Jesteśmy bardzo dumni z wyników Galerii Tęcza, ponieważ od samego początku funkcjonowania cieszy się ona ogromną popularnością wśród mieszkańców Kalisza. Od momentu otwarcia w październiku 2011 roku, do końca listopada 2012 roku centrum handlowe przyciągnęło aż 5 milionów klientów, a w samym tylko październiku 2012 roku liczba odwiedzających osiągnęła rekordowy poziom prawie 416 000 osób. Mając na uwadze miesiące, które można już porównać, widać, że frekwencja w Galerii Tęcza jest obecnie o 20% wyższa niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Klientami centrum handlowego są przede wszystkim mieszkańcy Kalisza oraz regionu.
Portfolio najemców Galerii Tęcza jest zróżnicowane – znajdują się tu salony popularnych polskich i zagranicznych marek, takich jak H&M, RESERVED, CROPP, House, ORSAY czy Camaïeu, przy czym część sklepów prowadzona jest na zasadzie franczyzy przez lokalnych przedsiębiorców. Oferta centrum handlowego jest idealnie dopasowana do potrzeb lokalnego rynku, dlatego cieszy się ono tak dużą popularnością wśród mieszkańców.
Galeria Tęcza to świetne miejsce nie tylko na zakupy, ale także na spędzanie wolnego czasu z rodziną i przyjaciółmi. Klienci znajdą tu m.in. pierwsze w Kaliszu nowoczesne, pięciosalowe kino Cinema 3D oraz fitness club. W centrum handlowym nie brakuje też restauracji i kawiarni, gdzie można odpocząć
w przerwie między zakupami czy spotkać się ze znajomymi. Dodatkowo w Galerii Tęcza organizujemy różne wydarzenia angażujące lokalną społeczność, takie jak westernowe urodziny, impreza halloweenowa czy warsztaty hip-hopu.
Jak już wspomniałem, w Galerii Tęcza organizujemy różnorodne imprezy skierowane do mieszkańców Kalisza oraz regionu. Chcemy, aby nasze centrum handlowe było nie tylko dogodnym miejscem zakupów, ale także miejscem spotkań dla lokalnej społeczności, w którym zawsze dzieje się coś ciekawego. Chcemy przy tym łączyć zabawę z kulturą i edukacją.
Galeria Tęcza działa dopiero od roku i nie otrzymaliśmy jeszcze żadnej nagrody, ale wierzę, że wszystko przed nami. Na razie cieszymy się sukcesem, jakim jest świetna frekwencja w naszym centrum handlowym. Świadczy ona o tym, że Galeria Tęcza jest bardzo lubianym miejscem wśród mieszkańców Kalisza, a nasze działania jako zarządcy obiektu są efektywne. Naszym największym sukcesem są bez wątpienia wyniki odwiedzalności Galerii Tęcza. Liczby mówią same za siebie.
Naszym celem jest dobór możliwie jak najbardziej atrakcyjnego dla lokalnej społeczności portfolio najemców, jak również organizowanie ciekawych imprez, dzięki którym mieszkańcy Kalisza chętnie spędzają czas w Galerii Tęcza.
Obecnie chcemy się skoncentrować na zwiększaniu atrakcyjności naszej oferty, zarówno jeśli chodzi o sklepy, jak i organizowane przez nas imprezy. Chcemy zapewnić mieszkańcom Kalisza najlepsze miejsce zakupów oraz rozrywki w mieście.
Tagi: