1 marca na mapie handlowej Polski pojawiło się kolejne centrum handlowe. Europa Centralna, bo o niej mowa, podczas pierwszych dni cieszyła się olbrzymim zainteresowaniem ze strony klientów. Świadczyć o tym może parking wypełniony do ostatniego miejsca. Monika Magner, dyrektor centrum opowiedziała o samym otwarciu, ale również o planach na zbliżające się miesiące i lokalnej konkurencji.
Możemy z całym przekonaniem stwierdzić, że weekend otwarcia centrum
można uznać za ogromny sukces. Nasi najemcy również byli niezwykle
zadowoleni; dla wielu z nich wyniki ze sprzedaży w ciągu tego weekendu
okazały się większe od oczekiwań. Zdecydowaliśmy się również podwoić w
tych dniach liczbę bezpłatnych autobusów, aby ułatwić klientom dojazd do
centrum.
Nasze centrum wyróżnia się funkcjonalnością na tle innych tego typu obiektów w regionie i kraju. Europa Centralna jest bowiem połączeniem galerii handlowej i parku handlowego, czyli miejscem, gdzie w jednym miejscu można zrobić wszystkie zakupy - od materiałów do budowy domu, poprzez ubrania i artykuły spożywcze. To nas wyróżnia na tle konkurencji i jestem przekonana, że nasi klienci docenią funkcjonalność centrum. Jesteśmy otwarci na klientów z regionu, innych części Polski i zagranicy. Nasze wyjątkowe położenie ułatwia nam pozyskanie szerokiej bazy klientów.
Poprzez odpowiednio dobrany mix najemców nasze centrum proponuje szeroką i bardzo uniwersalną ofertę produktów, po to by nasi klienci byli usatysfakcjonowani. Najwięcej zadowolenia z przebywania na terenie obiektu będą miały dzieci. Od 4 lutego działa zaprojektowany według najnowszego konceptu, jeden z najbardziej efektownych w regionie McDonald’s Drive Thru ze specjalną salą zabaw dla dzieci Gym&Fun. Na terenie galerii działa też Kinderplaneta - sala zabaw dla dzieci o powierzchni 150 mkw. ze zjeżdżalniami, trampolinami i bujakami. Jeszcze przed Dniem Dziecka planujemy otwarcie kolejnej sali zabaw w parku handlowym – Best4YouKids. Nasze centrum dysponuje też przestronną częścią restauracyjną, tzw. food courtem z 600 miejscami siedzącymi. Mamy wypożyczalnię wózków inwalidzkich, darmowe WiFi w pasażach, wygodne strefy odpoczynku dla klientów i wciąż myślimy nad nowymi rozwiązaniami, które uatrakcyjnią naszą ofertę.
Zamierzamy podjąć różnorodne działania, które z pewnością zainteresują każdego z naszych klientów. Nie będą to jedynie eventy modowe, ale także artystyczne, edukacyjne, kulturalne, związane z historią Europa Centralna oferuje ulubione, popularne marki, które posiadają ofertę dla całej rodziny – nie tylko dla kobiet. Park handlowy to miejsce, gdzie można podjechać wprost pod drzwi wybranego przez nas sklepu i szybko i sprawnie zrobić zakupy. Europa Centralna wyróżnia się również w dziedzinie ochrony środowiska, spełniając w tym zakresie najwyższe standardy. Uzyskała certyfikat ekologiczny BREEAM na etapie projektowym (Design Stage) i otrzyma certyfikat BREEAM In Use dla już istniejących obiektów. Możemy się również pochwalić jednym z najnowocześniejszych systemów ochrony przeciwpożarowej w Polsce, i no i przede wszystkim jesteśmy bardzo dogodnie położeni.
Jesteśmy bardzo zadowoleni i uważamy, że weekend otwarcia centrum był ogromnym sukcesem, czego niezbitym dowodem był wypełniony po brzegi parking na 2,3 tys. miejsc. Nasi najemcy podzielają nasz optymizm. Przekroczone plany sprzedażowe, wiele telefonów od potencjalnych najemców – duże zainteresowanie wynajmem powierzchni oraz reklam w Europie Centralnej. Kolejnym dowodem na sukces tego weekendu było to, że podwoiliśmy liczbę bezpłatnych autobusów Z rozmów z najemcami wiemy, że byli oni niezwykle zadowoleni zarówno z pierwszego jak i drugiego weekendu naszej działalności.
Tagi: