22 czerwca na parkingu przed Media Markt w Rzeszowie odbędzie się kolejna nietypowa akcja marketingowa znanej sieci elektromarketów. Po "Bierz, co chcesz", Media Markt zaskoczy ponownie swoich klientów. Tym razem zaprasza do uczestnictwa w przebieranej imprezie "Harlem Shake", podczas której zwycięzcy najlepszych kostiumów zostaną nagrodzenie kartami podarunkowymi na zakupy w Media Markt. O szczegółach mówi Michał Katarzyński, dyrektor Media Markt Rzeszów.
Harlem Shake w Media Markt. Skąd pomysł na takie działanie?
Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że to dość zaskakujący pomysł. Jednak o to nam chodziło. Pomysłodawcami całego przedsięwzięcia byli pracownicy naszego marketu. Mogliśmy tak jak inne firmy nakręcić tę zabawę we własnym gronie, jednak dodatkowo pomyśleliśmy o naszych młodych klientach. Poza tym Media Markt jest znany z ciekawych akcji marketingowych– zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Wystarczy przytoczyć chociażby akcję „Bierz, co chcesz”, w której do wygrania były nieograniczone zakupy w 150 sekund. Temat cieszył się ogromnym zainteresowaniem klientów i mediów. Nasza akcja ma nieco inny charakter, ale znów ma na celu zaskakiwać i zapewnić naszym klientom dobrą zabawę.
Czy klienci Media Markt Rzeszów zechcą wziąć udział w takiej akcji?
Jesteśmy przekonani, że tak. Media Markt jest dużą siecią handlową – w Polsce mamy 47 marketów. Działamy bardzo dynamicznie i nowocześnie, i w związku z tym przyciągamy kolejnych klientów, także coraz młodszych. Młodzi, mobilni konsumenci stanowią coraz większą grupę naszych klientów. Pod koniec ubiegłego roku uruchomiony został sklep internetowy mediamarkt.pl. W tym roku ruszyła też wersja sklepu na komórki. Marka jest więc obecna online i co ważne – ta obecność jest bardzo silna. Zakupy przez internet robi u nas coraz więcej osób –z opcją dostawy do domu, ale znacznie częściej z odbiorem w sklepie. Młodsi konsumenci lubią odwiedzać nasze sklepy także dla rozrywki. Między innymi dlatego przeprowadzamy akcję „Zrób z nami największy Harlem Shake w Rzeszowie”.
Czy młodzież to liczna grupa kupujących?
Coraz liczniejsza. Przychodzą do nas ludzie zakręceni na punkcie nowoczesnych technologii. Media Markt jest pierwszym adresem w poszukiwaniu nowoczesnego sprzętu w korzystnych cenach, klienci cenią sobie także fachową pomoc naszych doradców. Z tej pomocy korzystają klienci w każdym wieku. Młodzi konsumenci przychodzą do nas nie tylko po sprzęt: nowego smartfona, laptopa czy po gry i płyty, ale także, aby spotkać się z przyjaciółmi. Media Markt Rzeszów to wręcz miejsce spotkań.
Jak będzie wyglądała akcja „Zrób z nami największy Harlem Shake w Rzeszowie”?
Zapraszamy wszystkich mieszkańców Rzeszowa, nasza akcja nie ma ograniczeń wiekowych. Chodzi o dobrą zabawę. Sam taniec Harlem Shake to tylko jeden z elementów całej imprezy. Wszystko zacznie się 22 czerwca o godzinie 12.00 na parkingu przed marketem. Zanim przejdziemy do wspólnego tańca i nagrywania całej imprezy, wyłonimy zwycięzców w pierwszym konkursie: na najlepsze przebranie. Ufundowaliśmy karty podarunkowe Media Markt o wartości 200 zł każda. Nagrody te trafią do pięciu osób, które przyjdą w najoryginalniejszych przebraniach – Harlem Shake to przecież nie tylko taniec, ale i bardzo ciekawy lub zaskakujący wygląd. Każdy ze zwycięzców tego konkursu odtańczy fragment utworu solo. Nagrania występów znajdą się w oficjalnym klipie, który powstanie jako dokumentacja całej akcji. Klip trafi oczywiście do serwisu Youtube.
Następny konkurs, który przeprowadzimy w ramach akcji, będzie związany już z samym tańcem. Kolejne nagrody – także karty podarunkowe, trafią do pięciu osób, które najlepiej i najbardziej żywiołowo zatańczą Harlem Shake. Zwieńczeniem imprezy będzie wspólna zabawa – nie tylko do utworu Harlem Shake.
Czy akcja jest wspierana marketingowo?
Tak, całe przedsięwzięcie ma silne wsparcie marketingowe. Działamy lokalnie: patronem medialnym imprezy jest Radio Eska Rzeszów, które informuje o akcji na swojej antenie. Dodatkowo informujemy o projekcie na billboardach i oczywiście w internecie. Banery reklamowe przekierowują internautów na stronę www Media Markt Rzeszów, gdzie znajdują się m.in. program oraz regulamin akcji. Wszystkie działania są nakierowane na zachęcenie do udziału jak największej liczby osób. Im więcej uczestników, tym bardziej spektakularny finalny efekt i tym większe zainteresowanie klipem na Youtube. Już nie możemy się doczekać.
W takim razie życzymy powodzenia i czekamy na relację oraz gotowy klip.
Tagi: