W roku 2013 Renomę odwiedziło 6,9 mln osób; średnio w skali całego roku obroty wzrosły o 7,9%; całoroczny zakumulowany wzrost odwiedzalności wyniósł +2%; Renomę odwiedziło w grudniu prawie 760 tys. osób, co stanowi wzrost o 11,3% r-d-r, natomiast grudniowa sprzedaż w Renomie wzrosła o 9% r-d-r. Liczby potwierdzają, iż był to udany rok dla wrocławskiego centrum. O szczegółach opowiedział Michał Świerczyński z Griffin Group, właściciela DH Renoma.
Jakim okresem dla DH Renoma był rok 2013?
W 2013 r. otworzyły się m.in. kultowy GAP, Hugo Boss i Emanuel Berg. Takie działania podobają się klientom. Renomę w 2013 roku odwiedziło niemal 7 mln osób. Wynik może być jeszcze lepszy w 2014 roku, bowiem wiosną pojawią się kolejne sklepy.
Wzbogacanie oferty to główny cel na 2014 rok?
Poszerzanie oferty to następstwo obranej pod koniec 2012 roku strategii, dzięki której Renoma ma zapewniać swoim klientom dostęp do najbardziej prestiżowych i wyjątkowych produktów.
To jaki to będzie rok?
Aktualnie negocjowane są umowy z kolejnymi najemcami, więc wkrótce można spodziewać się w centrum kolejnych marek, których jeszcze we Wrocławiu nie ma. Na wiosnę otworzą się m.in. Marella, Mohito i Reserved.Postawienie na marki unikatowe i nieobecne jeszcze na wrocławskim rynku handlowym, czynią z Renomy obiekt konkurencyjny wobec pozostałych galerii w mieście. Tym bardziej, że ostatnie otwarcia sklepów to nie koniec nowości.
Czym jeszcze zaskoczą Państwo klientów?
Dom Handlowy położony przy ul. Świdnickiej to nie tylko oferta modowa. Renoma podkreślając swoją wyjątkowość, mocno stawia na sztukę. Stale rośnie liczba artystów, wykonujących tu swoje projekty. Do Karola Radziszewskiego, Moniki Sosnowskiej, Jarosława Flicińskiego, którzy stworzyli dzieła inspirowane przeszłością Renomy, dołączyły działania w ramach Biennale sztuki WRO2013. Dzięki współpracy z Griffin Art Space, który jest mecenasem sztuki, wrocławski dom handlowy po raz pierwszy był jedną z głównych przestrzeni wystawienniczych Biennale WRO 2013 – największego w Polsce międzynarodowego przeglądu sztuki współczesnej. Chcemy aby unikatowy charakter naszego Domu Handlowego był stale pielęgnowany. Tym samym zależy nam, żeby oferta Renomy wyróżniała się na tle innych wrocławskich centrów handlowych Celem jest aktywne uczestnictwo w życiu Wrocławia.
Czyli Dom Handlowy Renoma to nie tylko zakupy?
Centrum handlowe nie musi być tylko miejscem robienia zakupów. Renoma oprócz walorów architektonicznych i historycznych wnosi także do tkanki miejskiej atmosferę kulturotwórczą.
Powróćmy jeszcze na moment do roku 2013. Czy można powiedzieć, że działania, które odbywały się w tamtym okresie były przysłowiowym "strzałem w dziesiątkę"?
Liczby mówią same za siebie. Zmodernizowana w 2009 roku Renoma jest pozytywnie oceniana przez klientów, o czym świadczą statystyki: w roku 2013 Renomę odwiedziło 6,9 mln osób; średnio w skali całego roku obroty w Renomie wzrosły o 7,9%; całoroczny zakumulowany wzrost odwiedzalności wyniósł +2%; Renomę odwiedziło w grudniu prawie 760 tys. osób, co stanowi wzrost o 11,3% r-d-r, natomiast grudniowa sprzedaż w Renomie wzrosła o 9% r-d-r.
Tagi: