Magnolia Park jest nowoczesnym, największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku, które oferuje klientom ponad 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych, a także różnorodne możliwości rozrywki. Z jakich powodów zdecydowano się na rozbudowę Magnolii Park? Czy w dobie rosnącej konkurencji była to konieczność? Pojawiają się opinie, że coraz częściej właściciele decydują się na rozbudowę ze względu na „starzenie się” obiektu. O rozbudowie wrocławskiego centrum opowiada Michał Masztakowski, dyrektor ds. leasingu i rozwoju Master Management Group.
Proces rozbudowy galerii rozpoczął się w marcu 2011 roku i obejmowała dwie, realizowane równolegle fazy. Dzięki powiększeniu Magnolia Park o 869 mkw. w ramach pierwszej fazy, możliwe było otwarcie w październiku 2011 roku dwupoziomowego sklepu H&M o łącznej powierzchni 1 728 mkw. Druga faza obejmowała dobudowę 10 200 mkw. powierzchni handlowej w południowo-wschodniej części centrum, którą zajął otwarty w lutym 2012 roku market budowlany Castorama. Na dachu tej części powstał również parking na 500 miejsc postojowych.
Magnolia Park stanowi nie tylko doskonałe miejsce zakupów, rekreacji i rozrywki dla mieszkańców Wrocławia, ale także atrakcyjny obiekt dla najemców. Od początku 2012 roku do grona najemców naszego centrum handlowego dołączyły takie marki jak ECCO, Mohito, Parfois czy Top Secret, a także bar jogurtowy Redberry oraz biuro podróży Travel Planet. Przedłużyliśmy również wiele umów najmu z dotychczasowymi najemcami.
Decyzja o rozpoczęciu kolejnej fazy rozbudowy centrum handlowego Magnolia Park wynika z tego, że wciąż dostrzegamy w nim potencjał dalszego rozwoju. Chcemy uczynić ofertę galerii jeszcze bardziej atrakcyjną i zapewnić mieszkańcom Wrocławia dostęp do nowych marek oraz form rozrywki. Z radością mogę powiedzieć, że zainteresowanie ze strony potencjalnych najemców jest bardzo duże.
Z radością mogę powiedzieć, że stale obserwujemy wzrost zarówno odwiedzalności, jak i obrotów w Magnolia Park. Dzięki rozbudowie centrum handlowego i wprowadzaniu do niego nowych marek, a także różnego rodzaju ciekawym akcjom i imprezom organizowanym w galerii, co miesiąc odwiedza ją 15% więcej klientów niż w ubiegłym roku.
W ramach trzeciej fazy rozbudowy Magnolia Park planujemy wdrożenie w całym centrum handlowym nowoczesnych rozwiązań umożliwiających optymalizację kosztów utrzymania obiektu.
Jesteśmy pełni entuzjazmu co do przyszłego rozwoju Magnolia Park i możliwości, jakie się z nim wiążą. Galeria już obecnie cieszy się pozycją największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku, a dzięki programowi przyszłych inwestycji będziemy mogli zapewnić klientom niezrównane doświadczenia podczas zakupów, oferując jeszcze szerszy wybór marek oraz możliwości rozrywki bezkonkurencyjne w skali regionu. Chcemy, aby Magnolia Park była dominującym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym we Wrocławiu.
Tagi: