Wydarzenia odbywające się w King Cross Praga cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem zarówno ze strony tych młodszych, jak i starszych klientów. Od wielu lat eventy dobierane są tak, aby stanowiły przyczynek do wspólnego, rodzinnego spędzania czasu. O kampaniach marketingowych, pomysłach na zorganizowanie ciekawego eventu opowiedziała Monika Kupryjaniuk, marketing manager, CH King Cross Praga.
Planując imprezy na 2012 rok miałam na uwadze dwa czynniki. Po pierwsze, z uwagi na charakter centrum, imprezy i atrakcje dobierane były tak, aby stanowiły przyczynek do wspólnego, rodzinnego spędzania czasu. Po drugie zależało mi aby miały one również walor edukacyjny. Imprezy kulinarne spełniają oba te warunki – wspólne gotowanie i biesiadowanie zbliża ludzi, a przy okazji naszych imprez klienci mieli też możliwość zaznajomienia się z odmiennymi od polskiej kulturami. W 2012 roku w CH King Cross Praga zorganizowane zostały dwie imprezy pod hasłem „Kulinarny Atlas Świata”. Podczas pierwszej prezentowaliśmy kuchnię i kulturę nigeryjską, podczas drugiej – japońską. Już w 2010 roku mieliśmy okazję zaprezentować klientom pokaz tworzenia czekoladowych pralin, i wtedy zauważyliśmy, że bardzo chętnie uczestniczą oni w kulinarnych warsztatach.
Klienci bardzo chętnie uczestniczą w przygotowanych dla nich atrakcjach – zarówno tych kulinarnych jak i kulturalnych. Chętnie próbowali nowych smaków, interesowali się egzotycznymi produktami, uczestniczyli w nauce tańca czy języka japońskiego. Podczas prezentacji kuchni japońskiej największym powodzeniem cieszyły się warsztaty, podczas których dzieci, przy pomocy opiekunów, przygotowywały sushi. Z kolei impreza nigeryjska zakończyła się wspólnym tańcem w pasażu, było niezwykle muzycznie i energetycznie.
Atrakcje dobierane są przede wszystkim z myślą o dzieciach – dlatego warsztaty planujemy raczej tak, by to dzieci w nich uczestniczyły. Rodzice w tym czasie stają się ich pomocnikami. Zachęcamy w ten sposób do wspólnej zabawy. Mam nadzieję, że po powrocie do domu rodzice częściej włączają dzieci do wspólnego gotowania.
Ponadto w 2012 roku odbyły się dwie imprezy kulinarne. Potrawy dobierane były tak, aby nie wymagały angażowania sprzętu do gotowania czy smażenia. Ponieważ podczas imprez w King Cross Praga odbywały się również pokazy i warsztaty tańca chciałam uniknąć sytuacji, w której klienci mogliby mieć kontakt z gorącym sprzętem kuchennym. Część produktów wykorzystywanych podczas warsztatów została częściowo przygotowana wcześniej (np. ryż do sushi został ugotowany, ryby i warzywa pokrojone). Dzieci nie posługiwały się też ostrymi narzędziami. Produkty do degustacji zostały zamówione gotowe, głównie ze względu na czas niezbędny do ich przygotowania. Zależało mi na tym, aby klienci mogli spróbować jak najwięcej smaków. Na miejscu przygotowywali natomiast proste i szybkie potrawy.
W przyszłym roku planuję organizację cyklu edukacyjnych imprez dla dzieci – nie będą to imprezy stricte kulinarne, ale takie elementy na pewno się od czasu do czasu pojawią
Tagi: