Centra handlowe tętnią życiem przez cały rok. Sztab specjalistów dokłada wszelkich starań aby przyciągnąć klientów nie tylko na zakupy ale również wzbudzić ich zainteresowanie proponowanymi eventami i wydarzeniami. W zależności od rodzaju święta lub tematyki imprezy, poszczególni najemcy w różnym stopniu angażują się w organizację wydarzenia. Monika Biała, Marketing Manager Fantasy Park opowiada o współpracy z zarządcami centrów handlowych, któa przynosi więcej korzyści niż praca indywidualne.
W zależności od rodzaju święta lub tematyki imprezy, poszczególne branże są w różnym stopniu zaangażowane w organizację wydarzenia. Oprócz tego, iż zawsze wspieramy akcje prowadzone przez galerie handlowe, w swoich centrach organizujemy atrakcje dla najmłodszych klientów. Na przykład Dzień Dziecka w Fantasy Park był obchodzony dwukrotnie – pierwszy raz dokładnie 1 czerwca – drugi raz podczas weekendu, kiedy rodzice oraz dzieci mają więcej czasu i siły na gry i zabawy. Zawsze staramy się urozmaicić naszą ofertę w ten sposób, żeby zarówno maluchy, jak i starsze dzieci miały co robić. Wykorzystując atrakcje znajdujące się w każdym naszym centrum organizujemy turnieje bowlingowe oraz turnieje bilardowe. Dla najmłodszych mamy kilkupoziomowe place zabaw, gdzie nad pociechami czuwają zawsze uśmiechnięte animatorki.
Dodatkowo organizujemy mini dyskoteki, oraz cieszące się coraz większym powodzeniem karaoke. Do współpracy zapraszamy często lokalnych artystów oraz domy kultury. W tym roku na przykład w Sosnowcu dzieci bawiły się chustą Klanza, a w Rudzie Śląskiej uczyły się chodzić na szczudłach.
Jako centrum rozrywki organizujemy imprezy w większość świąt kalendarzowych. Zarówno nasi mali, jak i starsi klienci mogą liczyć na specjalne atrakcje podczas Halloween, Andrzejek, Mikołajek oraz karnawału.
Specjalne akcje promocyjne są prowadzone również podczas wakacji – tak jak w tym roku - wakacje w mieście. Do współpracy zaprosiliśmy Urzędy Miast oraz wszystkie stowarzyszenia zajmujące się organizacją czasu dla dzieci w miastach.
Wszystkie Fantasy Parki znajdują się w centrach handlowych, dlatego też wpisując się w ich nurt, często organizujemy pokazy mody, podczas których prezentujemy kolekcje najemców. I nie da się ukryć, że najlepszym efektem cieszą się właśnie akcje organizowane przy współudziale zarządców galerii handlowych. Dzięki wspólnemu nakładowi pracy jesteśmy w stanie daną akcję lub wydarzenie bardziej nagłośnić i dotrzeć do szerszego grona klientów. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, iż dzięki wspólnemu działaniu zarządców oraz pozostałych najemców możemy zaproponować szerszy wachlarz atrakcji. Z naszych ostatnich obserwacji wynika, iż największą popularnością wśród naszych klientów cieszą się wszystkie akcje modowe oraz imprezy dla dzieci.
Jednak nie wszystkie eventy jesteśmy w stanie przygotować razem. Jako centrum rozrywki, ale również dyskoteki staramy się zapraszać gwiazdy świata muzyki zarówno te z najwyższej polskiej półki (już kilkukrotnie gościliśmy m.in. zespoły Wet Fingers, Kalwi & Remi, C-Bool, Candy Girl), jak i lokalnych artystów. Nie boimy się również niekonwencjonalnych pomysłów i łączenia różnych stylów muzycznych – w Fantasy Park gościł saksofonista DaveBo oraz skrzypaczka Kolina – oboje z powodzeniem grają do muzyki klubowej i zawsze są ciepło przyjmowani przez „fantazyjną” publiczność.
Tagi: