Mikromomenty potrafią być kluczem do sukcesu strategii marketingowej

2020-05-08 | 09:00

Świadomość klientów, którzy korzystają z różnego rodzaju usług, w tym także tych, którzy odwiedzają galerie handlowe, zmienia się z roku na rok w bardzo szybkim tempie - podkreśla Tomasz Kaćkiewicz, Dyrektor Centrum Handlowo-Rozrywkowego Toruń Plaza.

Obecni klienci to przede wszystkim osoby świadome, które wiedzą, czego chcą, mają swoje zdanie oraz korzystają z nowych technologii praktycznie codziennie. Kiedy mówimy o technologii i narzędziach, które przyciągają użytkowników, w pierwszej kolejności powinniśmy zastanowić się nad tym, czego od nich oczekujemy i czego oni oczekują od nas. Istotnym elementem tego procesu są tzw. mikromomenty, które dzięki odpowiedniemu ułożeniu oraz optymalizacji potrafią być kluczem do sukcesu naszej strategii marketingowej. Przede wszystkim w tym procesie musimy pamiętać o tym, że nasz klient wymaga odpowiedzi natychmiast i jest przyzwyczajony do tego, że nie musi na nią czekać. W związku z tym tworzymy dedykowane reklamy oraz oferty, które dzięki mikrotargetowaniu mogą dotrzeć do konkretnych osób, które korzystają z konkretnych narzędzi o konkretnej porze.

Analizy pokazują, że sam proces wyszukiwania informacji także ewoluuje, dlatego też jesteśmy dostępni dla użytkowników na każdej platformie, począwszy od Facebooka, po LinkedIn’a. Staramy się iść z duchem czasu i cały czas walczyć o uwagę użytkowników, ale aby to osiągnąć, musimy wykorzystywać nowe narzędzia, które pozwolą nam być tu i teraz. Ostatnie lata jasno pokazują, że automatyzacja jest jednym z głównych trendów marketingowych – narzędzia do planowania oraz identyfikacji odbiorców i chatboty znacznie podnoszą współczynnik konwersji. Kolejnym aspektem są dedykowane programy lojalnościowe, dzięki którym nie tylko pozyskujemy nowych klientów, ale także dbamy o tych, którzy już są z nami od dłuższego czasu. W Toruń Plaza działają zarówno Karta Podarunkowa, jak i Karta Studencka, która zapewnia uczniom pobliskiego uniwersytetu rabaty oraz promocje. Oczywiście nie zapominamy także o klientach, którzy przychodzą do naszego centrum przy okazji eventów. Staramy się, aby były one różnorodne i dopasowane do szerokiego grona odbiorców, dlatego można znaleźć u nas wydarzenia zarówno dla rodziców i ich dzieci, jak i młodzieży oraz osób starszych.

Tagi: Tomasz Kaćkiewicz Toruń Plaza
Oceń artykuł:

Źródło: Toruń Plaza

Mikromomenty potrafią być kluczem do sukcesu strategii marketingowej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.