Teatralno – muzyczny Dzień Dziecka powstał w oparciu o autorski scenariusz pani Agnieszki Kontny z Fundacji Sto Pociech. Pani Agnieszka, pracując codziennie z dziećmi, prowadzi zajęcia, których celem jest rozwój dzieci poprzez zabawę. Rozwój zarówno fizyczny, ruchowy, jak też rozwijanie ich wrażliwości czy zachęcanie do poznawanie świata. Program imprezy w CH King Cross Praga został skonstruowany tak, by z jednej strony zapoznać dzieci z obecną jeszcze niedawno w polskim domach tradycją domowego teatrzykowania, a z drugiej pokazać i dzieciom i rodzicom jak można wykorzystać dostępne w domu materiały, by zamienić je w świetną zabawę dla całej rodziny. Program ten bardzo się sprawdził w naszym rodzinnym centrum. O ile w warsztatach aktorskich uczestniczyły dzieci, o tyle w zajęcia plastyczne zaangażowały się całe rodziny. Rodzice pomagali dzieciom przygotowywać lalki teatralne niejednokrotnie z większym zaangażowaniem niż dzieci. Były też rodziny, które spędziły z nami cały dzień i uczestniczyły we wszystkich atrakcjach. Dodatkowo na imprezę zaproszone zostały dzieci z Domu Dziecka nr 4 w Warszawie, od których usłyszeliśmy wiele pozytywnych słów dotyczących przebiegu imprezy.
Organizację imprezy powierzyliśmy agencji eventowej ProBrand, której scenariusz wydarzenia najbardziej odpowiadał założeniom jakie zostały przedstawione zaproszonym do
Z uwagi na bogaty program imprezy obchody Dnia Dziecka przełożyliśmy na sobotę, 4 czerwca. Dlatego też szczególnie ważne było zaangażowanie najemców 1 czerwca, którzy tego dnia przygotowali małym klientom centrum liczne upominki. Z okazji Dnia Dziecka najemcy przygotowali również szereg promocji skierowanych do rodziców, dzięki którym nasi klienci mogli się lepiej przygotować do tak ważnego dnia w życiu ich pociech. Natomiast szczególne wyrazy uznania należą się Lodziarni Grycan, która w dniu imprezy poczęstowała lodami zaproszone przez nas dzieci z Domu Dziecka.
Promocja imprezy odbywała się w oparciu o media lokalne – przede wszystkim były to radio i prasa, ale korzystaliśmy również z przekazów za pomocą Internetu. Poza własną stroną internetową, współpracowaliśmy z serwisami skierowanymi do rodziców (gdzieciaki.pl, czasdzieci.pl) i do kobiet (warszawianki.pl). Plakaty reklamowe pojawiły się nie tylko w centrum handlowym, ale również w przedszkolach i w windach bloków mieszkalnych w strefie zasięgu centrum handlowego.
King Cross Praga jest centrum rodzinnym, dlatego nie zapominamy o atrakcjach skierowanych do rodzin i dzieci. Impreza z okazji Dnia Dziecka jest stałym elementem w kalendarzu wydarzeń CH King Cross Praga i każdego roku ma ona zupełnie inny charakter. Ponadto King Cross Praga jest centrum cenionym przez rodziców przede wszystkim za wygodę robienia zakupów. W niewielkim oddaleniu od siebie rodzice znajdą tutaj najpotrzebniejsze dla dziecka sklepy – odzieżowe, obuwnicze, drogerię czy te z zabawkami. Dużym atutem jest to, że wszystkie sklepy znajdują się na jednym poziomie, co bardzo ułatwia zakupy rodzicom z wózkiem. W centrum znajduje się również pokój, w którym można maluszka przewinąć lub nakarmić. Dzieci na pewno doceniają odwiedziny w sklepie Coccodrillo, w którym mogą posłuchać audiobooków z bajkami oraz chętnie korzystają z ustawionych w centrum bujaków.
Nie zapominamy również o bezpieczeństwie najmłodszych klientów King Cross Praga. Przy organizacji imprez dla dzieci zatrudniane są osoby, które mają doświadczenie w pracy z dziećmi, co pozwala szybko reagować w przypadku kryzysowych sytuacji. Również przestrzeń, na której organizowana jest impreza zostaje zaaranżowana w taki sposób, by nie dopuścić do potknięć czy upadków. Dodatkowo na czas imprezy zwiększana jest liczba pracowników ochrony, którzy dbają o porządek i ochronę podczas wydarzenia.
Tagi: