wszystkim największym na Mazowszu centrum typu outlet, z najbogatszą i bardzo urozmaiconą ofertą wyprzedażową. To piąte w Polsce centrum Factory i drugie w stolicy, po Factory Warszawa Ursus, którego otwarcie w 2002 roku było pierwszym krokiem do narodzin rynku outlet w Polsce. Dotychczas w prawobrzeżnej części Warszawy nie było centrum outlet, dlatego staraliśmy się, by jego oferta w jak największym stopniu pasowała nie tylko do formuły wyprzedażowej, ale również do funkcji centrum handlowego w „młodej”, dynamicznie rozwijającej się dzielnicy Białołęka. Nie bez powodu właśnie w Factory Warszawa Annopol będzie działał pierwszy w stolicy outletowy Smyk, po raz pierwszy w centrum wyprzedażowym pojawi się popularna drogeria Rosmann, z regularną ofertą. Dla wielu mieszkańców okolicznych osiedli nowe Factory będzie najbliżej położonym miejscem zakupów, więc mix najemców dopasowaliśmy w taki sposób, aby nasza inwestycja była czymś więcej niż outletem.
Mamy precyzyjne wyniki analiz, z których wynika jasno, że nowe Factory może liczyć na 3 mln potencjalnych klientów, jednak dopiero za kilkanaście dni przekonamy się jak wyglądają pierwsze prawdziwe dane na temat odwiedzalności. Myślę, że potwierdzą one nasze analizy. Wiemy, że Factory Warszawa Annopol ma niezwykle silne atuty: dogodną lokalizację przy Trasie Toruńskiej, będącej jedną z najważniejszych arterii miejskich oraz bliskość okolicznych dzielnic i miejscowości, zamieszkiwanych w dużej mierze przez młodych ludzi, którzy dotychczas do centrum wyprzedażowego musieli jeździć znacznie dalej. Z myślą o rodzinach z dziećmi zadbaliśmy o atrakcje dla najmłodszych, czyli pierwszy w warszawskim centrum handlowym ogólnodostępny plac zabaw ze zjeżdżalniami i huśtawkami, a także salę zabaw Jupi Park, w której będzie można zorganizować dla dzieci np. urodzinowe przyjęcie albo warsztaty pod opieką doświadczonych animatorów. Jedna ze ścian centrum została zaprojektowana w taki sposób, aby umożliwić najmłodszym układanie kształtów z klocków. Na innej ścianie umożliwimy zabawę magnesami - inspirując się chińską grą Tangram zachęcamy najmłodszych i trochę starszych do uwolnienia wyobraźni i układania fantazyjnych wzorów. Odwiedzalność Factory Warszawa Annopol z pewnością będzie satysfakcjonująca, ponieważ to najdogodniej położone centrum typu outlet dla mieszkańców Białołęki, Targówka, Pragi, Rembertowa, a także podwarszawskich „sypialni”, takich jak Marki, Ząbki, czy Wołomin.
Kampania otwarcia Factory Warszawa Annopol opiera się na wielu płaszczyznach. Wykorzystaliśmy outdoor, reklamę w komunikacji miejskiej, kampanię bannerową w Internecie, spoty radiowe oraz insert w prasie. Kontynuujemy także współpracę z blogerami, a także uruchamiamy specjalną aplikację konkursową na Facebooku. Wspólnym elementem wszystkich tych działań jest suwak, czyli popularny zamek błyskawiczny, który łączy skojarzenia z modą oraz z samym otwarciem. Nośniki outdoorowe, insert oraz reklama w komunikacji miejskiej zostały zaplanowane tak, by dotrzeć do grupy docelowej – warszawiaków mieszkających po prawej stronie Wisły. Nietypową osią promocji nowego outletu będzie akcja Stylowy Recycling, polegająca na wymianie niepotrzebnej, używanej odzieży, na nową. Dzięki niej przy okazji wiosennych porządków w garderobie klienci zyskają vouchery na zakupy w centrum – za każdy kilogram oddanej odzieży, otrzymają voucher na zakupy za 10 zł w nowym Factory. Zgromadzone w ten sposób ubrania trafią do potrzebujących. Stylowy Recykling startuje tydzień przed otwarciem Factory. Na śródmiejskim placu Konstytucji pojawi się specjalnie oznakowany kontener, w którym będzie można dokonać wymiany niepotrzebnych ubrań na kupony zakupowe. Ten pierwszy etap kampanii będzie trwał przez tydzień od 6 do 12 marca. Kolejnym etapem będzie przeniesienie kontenera przez Factory Warszawa Annopol i kontynuacja akcji obok nowego outletu aż do 19 marca. Liczymy, że nasi klienci wybierając się na zakupy przyniosą ze sobą ubrania, które od kilku sezonów zalegają u nich w szafach. Pomysł łączy trzy ważne dla nas elementy: ekologię, smart shopping i działania społeczne.
Przez pierwsze 5 dni otwarcia na naszych klientów czekać będą wyjątkowe atrakcje. Factory Warszawa Annopol to nie tylko przestrzeń handlowa - w centrum przewidziano także miejsca do wypoczynku, m.in. pokój forRest. To pomieszczenie urządzone w taki sposób, aby łączyło ekologiczny design i wygodę. Do dyspozycji klientów oddajemy sofy, pufy i stoliki wykonane z ekologicznych materiałów takich jak drewniane palety, tektura, słoma, czy juta. Ideą pokoju jest stworzenie przestrzeni wypoczynkowej, która pozwoli się wyciszyć się. W pokoju forRest rozbrzmiewać będą dźwięki śpiewu ptaków. Pokój ten ma także wymiar edukacyjno-inspirujący. Chcemy, aby w ekologicznej przestrzeni wypoczynkowej rodziły się nowe idee i pomysły. Dlatego też klienci korzystający z pokoju forRest będą mogli zanurzyć się w ciekawej lekturze. Wśród książek dostępnych w pokoju wypoczynkowym są m.in. albumy na temat designu, mody, wystroju, architektury czy ekologii. W pokoju forRest na wszystkich chętnych czekać będzie profesjonalne stanowisko fotograficzne przy którym można będzie wykonać portret. Osoby biorące udział w zabawie oprócz Stylowego Autoportretu otrzymają od nas ekologiczne torby z hasłem wiosennej kampanii reklamowej Factory Manifest Your Style. Ze zdjęć powstałych podczas akcji utworzymy galerię prezentującą unikalny styl naszych klientów. Dla tych, którzy własny styl wolą opisać zamiast fotografować, przygotowaliśmy akcję Otwarcie o stylu. Warunkiem uczestnictwa w zabawie są zakupy za minimum 50 zł dokonane w dniach 13-17 marca w Factory Warszawa Annopol. Zadaniem uczestników będzie opisanie swojego stylu na specjalnie przygotowanych kuponach, które będą gromadzone w urnie. Codziennie wybierzemy dziesięć najciekawszych opisów, które nagrodzimy voucherami na zakupy o wartości 500 zł. Dodatkowo w pierwszych dniach funkcjonowania nowego Factory klienci mogą liczyć na specjalne zniżki i promocje zorganizowane przez naszych najemców.
Factory Warszawa Annopol został skomercjalizowany w ponad 70%. Wśród najemców znalazł się m.in. pierwszy w stolicy wyprzedażowy Smyk, a także sklepy sportowe Nike i adidas. Spośród marek modowych w nowym Factory pojawią się: Guess, Tommy Hilfiger, Reserved, Mohito, Cropp, House, Kazar, Lee Cooper, Levi′s, Mustang, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda i Digel. Dodatkowo ofertę centrum uzupełni popularna drogeria Rossmann.
Tagi:
Oceń artykuł:

Monika Olejnik-Okuniewska, NEINVER: Kampania otwarcia Factory Warszawa Annopol ma wiele płaszczyzn

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.