Michał Katarzyński: Media Markt jest znany z ciekawych akcji marketingowych

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-06-14 | 08:00
22 czerwca na parkingu przed Media Markt w Rzeszowie odbędzie się kolejna nietypowa akcja marketingowa znanej sieci elektromarketów. Po "Bierz, co chcesz", Media Markt zaskoczy ponownie swoich klientów. Tym razem zaprasza do uczestnictwa w przebieranej imprezie "Harlem Shake", podczas której zwycięzcy najlepszych kostiumów zostaną nagrodzenie kartami podarunkowymi na zakupy w Media Markt. O szczegółach mówi Michał Katarzyński, dyrektor Media Markt Rzeszów.

Harlem Shake w Media Markt. Skąd pomysł na takie działanie?
Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że to dość zaskakujący pomysł. Jednak o to nam chodziło. Pomysłodawcami całego przedsięwzięcia byli pracownicy naszego marketu. Mogliśmy tak jak inne firmy nakręcić tę zabawę we własnym gronie, jednak dodatkowo pomyśleliśmy o naszych młodych klientach. Poza tym Media Markt jest znany z ciekawych akcji marketingowych– zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Wystarczy przytoczyć chociażby akcję „Bierz, co chcesz”, w której do wygrania były nieograniczone zakupy w 150 sekund. Temat cieszył się ogromnym zainteresowaniem klientów i mediów. Nasza akcja ma nieco inny charakter, ale znów ma na celu zaskakiwać i zapewnić naszym klientom dobrą zabawę.
Czy klienci Media Markt Rzeszów zechcą wziąć udział w takiej akcji?
Jesteśmy przekonani, że tak. Media Markt jest dużą siecią handlową – w Polsce mamy 47 marketów. Działamy bardzo dynamicznie i nowocześnie, i w związku z tym przyciągamy kolejnych klientów, także coraz młodszych. Młodzi, mobilni konsumenci stanowią coraz większą grupę naszych klientów. Pod koniec ubiegłego roku uruchomiony został sklep internetowy mediamarkt.pl. W tym roku ruszyła też wersja sklepu na komórki. Marka jest więc obecna online i co ważne – ta obecność jest bardzo silna. Zakupy przez internet robi u nas coraz więcej osób –z opcją dostawy do domu, ale znacznie częściej z  odbiorem w sklepie. Młodsi konsumenci lubią odwiedzać nasze sklepy także dla rozrywki. Między innymi dlatego przeprowadzamy akcję „Zrób z nami największy Harlem Shake w Rzeszowie”.
Czy młodzież to liczna grupa kupujących?
Coraz liczniejsza. Przychodzą do nas ludzie zakręceni na punkcie nowoczesnych technologii. Media Markt jest pierwszym adresem w poszukiwaniu nowoczesnego sprzętu w korzystnych cenach, klienci cenią sobie także fachową pomoc naszych doradców. Z tej pomocy korzystają klienci w każdym wieku. Młodzi konsumenci przychodzą do nas nie tylko po sprzęt: nowego smartfona, laptopa czy po gry i płyty, ale także, aby spotkać się z przyjaciółmi. Media Markt Rzeszów to wręcz miejsce spotkań.
Jak będzie wyglądała akcja „Zrób z nami największy Harlem Shake w Rzeszowie”?
Zapraszamy wszystkich mieszkańców Rzeszowa, nasza akcja nie ma ograniczeń wiekowych. Chodzi o dobrą zabawę. Sam taniec Harlem Shake to tylko jeden z elementów całej imprezy. Wszystko zacznie się 22 czerwca o godzinie 12.00 na parkingu przed marketem. Zanim przejdziemy do wspólnego tańca i nagrywania całej imprezy, wyłonimy zwycięzców w pierwszym konkursie: na najlepsze przebranie. Ufundowaliśmy karty podarunkowe Media Markt o wartości 200 zł każda. Nagrody te trafią do pięciu osób, które przyjdą w najoryginalniejszych przebraniach – Harlem Shake to przecież nie tylko taniec, ale i bardzo ciekawy lub zaskakujący wygląd. Każdy ze zwycięzców tego konkursu odtańczy fragment utworu solo. Nagrania występów znajdą się w oficjalnym klipie, który powstanie jako dokumentacja całej akcji. Klip trafi oczywiście do serwisu Youtube. Następny konkurs, który przeprowadzimy w ramach akcji, będzie związany już z samym tańcem. Kolejne nagrody – także karty podarunkowe, trafią do pięciu osób, które najlepiej i najbardziej żywiołowo zatańczą Harlem Shake. Zwieńczeniem imprezy będzie wspólna zabawa – nie tylko do utworu Harlem Shake.
Czy akcja jest wspierana marketingowo?
Tak, całe przedsięwzięcie ma silne wsparcie marketingowe. Działamy lokalnie: patronem medialnym imprezy jest Radio Eska Rzeszów, które informuje o akcji na swojej antenie. Dodatkowo informujemy o projekcie na billboardach i oczywiście w internecie. Banery reklamowe przekierowują internautów na stronę www Media Markt Rzeszów, gdzie znajdują się m.in. program oraz regulamin akcji. Wszystkie działania są nakierowane na zachęcenie do udziału jak największej liczby osób. Im więcej uczestników, tym bardziej spektakularny finalny efekt i tym większe zainteresowanie klipem na Youtube. Już nie możemy się doczekać.
W takim razie życzymy powodzenia i czekamy na relację oraz gotowy klip.
Tagi:
Oceń artykuł:

Michał Katarzyński: Media Markt jest znany z ciekawych akcji marketingowych

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.