Stoisko handlowe Bonarka City Center można wynająć już na okres 1 dnia, a negocjacje nie trwają dłużej niż 2 tygodnie. Czy każdy przedsiębiorca, który zgłosi chęć otwarcia stoiska w Bonarka City Center może to zrobić? Jak kształtują się opłaty za wynajęcie stoiska w tym krakowskim centrum handlowym? Czy otwarcie stoiska musi wiązać się z przynależnością do określonej branży? Na te pytania odpowiada Michał Dziedzina, dyrektor Centrum Bonarka City Center.
W Bonarka City Center z radością przyjmujemy nowych najemców i staramy się zapewnić im dogodne warunki prowadzenia u nas biznesu. Poza wymaganymi przepisami prawa formalnościami i pozwoleniami nie stosujemy odgórnych zasad czy limitów dla nowych stoisk. Z punktu widzenia obranej przez Bonarka City Center strategii „najlepsza z wyboru”, która ma bezpośrednie przełożenie na budowanie atrakcyjnego i szerokiego portfolio najemców, starannie przyglądamy się asortymentowi bądź usługom, jakie zamierza na danym stoisku oferować najemca. Każdy przypadek jest traktowany i negocjowany indywidualnie z założeniem, że nowe stoisko ma być spójne ze strategią rozwoju portfolio najemców centrum oraz być komplementarne w stosunku do oferty najemców już u nas obecnych.
Stoisko w Bonarka City Center można wynająć na okres od 1 dnia do 12 miesięcy. Negocjacje są sprawą indywidualną, ale zazwyczaj nie trwają dłużej niż 2 tygodnie. Opłaty miesięcznie związane z wynajmem stoiska w Bonarka City Center kształtują się indywidualnie w każdym przypadku i zależą przede wszystkim od długości umowy oraz obiektywnej atrakcyjności lokalizacji stoiska.
Powierzchnia standardowego stoiska w Bonarka City Center wynosi 6-8 mkw., a wysokość nie powinna przekraczać 1,6 m. Bonarka City Center zapewnia sporą swobodę w kształtowaniu wyglądu stoisk krótkoterminowych. Ostateczny projekt jest co prawda opiniowany i zatwierdzany przez BCC, ale w praktyce rzadko zdarza się, aby zarządca ingerował w kolorystykę czy zagospodarowanie przestrzeni stoiska. Zależy nam po prostu na tym, aby najemca spełniał wymogi bezpieczeństwa i szeroko pojmowanej estetyki.
Bonarka City Center kształtuje portfolio najemców w oparciu o zasadę „najlepsza z wyboru” – staramy się zapewnić naszym klientom najszerszy wybór atrakcyjnych produktów. Preferencje co do konkretnych branż mają więc u nas charakter otwarty. Jeśli najemca dysponuje asortymentem produktów lub usługami, które w sposób komplementarny wpisują się w dotychczasową ofertę naszych najemców, to jest dla nas ciekawym partnerem.
Lokalizacja konkretnego stoiska uzależniona jest od wielu czynników zarówno po stronie najemcy, jak i zarządcy. Z jednej strony mamy do czynienia z preferencjami lub konkretnymi wskazaniami lokalizacji najbardziej atrakcyjnej z punktu widzenia danego najemcy. Z drugiej zaś mamy ograniczenia wynikające z planowanej wielkości stoiska, przepisów bezpieczeństwa oraz potencjalnie zachodzących synergii bądź konfliktu interesów poszczególnych najemców. Wszystkie te kwestie staramy się szczegółowo omówić i wyjaśnić podczas negocjacji tak, aby znaleźć rozwiązanie korzystne dla wszystkich stron.
Co myślimy o wynajmie stoiska na 1 dzień? Tego typu rozwiązania funkcjonują w Bonarka City Center, ale zazwyczaj dotyczą akcji promocyjnych, a nie sprzedażowych. Nie wykluczamy jednak, że może istnieć model biznesu, który pozwoli najemcy na efektywne pod względem kosztowym wynajęcie stoiska na 1 dzień. Stoisko takie mogłoby nawet być pewną formą atrakcji dla klientów centrum.
Tagi: