– Dzięki systematycznemu audytowi prowadzonemu przez „tajemniczych
klientów” dokładnie wiemy, na jakim etapie wdrażania programu jesteśmy –
mówi Mateusz Wiśniewski, prezes Kolportera Sieci Handlowe.
– Dodatkowo
ich wizyty w salonikach prasowych mają wymiar szkoleniowy, bo po każdym
badaniu „tajemniczy klient” ujawnia swoją tożsamość i omawia ze
sprzedawcą jego mocne i słabe strony w obsłudze klientów. Trzecią
korzyścią jest natychmiastowe docenienie właściwych zachowań poprzez
przyznanie nagrody wręczanej na zakończenie wizyty partnerom wzorowo
realizującym standard.
– Nasz program został bardzo dobrze przyjęty przez dostawców, którzy
dostrzegają korzyści płynące z jego wdrożenia i chętnie współpracują z
nami przy organizacji promocji na różnego rodzaju towary – ocenia
prezes Wiśniewski.
Kolporter Sieci Handlowe wprowadził program „Złoty Klient”, aby
udoskonalić obsługę w salonikach prasowych, zwiększyć przychody i
wyróżnić się na tle konkurencji działającej w tym segmencie rynku.
Program został przygotowany we współpracy z trzema firmami doradczymi.
Tagi: