W podsumowaniu 2013 roku, CH Sarni Stok może poszczycić się wieloma akcjami marketingowymi, które cieszyły się sporym zainteresowaniem ze strony klientów. Flagowy projekt CH Sarniego Stoku teatrzyków dla dzieci jest jednym z wielu wydarzeń kontynuowanych również w 2014 roku. Jaki 2013 był rokiem dla CH Sarni Stok i czym charakteryzował się kalendarz marketingowy opowiedziała Monika Kupryjaniuk, marketing manager centrum.
Jakiego typu wydarzenie dominowały w CH Sarni Stok w 2013 roku?
W 2013 roku w CH Sarni Stok organizowane były wydarzenia o różnym charakterze – zarówno akcje pro-zakupowe takie jak Noce Zakupów czy program Stokon, stałe wydarzenia cykliczne jak Targi Produktów Regionalnych, akcje ekologiczne czy angażujące społeczność lokalną. W kalendarzu wydarzeń centrum znaczące miejsce znalazły wydarzenia dla dzieci, które niejednokrotnie stanowiły uzupełnienie również innych akcji.
Dlaczego nacisk został położony na wydarzenia przeznaczone dla najmłodszych
?
Sarni Stok jest rodzinnym centrum zakupów, którego znaczną grupę klientów stanowią rodziny z dziećmi. Jest idealnym miejscem zakupów, w którym ofertę znajdzie dla siebie każdy członek rodziny – w Sarnim stoku znajdują się unikalne w skali miasta (a czasami też regionu) takie marki jak Jula, Media Markt czy TK Maxx i duży wybór marek dla dzieci. Mieszkańcy miasta mają do wyboru niewielką ofertą rozrywkową, co też postanowiło wykorzystać centrum. Z uwagi na charakter centrum ważnym odbiorcą wydarzeń stały się dzieci, którym dedykowanych jest wiele wydarzeń bądź do których kierowane są dodatkowe działania towarzyszące innym wydarzeniom w centrum.
W ubiegłym roku zadebiutował cykl teatrzyków dla dzieci, który jest kontynuowany również i w tym roku.
To prawda. Jesienią 2013 roku zainicjowany został cykl pod nazwą Rodzinne Spotkania Teatralne. Dwugodzinny event to edukacyjny spektakl dla dzieci oraz warsztaty plastycznego, do których zachęcani byli również rodzice. To dwie godziny wspólnie spędzonego czasu z dzieckiem i pomysły na podobne zabawy do powtórzenia w domu.
Czy cykl teatrzyków okazał się przysłowiowym "strzałem w dziesiątkę"?
Rodzinne Spotkania Teatralne spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem klientów, którzy tłumnie gromadzili się w centrum w trakcie wydarzenia. Sukces wydarzenia zdecydował o tym, że wydarzenie powróci po świątecznej przerwie i na stałe wpisze się do kalendarza wydarzeń centrum.
Jakie z wykorzystanych nośników reklamowych przy promocji wydarzeń odniosły największy sukces? Tradycyjne czy raczej Internet i social media?
Promocja wydarzenia opierała się o silne lokalne media takie jak lokalne portale internetowe, w tym jeden z portali parentingowych oraz lokalną rozgłośnię radiową. Ważnym nośnikiem reklamowym były przedszkola, w których dystrybuowane były ulotki oraz rozwieszono plakaty. Stała komunikacja prowadzona była na fanpage centrum, którego liczba fanów przekroczyła w tym roku 5 tyś. Kampania reklamowa była jedną z najtańszych w 2013 roku, a jednocześnie niezwykle efektywnych.
Tagi: