Michał Mazepa, MM Consulting: Nie brakuje zainteresowanych wynajęciem stoiska w centrum handlowym

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-01-02 | 11:20
Wynajęcie stoiska w centrum handlowym, to trend, który w staje się coraz bardziej popularny. Wiele firm rozwijających sieć poprzez franczyzę wprowadza do oferty taki model biznesowy – głównie ze względu na niewielką wysokość kosztów początkowych i względnie duże bezpieczeństwo. O tym jaka część powierzchni centrum handlowego przeznaczonej pod wynajem jest z reguły zagospodarowywana pod stoiska opowiada Michał Mazepa, właściciel firmy MM Consulting.

Przeznaczanie odpowiedniej ilości powierzchni centrum handlowego pod wynajem stoisk, to zawsze sprawa indywidualna dla każdej galerii - w zależności od szerokości dróg komunikacyjnych oraz placów gdzie można umiejscowić takie stoiska. Niezmiennie od lat najlepszą lokalizacją pod tego typu obiekty jest linia kas operatora spożywczego.
Coraz częściej na stoiskach można spotkać produkty z grupy „Zdrowej Żywności” – jest to obecnie najmodniejszy trend na rynku – szczególnie w dużych miastach. Warto również wspomnieć również o naturalnych kosmetykach, które często nie występują w sklepach sieciowych. Niezmiennie od wielu lat na tego typu stoiskach dominują produkty z tzw. „sprzedaży impulsowej” za dość niewielką cenę, a także produkty sezonowe.
Jakiego rodzaju klientami są osoby zainteresowane wynajęciem stoiska w centrum handlowym? Przeważnie wynajmującymi stoiska w centrum handlowe są lokalne firmy, chociaż ostatnio na rynki można zauważyć trend, że coraz więcej firmy sieciowych wprowadza taki koncept jako element rozwoju/wsparcia biznesu – szczególnie w mniejszych galeriach i miastach, w których do tej pory nie było miejsca na tego typu koncept.
Nie można narzekać na brak zainteresowanych wynajęciem stoiska w centrum handlowym – szczególnie jest to widoczne w okresach przedświątecznych. Trend ten utrzymuje się już od dłuższego czasu. Wiele firm rozwijających sieć poprzez franczyzę wprowadza do oferty taki model biznesowy – głównie ze względu na niewielką wysokość kosztów początkowych i względnie duże bezpieczeństwo.
Tagi:
Oceń artykuł:

Michał Mazepa, MM Consulting: Nie brakuje zainteresowanych wynajęciem stoiska w centrum handlowym

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.